BT.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een sneu figuur.
quote:
Grappig dat je mij probeert te dissen terwijl je mijn ondertitel steeltquote:
Paul, waarom heb je zoveel notesquote:
Sc-Loserquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:01 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
haha![]()
ja haha![]()
ja haha leuk is dat he![]()
Nee dan ben je een leuke user![]()
Sc-sletje
Hihihihihiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BT.
Bedankt voor het corrigeren.
Ik ben maar een domme half Noor.![]()
En jij bent mijn favoriete spellingsnazi !
Ohnoes, nu moet ik mijn polsen doorsnijdenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sc-Loserer zijn hier niet eens mensen die jou aardig vinden
OW.quote:
Ik dacht dat je gewoon een Nederlander wasquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
OW.
En ik spreek en schrijf best goed Nederlands voor iemand die niet uit Nederland komt.
Schatgraver is nou een goed voorbeeld van het soort autistische klapjosties die ervoor zorgen dat wij kliekjesgedrag vertonen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, deze SC is voor iedereen. Niet gaan bitchen etc
Neen, kom uit Noorwegenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een Nederlander was
Ik denk dat we ons allemaal beter zouden voelen als je dat deed inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:06 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ohnoes, nu moet ik mijn polsen doorsnijden![]()
![]()
Op internet vinden ze me niet aardig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onwijs gezellig. Nu weer stoppen met trollen. Nergens goed voor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:12 schreef Schatgraver het volgende:
Hey, alles goed haha![]()
Wat is het toch gezellig hier haha
Nou vooruit, dan mag hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
OW.
En ik spreek en schrijf best goed Nederlands voor iemand die niet uit Nederland komt.
Kappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons allemaal beter zouden voelen als je dat deed inderdaad
wie de fuck gaat nou naar de belichting en het zwart-wit contrast kijken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:59 schreef gers het volgende:
[..]
kijk naar de belichting , het zwart-wit contrast en de perspectief van de foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |