Je vergeet RKC.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Ze zullen inmiddels ook wel koning van de gelijke spelen zijn..
en terecht.. verander het dan in FC Top of FC Top Oss.. als je er zo nodig FC bij moet hebben..quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Relletjes na afloop vanwege de naamsverandering naar FC Oss
Denk je nou echt dat het om de toevoeging van de FC ging..Het gaat juist om het feit dat enkel Oss in de naam moet en het TOP-deel niet meer..anders was die naam niet veranderd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
en terecht.. verander het dan in FC Top of FC Top Oss.. als je er zo nodig FC bij moet hebben..
hmmz dan is het idd nogal belachelijk.. TOP hoort bij Oss..quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het om de toevoeging van de FC ging..Het gaat juist om het feit dat enkel Oss in de naam moet en het TOP-deel niet meer..anders was die naam niet veranderd.
nou idd.. en de 1 - 0 van RBC ook..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:32 schreef Silenus het volgende:
Wat een goal van AGOVV! Fantastisch.
Edit: En de 3-1 mag er ook wel wezen zeg.
Heb er gelukkig nog geen seconde van gezien, anders zou ik weer een weekend lang gefrustreerd zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer niet, DRD. Volgende keer beter.
Ik voelde me idd ook lekker veilig in het uitvak. MVV 'supporters' die begonnen te slaan op hun eigen stewards en vervolgens door het hek vlogen. Van onze kant werd er ook gegooid, dat zal ik niet ontkennen, maar MVV mag haar zaakjes voortaan wel beter regelen. Stewards stonden op het veld en keken ernaar. Buiten het stadion zijn er van 3 bussen ruiten gesneuveld. Schande!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond bij MVV-Fortuna geweest. Nou, geweldig. Werkelijk schan-da-lig wangedrag van 'supporters' na afloop
. Alles vloog door de lucht. Tot en met wc-brillen
.
Zie http://www.limburger.nl/article/20081108/VTMVV01/548027714/1030 en http://www.l1.nl/l1sprt/_(...)e/1_1023/_pid/links4
Ik stond aan de overkant (op de businesstribune (Q-Park tribune heet 't daar, geloof ik). Heb met een paar mensen vol ongeloof staan kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:39 schreef meami het volgende:
[..]
Ik voelde me idd ook lekker veilig in het uitvak. MVV 'supporters' die begonnen te slaan op hun eigen stewards en vervolgens door het hek vlogen. Van onze kant werd er ook gegooid, dat zal ik niet ontkennen, maar MVV mag haar zaakjes voortaan wel beter regelen. Stewards stonden op het veld en keken ernaar. Buiten het stadion zijn er van 3 bussen ruiten gesneuveld. Schande!
Ik weet niet hoeveel bussen er waren maar 3 valt opzich best mee, als ik nog eens terugdenk aan Zwolle uit in de play offs...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:39 schreef meami het volgende:
[..]
Ik voelde me idd ook lekker veilig in het uitvak. MVV 'supporters' die begonnen te slaan op hun eigen stewards en vervolgens door het hek vlogen. Van onze kant werd er ook gegooid, dat zal ik niet ontkennen, maar MVV mag haar zaakjes voortaan wel beter regelen. Stewards stonden op het veld en keken ernaar. Buiten het stadion zijn er van 3 bussen ruiten gesneuveld. Schande!
Op tv leek het anders alsof de spelers een vriendelijk praatje met die MVV-supporters aan het maken waren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik stond aan de overkant (op de businesstribune (Q-Park tribune heet 't daar, geloof ik). Heb met een paar mensen vol ongeloof staan kijken. Overigens ook toen een paar Fortuna-spelers wat lang bij MVV-tribunes bleven hangen. Ook niet slim
. Vandaar ook de oproepen van de speaker.
Beelden heb ik niet gezien maar 'live' was het uiteindelijk geen vriendelijk praatjequote:Op zaterdag 8 november 2008 01:09 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Op tv leek het anders alsof de spelers een vriendelijk praatje met die MVV-supporters aan het maken waren.
9 Bussen, maar ik vind dat zoiets gewoon niet mag gebeuren. Op de plek waar een ruit werd ingegooid zaten kinderen van 10. Dat gaat gewoon nergens over.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:09 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel bussen er waren maar 3 valt opzich best mee, als ik nog eens terugdenk aan Zwolle uit in de play offs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |