Nieuw hier *zwaait* en grote SPN fan

Heb net een beetje de meest recente bladzijden hier doorgelezen en het valt me op dat zoveel mensen beweren dat DE rode draad van dit seizoen al zo lang niet aan de orde is gekomen, terwijl we imo, afgezien van het feit dat we Castiel al een tijdje niet hebben gezien, toch elke week wel een verwijzing ernaar hebben gekregen.
Vooral de laatste aflevering en de (al dan niet door de Siren teweeggebrachte) ruzie tussen de broers had daar alles mee te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over Castiel zit heel wat meer nieuws in
DIT (SPOILERS!) interview met Misha Collins!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Wepeel2
zoals het is
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef Die4iT het volgende:[..]
ik vond dat je het net wel zag aankomen met die fbi agent.. hij was de perfecte cop in de stripclub en vond de auto al geweldig... terwijl de doc alleen de looks had
Ja achteraf gezien had ik het ook wel kunnen zien aankomen. Maar ik was zo vervuld met mezelf dat ik meteen door had dat die chick het was, dat ik verder niet meer nadacht.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Ik hoop eigenlijk stiekum op een nieuwe Ruby, de vorige mag ook weer terugkomen. En ik mis die heerlijke Bela.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:
Ik mis Bela ook....
Have no fear, have a beer
quote:
Vooral ook dat Britse accent.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.