Tering, wat een zelmoordmuziek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oké om het een beetje goed te maken......
en nu ga ik pitten
truste
![]()
Neuh, ofzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen slaapt al?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:28 schreef APK het volgende:
Maar nog steeds geen antwoord op mijn serieuze vraag dus.
En toen viel APK stilquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom dan eerst met namen en rugnummers.
Ik moest huilen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:34 schreef Manu82 het volgende:
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
Ah nee, gewoon een potje grienen voor de laptop met je bakkie. Er is toch niemand die je ziet. Stalen zenuwen zijn leuk als je in een achtbaan moet, verder heb je er weinig aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kan het niet afspelen, maar zo te lezen moet je er wel stalen zenuwen voor hebben.
Otto, jongen van 19 jaar al 4 jaar ziek....... kanker...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kan het niet afspelen, maar zo te lezen moet je er wel stalen zenuwen voor hebben.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:34 schreef Manu82 het volgende:
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
Een kennis van mij (21 jaar) heeft dat ook "groots" aangepakt. Die had een hersentumor waar ze niet bij konden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Otto, jongen van 19 jaar al 4 jaar ziek....... kanker...
ik weet niet hoe laat het programma was van Giel, maar op het moment dat hij belde had hij nog 10 uur te leven.
dit was het liedje wat hij nog wilde horen;
dus deze is voor Otto........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |