Ik heb het beroep dat ik al vroeg wilde of Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden
Ik kan me niets meer bij voorstellen bij het idee dat we geen internet hebben of De tijd zonder internet was net zo leuk
Zou leuk zijn als een buitenlander de elfstedentocht wint of Dat hoort een boer uit een klein Nederlands dorp te winnen
De programma's van Wim T. Schippers of De programma's van Koot en Bie
Leuk dat ze married with children blijven herhalen of Daar is inmiddels de lol wel van af
Zonder CNN was de impact van nighn eleven lang niet zo groot geweest of Dat zou hetzelfde zijn geweest
Geert Wilders is hetzelfde als Janmaat of Die zijn niet te vergelijken
Johan Cruijff is niks veranderd na de jaren 70 of Wim van Hanegem is niks veranderd na de jaren 70
Jammer dat Sport7 ooit is mislukt of Jammer dat Talpa ooit is mislukt
Boudewijn Büch was een fantast of Boudewijn Büch was een goeie programmamaker
Krant in tabloid formaat of Krant in het oude formaat
De leesmap of Stiekem de sexblaadjes van je ouders lezen
Ik weet nog dat er één-of geen Marokkanen waren in mijn gemeente of Dat herinner ik me niet meer
Rubrick kubus of Pong
Leraren vonden me een leuke leerling/e of Leraren zagen me liever niet in de klas
Jong geïnteresseerd in politiek of Jong geïnteresseerd in welke BN-ers het met wie deden
Yvonne van Gennip die 3 gouden medailles won op de OS of Evert van Benthem die 2 keer de elfstedentocht won
Joop den Uyl of Hans Wiegel
Rubbereend doet het goed als mod of Rubbereend heeft het gemakkelijk op dit forum
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !