Dat is dat postperron in Zwolle?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Leningrad? Ik kijk eerst even in Moskou
[ afbeelding ]
Deventer, voor de verbouwing (het is nu gesloopt)quote:
Dan fluit ik wel naar die bivakmuts in de treinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ieks, dan durf ik niet meer hoor! Ga ik incognito en zo
iddquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
En al die mensen onderin ook braaf lezen idd
oh nee, dat ben ik dan niet... ik vind bivakmutsen engquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan fluit ik wel naar die bivakmuts in de trein
Sommige rijtuigen zijn verlegen om een grote onderhoudsbeurt. Je voelt je heel wat minder zeker als sommige ramen niet eens dicht kunnen en door het afbladderen van het verf ineens het oxidatieproces gratis kunt meemaken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik zat vandaag ik een rode stoeltjes dubbeldekker met 2 soorten 2e klas stoeltjes
rode bankjes, de ander echt stoeltjes zoals we die tegekomen in de oude sprinter , maar dan niet van stof maar van dat rode nepleer...
Dat is een ABv die gedegradeerd is naar Bv. Ofwel de oorspronkelijke eerste klas is een tweede klas geworden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik zat vandaag ik een rode stoeltjes dubbeldekker met 2 soorten 2e klas stoeltjes
rode bankjes, de ander echt stoeltjes zoals we die tegekomen in de oude sprinter , maar dan niet van stof maar van dat rode nepleer...
Verdiep je eens in het oeuvre van de TSquote:
het comfort in de trein degradeerd toch alleen maar!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat is een ABv die gedegradeerd is naar Bv. Ofwel de oorspronkelijke eerste klas is een tweede klas geworden.
Overigens zou die degradatie in 2007 al te niet zijn gedaan volgens deze wiki.
http://www.omroepbrabant.(...)p+station+Breda.aspxquote:BREDA - Op het station in Breda is woensdag een luxe wachtruimte voor eerste klas reizigers geopend: De Highspeed Lounge.
In de wachtruimte staan luxe banken, een leestafel, een bar met gratis drankjes en er is mogelijkheid om te internetten. Verder zijn er een aantal televisieschermen waar het laatste nieuws en de vertrektijden van de treinen te zien zijn.
De Highspeed lounge is bedoeld voor reizigers van de HSL. Totdat die gaat rijden mogen alle reizigers met een eerste klas treinkaartje boven de tien euro gebruik maken van de lounge.
De highspeed lounge in Breda is de vijfde in Nederland. Eerder opende de luxe wachtruimtes al op de stations in Amsterdam, Schiphol, Utrecht en Rotterdam.
Er is gratis bier hoor ik. En wifi. Daar wil ik best even een uurtje doorbrengen hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:50 schreef Gutz het volgende:
nou. Die HiSpeed lounge in rotterdam stelt niet veel voor.
We zouden toch nog een keer een meeting houding van de mensen in dit topic in zo'n lounge?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is gratis bier hoor ik. En wifi. Daar wil ik best even een uurtje doorbrengen hoor
Ja, als we dat nou meteen doen in een rondje brabants nachtnetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We zouden toch nog een keer een meeting houding van de mensen in dit topic in zo'n lounge?
Je wou toch wachten in een NS Higspeed Lounge?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dan mogen ze wel een uitloper maken naar het noorden en oosten, want anders kunnen we pas erg laat ons nest opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |