Bleed, whore, bleed.quote:Een 18-jarige vrouw uit Breda is maandagavond aangehouden nadat zij een 21-jarige vrouw uit Oss in de trein met een stanleymes had bedreigd. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
Het voorval vond plaats op het centraal station in Tilburg. De Bredase zou zich hebben gestoord aan het belgedrag van de vrouw uit Oss en trok daarop een stanleymes.
Deze schoof van schrik een plaats op, waarna de bekleding van het treinstel het moest ontgelden.
En ik maar denken dat jij de enige vrouw was die ooit met de trein reisdequote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de enige vrouw was die ooit met de trein reisde
Vrouw + trein = Altijd lastigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik kom toch heul niet uit Breda!! weetjetoch
Heel mooi station, als je wat (amateur)foto's wilt zien, kijk dan eens even op http://www.alexvanherwijnen.nl/fotos/v/antwerpen20080708/ :-)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:36 schreef Tecnix het volgende:
Vrijdag eens richting Antwerpen met de trein
Dat is precies de plek waar in augustus 1991 mijn Eerste Spoorleven begonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef James1988 het volgende:
Vanochtend nog een leuke foto kunnen maken op Breda:
[ afbeelding ]
Jij stond ook op een platformpje boven een opgebroken spoor 3?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is precies de plek waar in augustus 1991 mijn Eerste Spoorleven begon![]()
quote:Toen durfde ik nog te vragen "ja, er staat wel Gilze-Rijen op het bord, maar STOPT de trein daar ook??"
Wel onder precies diezelfde CTA jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef James1988 het volgende:
Jij stond ook op een platformpje boven een opgebroken spoor 3?
HSL?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Heel mooi station, als je wat (amateur)foto's wilt zien, kijk dan eens even op http://www.alexvanherwijnen.nl/fotos/v/antwerpen20080708/ :-)
En verder:
Vanochtend nog een leuke foto kunnen maken op Breda:
[ afbeelding ]
Aan het tempo te zien waarmee ze daar met die sporen bezig zijn ligt het wel in de lijn met de aanleg van de HSL.quote:
Een hoop verwarring jaquote:
Als je even je doorkomststijden meld op SOMDA dan komen er ook wat spotters..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 06:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een hoop verwarring ja![]()
Nee, Guppy is dagelijks te spotten op de lijn Doetinchem - Houten en vice versa
Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Als je even je doorkomststijden meld op SOMDA dan komen er ook wat spotters..
Het is gewoon eigenlijk heel simpel. Het is een kwestie van spotten en gespot worden. En de mannen doen het spotten. Dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
En je maar afvragen waarom er zo weinig vrouwelijke spotters zijn..
En de gemiddelde Nederlandse vrouw heeft inmiddels ook de omvang van een trein, dus ook daar is een link.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon eigenlijk heel simpel. Het is een kwestie van spotten en gespot worden. En de mannen doen het spotten. Dus.
Moet ik nog wel in Tukkertania komen wonen dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:03 schreef en_door_slecht het volgende:
En de gemiddelde Nederlandse vrouw heeft inmiddels ook de omvang van een trein, dus ook daar is een link.
Ik had het over vrouwen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik nog wel in Tukkertania komen wonen dan?
Ieks, dan durf ik niet meer hoor! Ga ik incognito en zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor meHele guppy-fanclub met spandoek en al in Arnhem op het perron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |