ja die ja! zoch freelance it-ers maar verder dan een schilder en de rabobank komen ze niet! zou ook nog mijn zwagertje meenemen op de terugweg maar die neemt zn tel niet opquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:15 schreef Runx het volgende:
[..]
kon je bij mij even langs komenwat voor beurs dan ? ondernemings beurs ?
lol 16.345 post en nog een newbie ? hoe kan dat dan ...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:18 schreef Logician het volgende:
[..]
uhu![]()
ps: mijn haal je nooit meer in qua posts
Kansloos:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En het stopt ook maar niet he
[ afbeelding ]
zit op fok sinds 2002 april oidquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
lol 16.345 post en nog een newbie ? hoe kan dat dan ...
nee idd dat haal ik niet in nee
whyquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewoon moeten gaan werken vandaag
Het is zo lastig collega's pesten v.a hierquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
why
Je hoeft niet bang te zijn dat barra je verleid want (even tussen onshij vind SHE leuk )
Komt goed, ik ga een heleboel drinken met m'n maten!quote:
Too much infoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
ik ga even pipi machen , ik dacht ik deel het even met jullie
en ik ben aan het werk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
why
Je hoeft niet bang te zijn dat barra je verleid want (even tussen onshij vind SHE leuk )
Check je niet eens even mijn plaatje, speciaal voor jou gemaakt ja!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga een heleboel drinken met m'n maten!
Prettig weekend allemaal, nu ben ik echt weg
Je beledigt hemquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Het is zo lastig collega's pesten v.a hier![]()
Mijn leven wat doe je...
Een plaatje denk ik, ik post geen lege berichtenquote:
Zonde is dat.. dan hebben ze het helemaal verkeerd aangepakt enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja die ja! zoch freelance it-ers maar verder dan een schilder en de rabobank komen ze niet! zou ook nog mijn zwagertje meenemen op de terugweg maar die neemt zn tel niet op
Zit je nu gewoon in je auto te fokken op je mobielquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik ben aan het werk!godver zit ik maar in mijn auto te wachten!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een plaatje denk ik, ik post geen lege berichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |