Dat kan iedereen tot 48 uur na het postenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet steeds tegengas geven, maar ik wil hier toch even op reageren:
Het enige wat ik gedaan heb is de wiki kopieeren. En aangezien iedereen daar toegang tot heeft.![]()
En ik kon gisteren de OP verder niet wijzigen.
Ehm, dit topic is gisteren aangemaakt en ik kwam er gelijk achter dat dit niet mocht... (kennelijk)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat kan iedereen tot 48 uur na het posten![]()
Niet dat ik het verder met remlof eens ben hoor
Met aan abo kun je tot veel verder terug editten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat kan iedereen tot 48 uur na het posten![]()
Niet dat ik het verder met remlof eens ben hoor
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met aan abo kun je tot veel verder terug editten.
Yes. En anders kunnen mods het voor je doen als daar vraag naar is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar iedereen heeft sowieso 48 uur toch?
Wat een aap ben jijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe KLB Kaste, dit is de officiële:
Kaste EINZ (De crème de la crème van KLB, de bazen):
Broekpaling, De_Ananas, Paaskonijn, BobbyB, Sackboy, Agiath, Triptamine, gers, jitzzzze, BigKahuna, afcajos, behangplakker, reetveter, Jordeeeh
Kaste ZWEI (De bijna-bazen):
Biogarde, Breathtaking, McFearless, 4EverBlackEyed, KingOfPop, postmortum, Maisnon, Rhythm, Noorsbloed, Gupje, Acinonyx
Kaste DREI (De zesjes, het mag geen naam hebben):
El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, ondeugend, MouzurX, Koenholio, Cahir, leolinedance, rightturn, Lyzio, veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, Tinuzzz_Talpa, paultjuhhh, Blind_Guardian, Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, BaronPils, Herald
[b]Kaste VIER (Users die hun ziel en zaligheid zijn verloren na aanstelling als mod):
Juup©, de_boswachter[/b]
Kaste FUNF (Random paupers):
Beauregard, Fascination, NoelGallagher, Emimich, RickoKun, superXmacho
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat een aap ben jij![]()
Jij in de 1e kaste en Rickokun in de laatste?![]()
![]()
Mods in de kaste?
Breathtaking in de kaste--> zij geeft nieteens om KLB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BobbyB in kaste 1? wanneer heeft hij een goed topic in Klaagbaak geopend?(sc telt niet mee want dat is geen goed topic(meer))![]()
Paultjuhhh, een ONZ-user in de KLB-kaste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikgedrukt wie er op moeten kankeren uit die kaste
Owja en voordat ik zo'n reactie krijg: "dat zeg juh alleen maar omdat jij er zelluf niet in staat huhuhuh"
Ik hoor er nog niet in![]()
Jouw post verdient een ban, zolang mogelijk
En wie ben jij om te bepalen van hoe of wat? Je komt zelf net kijken. En dan nog, kliekjesvorming kan op het forum van Bassie & Adriaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat een aap ben jij![]()
![]()
Mods in de kaste?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BobbyB in kaste 1? wanneer heeft hij een goed topic in Klaagbaak geopend?(sc telt niet mee want dat is geen goed topic(meer))![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owja en voordat ik zo'n reactie krijg: "dat zeg juh alleen maar omdat jij er zelluf niet in staat huhuhuh"
Link?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen van hoe of wat? Je komt zelf net kijken. En dan nog, kliekjesvorming kan op het forum van Bassie & Adriaan.
"dat zeg juh alleen maar omdat jij zelluf geen baas bent huhuhuh"quote:
Ik ben Schatgraver, een jonge god met het KLB-inzicht van een oldiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen van hoe of wat? Je komt zelf net kijken. En dan nog, kliekjesvorming kan op het forum van Bassie & Adriaan.
Nevermind...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:49 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik ben Schatgraver, een jonge god met het KLB-inzicht van een oldie
Pffquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat een aap ben jij![]()
![]()
Mods in de kaste?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, oke. Nee, dan laat ik je wel met rust.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:49 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een sneu figuur.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:49 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat een vlegelsquote:Rogier is 11 jaar en hij schrijft: “Beste Adriaan, ik lees net dat het “bassieenadriaan forum” niet meer mag van u. Waarom?”
Toen ik 1 1/2 jaar geleden voor het eerst op het “Bassie en Adriaan forum” werd geattendeerd, was het een onschuldig hobbyprojectje van een paar leuke fans. Toen ik, nadat ze wisten dat ik van het forum op de hoogte was, niet direct krachtig tegen ze ben opgetreden, werd dat door sommige forumleden opgevat als “We kunnen nu met ‘Bassie en Adriaan materiaal’ doen en laten wat we willen.” Ik heb de verantwoordelijke mensen van het forum duidelijk vertelt dat ze dat niet kunnen. Dat al het Bassie en Adriaan film en videomateriaal, tekeningen, teksten, foto’s, namen van alle karakters uit de series en noem maar op, eigendom zijn van Adrina en Bassie Produkties BV. Het forum moest daar vanaf blijven en als ze dat niet deden wij genoodzaakt zouden worden op te treden. Ondanks de beloftes van de forumleden werd er steeds weer zonder toestemming gebruik gemaakt van muziek en beeldmateriaal, foto’s, namen en de karakters. Ook werd er gesuggereerd dat ze mondelinge toestemming gekregen hadden van mijn medewerker Martijn Passchier om het beeld en geluidsmateriaal te gebruiken. Op een bepaalde site, beheerd door een forumlid, werd zelfs toestemming gegeven om mijn muziekbanden tegen betaling te downloaden. Dit was de druppel. We betreuren het, dat het zo is gelopen.
hahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een sneu figuur.
Zij heeft tenminste tieten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:01 schreef Schatgraver het volgende:
Nee dan ben je een leuke user![]()
Sc-sletje
BT.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een sneu figuur.
quote:
Grappig dat je mij probeert te dissen terwijl je mijn ondertitel steeltquote:
Paul, waarom heb je zoveel notesquote:
Sc-Loserquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:01 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
haha![]()
ja haha![]()
ja haha leuk is dat he![]()
Nee dan ben je een leuke user![]()
Sc-sletje
Hihihihihiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BT.
Bedankt voor het corrigeren.
Ik ben maar een domme half Noor.![]()
En jij bent mijn favoriete spellingsnazi !
Ohnoes, nu moet ik mijn polsen doorsnijdenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sc-Loserer zijn hier niet eens mensen die jou aardig vinden
OW.quote:
Ik dacht dat je gewoon een Nederlander wasquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
OW.
En ik spreek en schrijf best goed Nederlands voor iemand die niet uit Nederland komt.
Schatgraver is nou een goed voorbeeld van het soort autistische klapjosties die ervoor zorgen dat wij kliekjesgedrag vertonen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, deze SC is voor iedereen. Niet gaan bitchen etc
Neen, kom uit Noorwegenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een Nederlander was
Ik denk dat we ons allemaal beter zouden voelen als je dat deed inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:06 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ohnoes, nu moet ik mijn polsen doorsnijden![]()
![]()
Op internet vinden ze me niet aardig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onwijs gezellig. Nu weer stoppen met trollen. Nergens goed voor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:12 schreef Schatgraver het volgende:
Hey, alles goed haha![]()
Wat is het toch gezellig hier haha
Nou vooruit, dan mag hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
OW.
En ik spreek en schrijf best goed Nederlands voor iemand die niet uit Nederland komt.
Kappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons allemaal beter zouden voelen als je dat deed inderdaad
wie de fuck gaat nou naar de belichting en het zwart-wit contrast kijken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:59 schreef gers het volgende:
[..]
kijk naar de belichting , het zwart-wit contrast en de perspectief van de foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |