Bij Baronie was hij zeer succesvol, ondanks dat de spelers uitgeknepen werden als een sinaasappel zijn de meeste die ik over hem gehoord uitgesproken positief. Die columns lees ik niet, zou kunnen dat ze slecht zijn inderdaad. Bovendien heeft hij een RBC-verleden, vind ik een grote plusquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ad van Seeters??![]()
![]()
Die krijgt al drie jaar Kozakken Boys amper aan de praat. Meer babbels dan visie hoor, met die tenenkrommende columns op de site van KB ook nog. Denk dat ie alleen in jullie stadion mag komen om te schilderen, want volgens mij mist hij de papieren voor een BVO. En de kwaliteiten.
Wat zingen ze nouquote:Op woensdag 12 november 2008 18:52 schreef Mindlight het volgende:
Hoort hier eigenlijk niet, maar die gasten in deze selectie zijn echt gaaf:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=407301
* DRD beseft dat het nooit structureel beter dan bodem Eerste Divisie wordt. Alles beter is een incidentele uitschieter.quote:
Nogmaals danquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:10 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wat zingen ze nouKlinkt net alsof ze 'We zijn de boeren van de Groninger FC' zingen..
Vanavond successupporter spelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef One_conundrum het volgende:
Cambuur! Hopelijk met van der Heide...
It must be love, love, love.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef DRD het volgende:
* DRD beseft dat het nooit structureel beter dan bodem Eerste Divisie wordt. Alles beter is een incidentele uitschieter.
Niet verrassend gezien de recente resultaten. Het is een club met potentieel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef TvhN het volgende:
Bij Cambuur - MVV zitten 9300 toeschouwers.
Netjes.
Inderdaad. Het was net niet helemaal uitverkocht, maar dat komt vast nog wel. Er hing een goeie sfeerquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef TvhN het volgende:
Bij Cambuur - MVV zitten 9300 toeschouwers.
Netjes.
Kan me een seizoen herinneren dat wij veertien punten los stonden, en De Graafschap 5 wedstrijden voor het einde kampioen wasquote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef fanneke het volgende:
VVV na 4-2 winst bij Emmen nu al 9 punten los van de 'concurrentie'.
Die zien we dus niet meer terug dit seizoen.
Vind het verschil tussen VVV en de rest dit jaar wel erg groot hoor. Die hebben zo'n brede selectie en je ziet dat ze ook gewoon de wedstrijden winnen waarin het wat moeizamer gaat. RKC en Excelsior laten dan meteen punten liggen.quote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kan me een seizoen herinneren dat wij veertien punten los stonden, en De Graafschap 5 wedstrijden voor het einde kampioen was
ik was er ook. Guijt bevond zich op glad ijs. Lag aan het veld volgens Menzoquote:Op zondag 16 november 2008 11:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was net niet helemaal uitverkocht, maar dat komt vast nog wel. Er hing een goeie sfeer. Volgende week er maar weer heen
Die Guijt speelde aardig dramatisch overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |