Je hebt mij nogquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pfft.. fijn weekend
* GilaMonyet voelt zich beetje in de steek gelaten..
kon je bij mij even langs komenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
godverdegodver! ik het hele tering eind naar enschede reiden voor een beurs... is er gewoon geen fuck te beleven... weer een middag verneukt
OMFG die is hilarischhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En het stopt ook maar niet he
[ afbeelding ]
echte K geefquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je de Senseo bedoelt
maar ik lust nu wel een bakkie![]()
![]()
Wat voor beurs?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
godverdegodver! ik het hele tering eind naar enschede reiden voor een beurs... is er gewoon geen fuck te beleven... weer een middag verneukt
Enschede, enschede *denk denk*quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wohoooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Wbquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:13 schreef Runx het volgende:
ik ben er weerheb hem niet gevonden ,... misschien komt het door mijn ogen (tip lees bio)
wat is dit nou type ik een hele verhaal voor jullie voor mijn 200ste post is GilaMonyet de enige die mij feliciteer
psst ik ben ook in Enschede , iam watching youquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wohooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja kappen nouquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga over een uur en kwartier weekend houden
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Enschede, enschede *denk denk*
Ahja dat is waar Logician woont. Kan je met der gaan poolen
Hij kijkt naar je vanaf een brugquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Runx het volgende:
[..]
psst ik ben ook in Enschede , iam watching you
Zo vroegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga over een uur en kwartier weekend houden
uhuquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Runx het volgende:
[..]
psst ik ben ook in Enschede , iam watching you
Volgens mij had ik gewoon moeten gaan werken vandaagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet goed?![]()
barra is een goeie pooler (en zuiper)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |