quote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arbitrage was wel echt schandalig. TOP twee keer een 1000% penalty onthouden, 1 pingel van Cambuur sloeg helemaal nergens op en werd ook nog eens met rood bestraft en Jansen vond het nodig om een speler van TOP een vuistslag in zijn onderbuik te verkopen voor de ogen van de grens die ook deed alsof zijn neus bloedde. Echt te bizar voor woorden.
Zelfs van den Ende is het met me eens.quote:
ben vooral benieuwd naar FC Eindhoven - Cambuurquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:12 schreef borisz het volgende:
Wedstrijden vanavond.
Periode 3 Excelsior BV Veendam 07 nov 2008 20.00
Periode 3 FC Dordrecht FC Den Bosch 07 nov 2008 20.00
Periode 3 FC Eindhoven SC Cambuur-Leeuwarden 07 nov 2008 20.00
Periode 3 FC Emmen HFC Haarlem 07 nov 2008 20.00
Periode 3 FC Zwolle Helmond Sport 07 nov 2008 20.00
Periode 3 MVV Fortuna Sittard 07 nov 2008 20.00
Periode 3 RBC Roosendaal RKC Waalwijk 07 nov 2008 20.00
Periode 3 Telstar FC Omniworld 07 nov 2008 20.00
Periode 3 TOP Oss Go Ahead Eagles 07 nov 2008 20.00
Periode 3 VVV-Venlo AGOVV Apeldoorn 07 nov 2008 20.00
Dordt-Den Bosch? Zou je best gelijk in kunnen krijgen.quote:
Niet in het onvangstcommitee dus?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:36 schreef DRD het volgende:
Dordt-Den Bosch? Zou je best gelijk in kunnen krijgen.
Mis vandaag de eerste helft, net als tegen Zwolle.........en dat pakte toen ook goed uit.
quote:20.00 FC Dordrecht FC Den Bosch 0-1 (0-1) Rust
20.00 MVV Fortuna Sittard 0-0 (0-0) Rust
20.00 RBC Roosendaal RKC Waalwijk 2-0 (2-0) Rust
20.00 FC Emmen HFC Haarlem 1-0 (1-0) Rust
20.00 FC Zwolle Helmond Sport 0-0 (0-0) Rust
20.00 VVV-Venlo AGOVV Apeldoorn 2-0 (2-0) Rust
20.00 FC Eindhoven SC Cambuur-Leeuwarden 1-0 (1-0) Rust
20.00 Excelsior BV Veendam 1-1 (1-1) Rust
20.00 Telstar FC Omniworld 2-1 (2-1) Rust
20.00 TOP Oss Go Ahead Eagles 0-0 (0-0) Rust
cambuur en excelsior inmiddels op voorsprong. alleen waalwijk nog 2-0 achterquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:52 schreef TornadoDK het volgende:
VVV alweer op een 2-0 voorsprong![]()
Cambuur en RKC op achterstand en Excelsior gelijk.
Gaat goed tot nu toe.
en Cambuur 2-2quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:28 schreef 9christensen het volgende:
[..]
cambuur en excelsior inmiddels op voorsprong. alleen waalwijk nog 2-0 achter
quote:
Veendam haalde met 10 de eindstreep: Martijn van der Laan kreeg 2x geel.quote:Hide HOL D2 FT Dordrecht 0-1 (0-1) Den Bosch
Hide HOL D2 FT Eindhoven 3-3 (1-0) Cambuur
Hide HOL D2 FT Emmen 2-0 (1-0) Haarlem
Hide HOL D2 FT Excelsior 4-1 (1-1) Veendam
Hide HOL D2 FT MVV Maastricht 0-2 (0-0) Fortuna Sittard
Hide HOL D2 FT RBC Roosendal 2-2 (2-0) RKC Waalwijk
Hide HOL D2 FT Stormvogels Telstar 3-1 (2-1) FC Omniworld
Hide HOL D2 FT TOP Oss 0-2 (0-0) Go Ahead Eagles
Hide HOL D2 FT VVV Venlo 3-1 (2-0) AGOVV
Hide HOL D2 FT Zwolle 0-1 (0-0) Helmond Sport
Je vergeet RKC.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Ze zullen inmiddels ook wel koning van de gelijke spelen zijn..
en terecht.. verander het dan in FC Top of FC Top Oss.. als je er zo nodig FC bij moet hebben..quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Relletjes na afloop vanwege de naamsverandering naar FC Oss
Denk je nou echt dat het om de toevoeging van de FC ging..Het gaat juist om het feit dat enkel Oss in de naam moet en het TOP-deel niet meer..anders was die naam niet veranderd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
en terecht.. verander het dan in FC Top of FC Top Oss.. als je er zo nodig FC bij moet hebben..
hmmz dan is het idd nogal belachelijk.. TOP hoort bij Oss..quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het om de toevoeging van de FC ging..Het gaat juist om het feit dat enkel Oss in de naam moet en het TOP-deel niet meer..anders was die naam niet veranderd.
nou idd.. en de 1 - 0 van RBC ook..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:32 schreef Silenus het volgende:
Wat een goal van AGOVV! Fantastisch.
Edit: En de 3-1 mag er ook wel wezen zeg.
Heb er gelukkig nog geen seconde van gezien, anders zou ik weer een weekend lang gefrustreerd zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer niet, DRD. Volgende keer beter.
Ik voelde me idd ook lekker veilig in het uitvak. MVV 'supporters' die begonnen te slaan op hun eigen stewards en vervolgens door het hek vlogen. Van onze kant werd er ook gegooid, dat zal ik niet ontkennen, maar MVV mag haar zaakjes voortaan wel beter regelen. Stewards stonden op het veld en keken ernaar. Buiten het stadion zijn er van 3 bussen ruiten gesneuveld. Schande!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond bij MVV-Fortuna geweest. Nou, geweldig. Werkelijk schan-da-lig wangedrag van 'supporters' na afloop
. Alles vloog door de lucht. Tot en met wc-brillen
.
Zie http://www.limburger.nl/article/20081108/VTMVV01/548027714/1030 en http://www.l1.nl/l1sprt/_(...)e/1_1023/_pid/links4
Ik stond aan de overkant (op de businesstribune (Q-Park tribune heet 't daar, geloof ik). Heb met een paar mensen vol ongeloof staan kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:39 schreef meami het volgende:
[..]
Ik voelde me idd ook lekker veilig in het uitvak. MVV 'supporters' die begonnen te slaan op hun eigen stewards en vervolgens door het hek vlogen. Van onze kant werd er ook gegooid, dat zal ik niet ontkennen, maar MVV mag haar zaakjes voortaan wel beter regelen. Stewards stonden op het veld en keken ernaar. Buiten het stadion zijn er van 3 bussen ruiten gesneuveld. Schande!
Ik weet niet hoeveel bussen er waren maar 3 valt opzich best mee, als ik nog eens terugdenk aan Zwolle uit in de play offs...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:39 schreef meami het volgende:
[..]
Ik voelde me idd ook lekker veilig in het uitvak. MVV 'supporters' die begonnen te slaan op hun eigen stewards en vervolgens door het hek vlogen. Van onze kant werd er ook gegooid, dat zal ik niet ontkennen, maar MVV mag haar zaakjes voortaan wel beter regelen. Stewards stonden op het veld en keken ernaar. Buiten het stadion zijn er van 3 bussen ruiten gesneuveld. Schande!
Op tv leek het anders alsof de spelers een vriendelijk praatje met die MVV-supporters aan het maken waren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik stond aan de overkant (op de businesstribune (Q-Park tribune heet 't daar, geloof ik). Heb met een paar mensen vol ongeloof staan kijken. Overigens ook toen een paar Fortuna-spelers wat lang bij MVV-tribunes bleven hangen. Ook niet slim
. Vandaar ook de oproepen van de speaker.
Beelden heb ik niet gezien maar 'live' was het uiteindelijk geen vriendelijk praatjequote:Op zaterdag 8 november 2008 01:09 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Op tv leek het anders alsof de spelers een vriendelijk praatje met die MVV-supporters aan het maken waren.
9 Bussen, maar ik vind dat zoiets gewoon niet mag gebeuren. Op de plek waar een ruit werd ingegooid zaten kinderen van 10. Dat gaat gewoon nergens over.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:09 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel bussen er waren maar 3 valt opzich best mee, als ik nog eens terugdenk aan Zwolle uit in de play offs...
Dat is toch al een maand of drie bekend?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Relletjes na afloop vanwege de naamsverandering naar FC Oss
Ja officieus wel maar het is nu pas net officieel geworden. Daarnaast was het al langer een beetje broeierig en vandaag escaleerde het. Verder geen gewonden ofzo, alleen een dreigend sfeertje en een stel halvegaren (waarvan de helft 16 was en lekker mee kwam doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch al een maand of drie bekend?
Ach, vorige week was het andersom, toen was hij goed, maar scoorde hij niet. Hij is altijd dreigend met zijn snelheid en traptechniek, dat is zeker in de JL een mooi wapen. Directe tegenstander rood omdat ie hem twee keer moet neerleggen, zowel aanvallend als op de counter kan je hem gebruiken. Als Rojer fit is, zou ik als ik Lokhoff was Korf slachtofferen en lekker met Van Guldener en Rojer op de flanken gaan spelen. Veel snelheid heb je dan!quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:52 schreef Mindlight het volgende:
Ik vind Van Guldener echt niet een van de betere bij ons. Hij scoort nu wat leuke goals, maar tijdens de wedstrijd deed hij meer verkeerd dan goed. Het enige wat hij als pre heeft is dat hij altijd gevaar sticht, maar ik zal blij zijn als we straks Rojer terug hebben.
Het niveau in Oss is niet hoog, dus wellicht dat ze het nu pas echt begrepen hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch al een maand of drie bekend?
Ik wilde eerst een pissed off reactie plaatsen maar als ik zag welke klapjosties er vrijdag stonden kan ik niets anders doen dan het met je eens zijnquote:Op zondag 9 november 2008 07:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het niveau in Oss is niet hoog, dus wellicht dat ze het nu pas echt begrepen hebben.
quote:Op zondag 9 november 2008 07:51 schreef Halcon het volgende:
Het niveau in Oss is niet hoog, dus wellicht dat ze het nu pas echt begrepen hebben.
Toch heeft Van Guldener al aardig wat assists en voorassists te pakken, hoewel zijn voorzet inderdaad beter kan. Ik ben dan weer niet zo gecharmeerd van Korf, die ik veel te vaak het tempo uit de aanval vind halen. Koolwijk is een passende speler, misschien meer geschikt voor eredivisievoetbal en minder voor bikkelen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef Mindlight het volgende:
Vorige week vond ik hem ook beroerd, eigenlijk al weken achtereen. Natuurlijk komt hij zijn man makkelijk voorbij, maar zijn voorzet is dramatisch, en 9 van de 10 keer loopt hij het drukke centrum in waar hij de bal simpel inlevert. Zeker op het moment dat je achterstaat of met druk naar voren wilt voetballen heb je gewoon niet zoveel aan hem. Korf juist wel, die geeft strakke afgemeten voorzetten en kan veel beter in de kleine ruimte spelen.
Dus ik zou met Rojer en Korf starten, en van Guldener inbrengen bij een voorsprong na rust, zodat je je naar een veilige voorsprong kan counteren. Grappig trouwens dat je Koolwijk noemt, die valt me namelijk ook al zo tegen dit seizoen
wat een spatjes, zal dat dinsdag persoonlijk even bij je komen rechtzettenquote:Op zondag 9 november 2008 17:10 schreef Mindlight het volgende:
Die derby wordt nog lastig met een verlies in de benen
Wat zingt hij?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:17 schreef Mindlight het volgende:
Van Dieren bewees nog maar eens waarom hij publiekslieveling nr 1 is
edit: Betere versie
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=405381
Klopt, vorig seizoen was Koolwijk ijzersterk, zelfde als destijds bij Bruins. En dat Korf het tempo eruit haalt klopt helemaal, daarom is hij in de counter ook totaal ongeschikt. Maar we spelen best vaak tegen clubs die alleen maar verdedigen, en dan is er van (loop)snelheid toch al geen sprake.quote:Op zondag 9 november 2008 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch heeft Van Guldener al aardig wat assists en voorassists te pakken, hoewel zijn voorzet inderdaad beter kan. Ik ben dan weer niet zo gecharmeerd van Korf, die ik veel te vaak het tempo uit de aanval vind halen. Koolwijk is een passende speler, misschien meer geschikt voor eredivisievoetbal en minder voor bikkelen.
Whehe, ik hoop dat ik er een beetje tijdig ben danquote:Op zondag 9 november 2008 17:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een spatjes, zal dat dinsdag persoonlijk even bij je komen rechtzetten
En oud papier (en oud papier)quote:
quote:Ondanks twee goals blijft Van Guldener erg kritisch
''Ik speelde minder dan de afgelopen weken''
10-11-2008 - Met twee doelpunten had Michel van Guldener een zeer groot aandeel in de 4-1 zege van Excelsior op Veendam. De Rotterdammer was verantwoordelijk voor de openingstreffer en de 3-1. Ondanks zijn treffers vond Van Guldener zijn spel opvallend genoeg minder sterk dan in de voorgaande wedstrijden. „Tegen TOP Oss en Helmond vond ik dat aardig speelde en genoeg kansen kreeg. Maar ze wilden er toen gewoon niet in. Vandaag wel.”
„Ik vind dat ik vandaag een mindere wedstrijd dan de afgelopen weken speelde. Maar maak ik wel twee goals,” keek Van Guldener terug op zijn eigen spel. Op de vraag of hij liever goed speelt of goals scoort antwoordde de aanvaller: „Doelpunten zijn het belangrijkste, daar win je wedstrijden door. Dus geef mij dan maar die goals.”
Zijn eerste goal was er bovendien een van grote schoonheid. Van ruim vijfentwintig haalde Van Guldener verwoestend uit en zag de bal via de onderkant van de lat in het doel stuiteren. Dat de bal zo keurig binnenviel was zeker geen toevalligheid. „Je moet bij dit soort ballen altijd wel een beetje geluk hebben, maar dit was zeker de bedoeling. Ik schoot op doel met de intentie dat die goed zou vallen. En hij viel er lekker in,” genoot de rechtsbuiten na van de 1-0. Nadat luttele minuten later de Veendam-keeper een tweede treffer van Van Guldener nog wist te voorkomen, was het in de tweede helft wel raak. Een eitje ditmaal. „Ard (Van Peppen, red) hield goed het overzicht en ik tikte simpel binnen.”
De op ERFC.nl verkozen man van de wedstrijd vond de ruime uitslag uiteindelijk niet geheel conform het wedstrijdbeeld. „4-1 is geflatteerd. We hebben niet veel kansen kunnen creëren, maar dit staat wel op de borden. Vorige week hadden met 6 of 7- 1 kunnen winnen van Helmond, en tegen TOP Oss misschien wel met 8-1. Vandaag krijgen we een stuk minder kansen, maar scoren we vier keer.”
Dan de reden van de uiteindelijk allesbehalve eenvoudige zege. „Na een kwartier maken we 1-0, en vervolgens zakken we helemaal weg. Het was net of we dachten dat we dit wel even zouden gaan uitspelen.” Onderschatting? „Ik denk dat het inderdaad onderschatting was ja. De tweede helft moeten we weer vol aan de bak, en dan zie je dat wij namelijk normaal gesproken gewoon de bovenliggende partij zijn. Ook als zij geen rood hadden gekregen waren wij de betere geweest.”
In tegenstelling tot de wedstrijd in Helmond gebeurde nu dan ook exact het omgekeerde. In plaats van een slecht begin, sloten de Kralingers de eerste helft nu af met een onvoldoende. Veendam-topscorer Michiel Hemmen deed wat eerder Sjaak Polak tweemaal had nagelaten: scoren. Een verdiende gelijkmaker op dat moment. Aan Van Guldener dan ook de vraag hoe het komt dat Excelsior regelmatig zo van niveau kan veranderen in een wedstrijd.
„Ik weet niet wat dat is. Deze keer was het onderschatting, maar het heeft ook wel eens met scherpte te maken. Maar dat mag natuurlijk niet op dit niveau. Zeker niet in deze competitie, dat zie je elke weer. Als we een keer goed beginnen en op voorsprong komen, dan geven we het uit handen en moeten we ons weer extra hard terugknokken in de wedstrijd. Dat moet er echt nog uit.”
Sprake van onderschatting zal er de komende weken echter niet zijn. Met tegenstanders als Den Bosch, RKC, FC Zwolle en Cambuur voor de deur mag bovendien ook de scherpte niet ontbreken. „We krijgen nog een zwaar programma voor de winter,” zegt Van Guldener. „Maar we hebben er alle vertrouwen in dat we dit kalenderjaar goed afsluiten. We moeten blijven winnen zodat we de negentiende wedstrijd hopelijk kunnen laten zien wie er bovenaan hoort te staan.”
Daarmee doelt Van Guldener natuurlijk op de afsluitende kraker van de eerste seizoenshelft tegen VVV-Venlo. Een club die volgens de geboren Rotterdammer maar nog niet zeker moet zijn van glorieuze tijden. „Ik denk dat VVV echt nog wel steekjes gaat laten vallen, en wij zelfs kampioen worden.” Dat is een gedurfde uitspraak. „Ja, maar als je geen vertrouwen hebt, kun je er beter meteen mee stoppen.”
Bron: ERFC.nl
Het is altijd even wachten tot carnaval. Maar het verschil tussen VVV en de rest van de topploegen in de Jupiler League is dat de andere (ongeveer) 11 goede spelers hebben en VVV gewoon een stuk of 18 spelers heeft die met gemak bij iedere Jupiler League ploeg zouden kunnen meedraaien. Paar weken geleden waren er 6 (basis)spelers geblesseerd of geschorst, niemand die het echt merkt. Verder is Honda gewoon een topper...quote:Op maandag 10 november 2008 08:22 schreef Mindlight het volgende:
Ja absoluut, ten tijde van zijn longembolie zat hij ook vaak tussen de supporters en deed hij net zo hard mee. Daarnaast is het natuurlijk gewoon een clown, want ook tegenover de pers kan hij nooit "normaal" doen. Maar dat maakt hem juist des te briljanter.
En verder helemaal mee eens JLSB, hoewel VVV wel vaker op een rare manier is ingestort natuurlijk.
Mooi, zelfkritiek is belangrijk!!!quote:Op maandag 10 november 2008 08:32 schreef Mindlight het volgende:
Van Guldener vond het zelf ook niet best trouwens
[..]
Wie had jij verwacht dan? Ik blijf er trouwens bij dat Ad van Seeters de beste keuze was geweest.quote:Op maandag 10 november 2008 17:54 schreef methodmich het volgende:
Mooi, zelfkritiek is belangrijk!!!
Vreemde keuze van RBC, Rini Coolen... Al vind ik dat Pijpers net zo min iets heeft gepresteerd Omnifacer.
Aanklager gaat rellen MVV - Fortuna onderzoekenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond bij MVV-Fortuna geweest. Nou, geweldig. Werkelijk schan-da-lig wangedrag van 'supporters' na afloop
. Alles vloog door de lucht. Tot en met wc-brillen
.
Zie http://www.limburger.nl/article/20081108/VTMVV01/548027714/1030 en http://www.l1.nl/l1sprt/_(...)e/1_1023/_pid/links4
Ad van Seeters??quote:Op maandag 10 november 2008 18:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wie had jij verwacht dan? Ik blijf er trouwens bij dat Ad van Seeters de beste keuze was geweest.
Bij Baronie was hij zeer succesvol, ondanks dat de spelers uitgeknepen werden als een sinaasappel zijn de meeste die ik over hem gehoord uitgesproken positief. Die columns lees ik niet, zou kunnen dat ze slecht zijn inderdaad. Bovendien heeft hij een RBC-verleden, vind ik een grote plusquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ad van Seeters??![]()
![]()
Die krijgt al drie jaar Kozakken Boys amper aan de praat. Meer babbels dan visie hoor, met die tenenkrommende columns op de site van KB ook nog. Denk dat ie alleen in jullie stadion mag komen om te schilderen, want volgens mij mist hij de papieren voor een BVO. En de kwaliteiten.
Wat zingen ze nouquote:Op woensdag 12 november 2008 18:52 schreef Mindlight het volgende:
Hoort hier eigenlijk niet, maar die gasten in deze selectie zijn echt gaaf:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=407301
* DRD beseft dat het nooit structureel beter dan bodem Eerste Divisie wordt. Alles beter is een incidentele uitschieter.quote:
Nogmaals danquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:10 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wat zingen ze nouKlinkt net alsof ze 'We zijn de boeren van de Groninger FC' zingen..
Vanavond successupporter spelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef One_conundrum het volgende:
Cambuur! Hopelijk met van der Heide...
It must be love, love, love.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef DRD het volgende:
* DRD beseft dat het nooit structureel beter dan bodem Eerste Divisie wordt. Alles beter is een incidentele uitschieter.
Niet verrassend gezien de recente resultaten. Het is een club met potentieel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef TvhN het volgende:
Bij Cambuur - MVV zitten 9300 toeschouwers.
Netjes.
Inderdaad. Het was net niet helemaal uitverkocht, maar dat komt vast nog wel. Er hing een goeie sfeerquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef TvhN het volgende:
Bij Cambuur - MVV zitten 9300 toeschouwers.
Netjes.
Kan me een seizoen herinneren dat wij veertien punten los stonden, en De Graafschap 5 wedstrijden voor het einde kampioen wasquote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef fanneke het volgende:
VVV na 4-2 winst bij Emmen nu al 9 punten los van de 'concurrentie'.
Die zien we dus niet meer terug dit seizoen.
Vind het verschil tussen VVV en de rest dit jaar wel erg groot hoor. Die hebben zo'n brede selectie en je ziet dat ze ook gewoon de wedstrijden winnen waarin het wat moeizamer gaat. RKC en Excelsior laten dan meteen punten liggen.quote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kan me een seizoen herinneren dat wij veertien punten los stonden, en De Graafschap 5 wedstrijden voor het einde kampioen was
ik was er ook. Guijt bevond zich op glad ijs. Lag aan het veld volgens Menzoquote:Op zondag 16 november 2008 11:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was net niet helemaal uitverkocht, maar dat komt vast nog wel. Er hing een goeie sfeer. Volgende week er maar weer heen
Die Guijt speelde aardig dramatisch overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |