SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.tvguide.com/Ne(...)ng-news-1002550.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://hauntedsandiego.com/wp/?p=1736
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
? ik zie gewoon netjes 2 spoilers.... ?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Hopey het volgende:
[quote]Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef BroesWillems het volgende:
Je spoilers zijn een beetje gaar. Die quotes zijn gewoon te lezen
Ja ik gebruik de oude template nog. Dus, zonder uitklappen. Dan zijn de quotes gewoon te lezen. Net zoals wanneer je spoilers in de nieuwe versie uitklapt.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
? ik zie gewoon netjes 2 spoilers.... ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef Dawnbreaker het volgende:Dude, spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over Castiel zit heel wat meer nieuws in DIT (SPOILERS!) interview met Misha Collins!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:40 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vond deze aflevering iets minder. De dokter was wel een fijne chick.Ik moet eerlijk zeggen dat ik het einde niet zag aankomen.
En over dat niet verder gaan met het grote verhaal: blijkbaar hebben ze gewoon te weinig stof hebben om over het hele seizoen uit te spreiden.
Ja achteraf gezien had ik het ook wel kunnen zien aankomen. Maar ik was zo vervuld met mezelf dat ik meteen door had dat die chick het was, dat ik verder niet meer nadacht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef Die4iT het volgende:
[..]
ik vond dat je het net wel zag aankomen met die fbi agent.. hij was de perfecte cop in de stripclub en vond de auto al geweldig... terwijl de doc alleen de looks had
quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:51 schreef Dethroned het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekum op een nieuwe Ruby, de vorige mag ook weer terugkomen. En ik mis die heerlijke Bela.
[ afbeelding ]
Ik mis Bela ook....quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:51 schreef Dethroned het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekum op een nieuwe Ruby, de vorige mag ook weer terugkomen. En ik mis die heerlijke Bela.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien had ik het ook wel kunnen zien aankomen. Maar ik was zo vervuld met mezelf dat ik meteen door had dat die chick het was, dat ik verder niet meer nadacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |