Een zaterdag avond niks doen is voor mij een weggegooide zaterdag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Moe en dan toch gaan stappen, zal wel meevallen dus
Moet je toch zelf wetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef Milou__ het volgende:
Een zaterdag avond niks doen is voor mij een weggegooide zaterdag!.. Of klinkt dit breezer :p
Er waren gisteren wel volleybalststeresquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:04 schreef Milou__ het volgende:
lekker hou! Die patatboeren kunnen toch niet voetballen
Ik ga dit weekend ook niets doen, helemaal niets. Laatste twee weekenden aan school gewerktquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Een zaterdag avond niks doen is voor mij een weggegooide zaterdag!.. Of klinkt dit breezer :p
Dan heb je mij nog nooit zien voetbakkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er waren gisteren wel volleybalststeres!
Voetbakken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien voetbakken
Ik kan natuurlijk altijd even komen kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien voetbakken
Heb niet eens zin om een slijmbal-reactie te plaatsenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:20 schreef Milou__ het volgende:
haha kutspelfout! Iedereen mag komen kijken.. Maar of je er blij van wordt is een 2e
eigenlijk nooit., maar mocht het zover zijn zeg ik dat wel ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb niet eens zin om een slijmbal-reactie te plaatsen
Jullie spelen nooit in Zeeland zeker?
Eigenlijk ik ook dus niet....quote:
Staat een mooie gitaar van me te koop in v&a. Wel wat voor jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |