Je hebt mij nogquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pfft.. fijn weekend
* GilaMonyet voelt zich beetje in de steek gelaten..
kon je bij mij even langs komenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
godverdegodver! ik het hele tering eind naar enschede reiden voor een beurs... is er gewoon geen fuck te beleven... weer een middag verneukt
OMFG die is hilarischhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En het stopt ook maar niet he
[ afbeelding ]
echte K geefquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je de Senseo bedoelt
maar ik lust nu wel een bakkie![]()
![]()
Wat voor beurs?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
godverdegodver! ik het hele tering eind naar enschede reiden voor een beurs... is er gewoon geen fuck te beleven... weer een middag verneukt
Enschede, enschede *denk denk*quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wohoooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Wbquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:13 schreef Runx het volgende:
ik ben er weerheb hem niet gevonden ,... misschien komt het door mijn ogen (tip lees bio)
wat is dit nou type ik een hele verhaal voor jullie voor mijn 200ste post is GilaMonyet de enige die mij feliciteer
psst ik ben ook in Enschede , iam watching youquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wohooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja kappen nouquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga over een uur en kwartier weekend houden
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Enschede, enschede *denk denk*
Ahja dat is waar Logician woont. Kan je met der gaan poolen
Hij kijkt naar je vanaf een brugquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Runx het volgende:
[..]
psst ik ben ook in Enschede , iam watching you
Zo vroegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga over een uur en kwartier weekend houden
uhuquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Runx het volgende:
[..]
psst ik ben ook in Enschede , iam watching you
Volgens mij had ik gewoon moeten gaan werken vandaagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet goed?![]()
barra is een goeie pooler (en zuiper)
ja die ja! zoch freelance it-ers maar verder dan een schilder en de rabobank komen ze niet! zou ook nog mijn zwagertje meenemen op de terugweg maar die neemt zn tel niet opquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:15 schreef Runx het volgende:
[..]
kon je bij mij even langs komenwat voor beurs dan ? ondernemings beurs ?
lol 16.345 post en nog een newbie ? hoe kan dat dan ...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:18 schreef Logician het volgende:
[..]
uhu![]()
ps: mijn haal je nooit meer in qua posts
Kansloos:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En het stopt ook maar niet he
[ afbeelding ]
zit op fok sinds 2002 april oidquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
lol 16.345 post en nog een newbie ? hoe kan dat dan ...
nee idd dat haal ik niet in nee
whyquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewoon moeten gaan werken vandaag
Het is zo lastig collega's pesten v.a hierquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
why
Je hoeft niet bang te zijn dat barra je verleid want (even tussen onshij vind SHE leuk )
Komt goed, ik ga een heleboel drinken met m'n maten!quote:
Too much infoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
ik ga even pipi machen , ik dacht ik deel het even met jullie
en ik ben aan het werk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
why
Je hoeft niet bang te zijn dat barra je verleid want (even tussen onshij vind SHE leuk )
Check je niet eens even mijn plaatje, speciaal voor jou gemaakt ja!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga een heleboel drinken met m'n maten!
Prettig weekend allemaal, nu ben ik echt weg
Je beledigt hemquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Het is zo lastig collega's pesten v.a hier![]()
Mijn leven wat doe je...
Een plaatje denk ik, ik post geen lege berichtenquote:
Zonde is dat.. dan hebben ze het helemaal verkeerd aangepakt enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja die ja! zoch freelance it-ers maar verder dan een schilder en de rabobank komen ze niet! zou ook nog mijn zwagertje meenemen op de terugweg maar die neemt zn tel niet op
Zit je nu gewoon in je auto te fokken op je mobielquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik ben aan het werk!godver zit ik maar in mijn auto te wachten!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een plaatje denk ik, ik post geen lege berichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |