Hartstikke fout, maar ik probeer hier altijd op mee te dansen, en die ogen van die ene jongen, wauwie, zó blauwquote:
42quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:28 schreef APK het volgende:
Maar nog steeds geen antwoord op mijn serieuze vraag dus.
Die gaan vanzelf uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Of laat je lichten niet branden, kut kaasvreter.![]()
Kom dan eerst met namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:28 schreef APK het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bedankt.........
eh........ waar ging het ook weer over hier, ik was effe met Robbie bezig
The Thermalsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bedankt.........
eh........ waar ging het ook weer over hier, ik was effe met Robbie bezig
Niks ... Afz. Douglas Adamsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft m'n leeftijd er nou weer mee te maken?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
godsamme, ik was net weer droog![]()
Check!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
The Thermalsbinnenkort in Nederland, ik geloof in november.
Oh joh ga es lezen zooo leuk http://www.bol.com/nl/catalog/search-result.html?Ntt=douglas+adams&Ntk=ukus_book_author&Ntx=mode%2Bmatchany&Nty=1&N=3131&Ne=3131&search=true&searchType=qck§ion=books-en&_requestid=14776quote:
Jaa leuk hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh joh ga es lezen zooo leuk http://www.bol.com/nl/catalog/search-result.html?Ntt=douglas+adams&Ntk=ukus_book_author&Ntx=mode%2Bmatchany&Nty=1&N=3131&Ne=3131&search=true&searchType=qck§ion=books-en&_requestid=14776
Ik heb het in het NL. hoor drie delen toen was ik het wel zat..
Dr. Who.. heeft ie ook geschreven
Slaap welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
Nog een favo van mij en dan lekker![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
Bedankt voor de visquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa leuk he
Wel je handdoek mee he!
Lesbo's met kutmuziek.quote:
Lol!quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Lol!
Heb je ook de Engelse versie?
Kim bassinger.
Tering, wat een zelmoordmuziek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oké om het een beetje goed te maken......
en nu ga ik pitten
truste
![]()
Neuh, ofzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen slaapt al?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:28 schreef APK het volgende:
En toen viel APK stilquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom dan eerst met namen en rugnummers.
Ik moest huilen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:34 schreef Manu82 het volgende:
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
Ah nee, gewoon een potje grienen voor de laptop met je bakkie. Er is toch niemand die je ziet. Stalen zenuwen zijn leuk als je in een achtbaan moet, verder heb je er weinig aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kan het niet afspelen, maar zo te lezen moet je er wel stalen zenuwen voor hebben.
Otto, jongen van 19 jaar al 4 jaar ziek....... kanker...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kan het niet afspelen, maar zo te lezen moet je er wel stalen zenuwen voor hebben.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:34 schreef Manu82 het volgende:
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
Een kennis van mij (21 jaar) heeft dat ook "groots" aangepakt. Die had een hersentumor waar ze niet bij konden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Otto, jongen van 19 jaar al 4 jaar ziek....... kanker...
ik weet niet hoe laat het programma was van Giel, maar op het moment dat hij belde had hij nog 10 uur te leven.
dit was het liedje wat hij nog wilde horen;
dus deze is voor Otto........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |