quote:Castiel - “We’re here for Anna,”
Dean - “Here for her like… here for her?”
Uriel - “Stop talking, Give her to us.”
Sam - “Are you gonna help her?”
Castiel - “No, She has to die.”
En? Is ie even een stukje taart komen eten?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef GieJay het volgende:
Lol.. Kom er net achter dat Dean op mijn verjaardag uit hel ontsnapt is..
Ik vind het niet erg hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:21 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind de vrijscenes dit seizoen opvallend. Ik kan me niet herinneren dat gedurende de vorige seizoenen de dames ook bereden werden door de Winchester boys met ontbloot bovenlijf. Misschien om de vele vrouwelijke fans ook een pleziertje te gunnen?
Ik geloof 16 januari.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
En nu tot 29 januari wachten op aflevering 11
29 volgens TV.comquote:
Echt een van de grappigste scene van Supernatural.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:02 schreef Purky het volgende:
Yellow Fever heeft genoeg scenes op youtube, blijft heerlijk om te kijken!
Beste stukje:
Slecht maar stiekem wel leuk:
(Je moet jezelf ergens blij mee maken als je nog 2 maanden moet wachten)
quote:4-12 22 Jan 09 Criss Angel Is A Douche Bag
Okay, Ackles speelt erin.Maar ik ga deze vrouwenfilm echt niet kijken.quote:
omg!quote:
Ik heb het FOK topic erover aangemaakt en het klonk veelbelovend maar nu ik het heb gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Demons UK is een nieuwe serie die fans van Supernatural en Buffy wellicht ook wel waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The Licked Hand is an urban legend where a girl goes to sleep with her dog next to her. During the night she wakes to a noise, but is comforted when the dog licks her hand, In the morning she wakes to find the dog dead and a note saying "humans can lick to".
Begrijp me niet verkeerd, ben totaal niet tegen op zichzelf staande episodes bij deze serie. Supernatural heeft altijd voor het grootste deel bestaan uit fillers. Deze aflevering vond ik gewoon niet zo bijzonder, had meer uit gehaald kunnen worden. Het begin vond ik spannend maar de clou was matig en ongeloofwaardig. Heb verder geloof ik nog geen enkele slechte aflevering gezien dit seizoen en eerdere seizoenen ook vrij weinig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik snap de klagers niet helemaalDeze aflevering vind ik echt heerlijk recht toe recht aan griezelen zonder overdreven die Dean in de hel plotlijn erin te knallen
laten we niet vergeten dat deze serie van huis uit een horror serie is
Ik zat het mijn hart in mijn keel in ieder geval en heb genoten
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
Seizoen 3 is leverbaar op Blu-Ray!
http://www.play.com/DVD/B(...)Product.html?cur=258
Dan heb je mooi veel tijd om te kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nu nog 1&2 en ik ga een hoop geld overmaken.
Geduld haha.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
was zeker coole aflevering maar waar was castiel? ik wil weer verder met de storyline!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het met je eens. Was leuk maar weinig.. bijzonder.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:40 schreef Jivis het volgende:
Saaie epi, vrij voorspelbaar ook. Alleen het stukje met "The Chief" was vrij hilarisch.
Amen! (no pun intended)quote:Op zondag 25 januari 2009 12:51 schreef PeRi het volgende:
Okaaaaay erg leuk hoor die mysteries oplossen, om er weer ff in te komen zijn ze erg prettig, maar het is nu wel weer genoeg geweest met die fillers. Ik wil weer terug naar Castiel/God/Angels/Lucifer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik las dit overigens nog op tv.com. Gaat over het toevoegen van een nieuw karakter. Het bevat dus wel een spoiler (als het waar blijkt te zijn).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Zowieso dat hele stukje dat Dean gymles geeftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Nou de volgende aflevering lijkt ook niet echt betrekking te hebben op de grote verhaallijn dit seizoen, dus als mensen zich vooral daarop verheugen dan moeten ze even geduld hebben.
Dé quote van deze week:
"the whistle makes me their God".Geweldig.
De jongere versie van Dean leuk trouwens echt verrassend goed.
Ik dacht even dat het Lillith was toen hij door dat meisje werd neergestoken in die schoolquote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Jonad het volgende:
Het was op zich wel een leuke aflevering, maar de volgende moet echt weer over Lilith en/of Castiel gaan. Fillers van Supernatural zijn goed hoor, maar niet meer dan 2 achter elkaar aub
Ik schrok me echt de tering toen zij het mes trok.Jointje en Supernatural 's nachts, dat gaat niet goed samen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Lillith was toen hij door dat meisje werd neergestoken in die school
Als ik de beschrijving van de aflevering lees dan vrees ik dat het weer gewoon een losse aflevering is.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Jonad het volgende:
Het was op zich wel een leuke aflevering, maar de volgende moet echt weer over Lilith en/of Castiel gaan. Fillers van Supernatural zijn goed hoor, maar niet meer dan 2 achter elkaar aub
Ik ben wel met je eens dat ze niet te veel losse verhalen achter elkaar moeten hebben, althans niet als ze midden in een groot verhaal zitten. Als kijker begin je je dan toch af te vragen waarom ze met die kleine rotzaken bezig zijn, als ze de complete wereld moeten redden.quote:A siren casts a spell on Sam and Dean while they are on a mission in Iowa, leading to their violent behavior.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Jivis het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |