daarom :wquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de FLIRTS hier allang kunnen zijn, en hebben we veel tijd verloren door met de SLT het wiel opnieuw te gaan uitvinden. Eigenlijk.
Allemaal leuk en aardig, maar dan moeten ze natuurlijk wel rijdenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:15 schreef bork het volgende:
Voor wie het (nog) niet wisten. promo maastricht-belgie -> http://www.nshispeed.nl/n(...)lgie-slechts-15-euro
Die is het inderdaad. Het blijft toch een aparte combinatie vinden, zeker als je nietsvermoedend door een bakovergang loopt en ineens in een compleet ander interieur terechtkomt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hou het op Plan T 528, die nog een kopbak van V'tje 424 heeft.
Joyquote:Reizigers staan vier uur stil in kapotte trein
DEN BOSCH - Een intercity heeft zondagavond bijna vier uur lang stil gestaan vlakbij Den Bosch. De trein kampte met materiaalpech.
De problemen ontstonden tegen zes uur zondagavond en rond kwart voor tien kwam de trein weer in beweging. Volgens een woordvoerder van spoorbeheerder ProRail duurde dat zo lang door een ‘samenloop van omstandigheden’.
Zo werd een locomotief die zou worden ingezet ook door pech getroffen. Het is nog niet bekend of de Nederlandse Spoorwegen de gedupeerde treinreizigers tegemoet komt.
http://www.omroepbrabant.(...)n+kapotte+trein.aspx
Oh ik wist niet dat daar een V-bak op gezet wasquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:37 schreef ReisT het volgende:
[..]
Die is het inderdaad. Het blijft toch een aparte combinatie vinden, zeker als je nietsvermoedend door een bakovergang loopt en ineens in een compleet ander interieur terechtkomt.
[ afbeelding ]
Dus ze staan er nog steeds?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:27 schreef TommyGun het volgende:
Zo werd een locomotief die zou worden ingezet ook door pech getroffen. Het is nog niet bekend of de Nederlandse Spoorwegen de gedupeerde treinreizigers tegemoet komt.
Wat ik niet snap is dat mensen dan niet de noodknop deurbediening zoeken, en vervolgens (bij geschikte plaats) rechtstreeks de spoordijk naar een aangrenzende weg aflopen.quote:
Mja, dat weet je niet. Zelfs als je al sinds het begin om de tien minuten gehoord hebt dat het over tien minuten opgelost is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
Wat ik niet snap is dat mensen dan niet de noodknop deurbediening zoeken, en vervolgens (bij geschikte plaats) rechtstreeks de spoordijk naar een aangrenzende weg aflopen.
Ik zou echt niet meer dan 2.5 uur in z'on defecte trein blijven wachten.
die was op Innotrans ( http://de.wikipedia.org/wiki/InnoTrans )quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:41 schreef en_door_slecht het volgende:
Wat deed die AnsaldoBreda troep (1 bak, 1 kop/stuurstand) in Berlijn, afgelopen donderdag?
Thanks! Doe ik weer hoor, 'n week te laat komen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
die was op Innotrans ( http://de.wikipedia.org/wiki/InnoTrans )
Tukker zeker? Hmmmquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:47 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Thanks! Doe ik weer hoor, 'n week te laat komen.
Anno 2008 vragen we ons af of er voor 2010 überhaupt wel een trein overheen gaat rijden.quote:Naar verwachting kunnen de Thalys-treinen vanaf 2005 van de HSL-Zuid gebruik maken.
Spoorwegen 1997, Richard Latten, blz. 37
Heb je daar wat tegen dan?quote:
Neuh, ik hoop er zelf eentje te worden binnenkortquote:
ahquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, ik hoop er zelf eentje te worden binnenkort
Mķķi, proficiatquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, ik hoop er zelf eentje te worden binnenkort
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Goed idee, Fles, dan kun je vaker de pimpelexpress nemen
Kun je daar nog pimpelen? De laatste 4 keer dat ik in een CNL, ICE of EC zat, was de bordbistro kaputt, het personeel gevlogen of de de bak gewoon niet mee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Goed idee, Fles, dan kun je vaker de pimpelexpress nemen
in de pimpel zit ie er altijd gewoon in volgens mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:02 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Kun je daar nog pimpelen? De laatste 4 keer dat ik in een CNL, ICE of EC zat, was de bordbistro kaputt, het personeel gevlogen of de de bak gewoon niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |