Op BBC-World hebben zijn ze toch positief over haar (bijna onverwachte) 'performance'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op CNN Int. wordt ze echt flink door de mangel gehaald.
Goede puntenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:37 schreef Salva het volgende:
Obama hoeft naar mijn inziens alleen maar te laten zien hoe hij banen gaat creeren om te winnen:
Tijd voor een oorlogstrategie/oorlogsindustrie: ipv. cold war kiezen voor een green coldwar: wapenwedloop welk land als eerste de afhankelijkheid van olie/steenkool/aardgas heeft verloren.
- alternatieve vormen van energie
- besparingen: lichtere/sportievere automobielindustrie
- stop spoiling energy: public responsibility
- minder dollars naar olielanden = manier om tax cuts te betalen.
Misschien dat je dit mee kunt nemen Darktower?
En Dan Quaele met zijn potatoo ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:46 schreef BogardeRules het volgende:
ja er is een vP ontslagen een democraat, en toen verloren ze ook, slecht dat ze dat niet paraat hebben.
Een spontaan leuk mens lijkt mij niet echt kritieke kwalificaties voor een VP. En de functie is m.i. net iets te belangrijk om de gok te nemen of iemand zou kunnen groeien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik mag dat spontane wel. 't is gewoon een leuk mens. Als VP een lichtgewicht, maar ze zou er in kunnen groeien. Denk overigens niet dat McCain/Palin nog een kans maken.
Maar kan niet zo goed uit haar woorden komenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:49 schreef BogardeRules het volgende:
weer zo'n lekker repub wijf op CNN!!
Een van goede dingen die Clinton (samen met de Republikeinen van Gingrich) gedaan heeft, is de onderklasse aan het werk geholpen. Ik geef toe, vaak met twee of drie kutbaantjes, maar eenmaal werkende is het gemakkelijker om een echte baan te vinden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:47 schreef Paginabeheerder het volgende:
alleen Clinton wist deze mensen nog te bereiken (maar deed helaas ook te weinig voor hun'.
Maar de middle class wil je niet als VP. En BBC-world = gelukkig Brits.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:48 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Op BBC-World hebben zijn ze toch positief over haar (bijna onverwachte) 'performance'.
Quote van één van de correspondenten:
"He spoke to the middle class; she spoke as somone of the middle class."
nee die VP kandidaat werd vervangen door zijn eigen running mate VOOR de verkiezingen door een ander, ik denk in 1968 of 72quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Dan Quaele met zijn potatoo ?
Oh ja ik ging slapen.
Ik vind dit toch wel een goed punt van de Britse BBC. Steun uit onverwachte hoek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar de middle class wil je niet als VP. En BBC-world = gelukkig Brits.
Maar dit is dus een ontzettend gemiste kans voor Biden!!! Lees Maureen Dowd morgen maar!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:50 schreef Yi-Long het volgende:
ook een zwaktebod was dat Palin Biden een paar keer aanviel op ;' je kijkt teveel terug Joe!'
Vreemd he!? De laatste 8 jaar zijn de OORZAAK van de huidige problemen, en nu moeten we allemaal doen alsof het niets was, en ons daar niets meer van aantrekken!?![]()
Triest toch dat geen blunders maken gelijk staat aan overeind blijven m.b.t. Palin...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:50 schreef Yi-Long het volgende:
-knip-
Duidelijke overwinning voor Biden, maar Palin is wel overeind gebleven. Niet inhoudelijk, maar gewoon in het debat waar ze geen overduidelijke blunders of dommigheden maakte.
Het ging natuurlijk over hun visie van hoe het Amerikaanse volk een en ander op zou pikken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar de middle class wil je niet als VP.
I know, I know.quote:En BBC-world = gelukkig Brits.
Kop > spijker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:55 schreef LouLou het volgende:
[..]
Triest toch dat geen blunders maken gelijk staat aan overeind blijven m.b.t. Palin...
Ja, maar dat zijn republikeinen die sowieso republikeins stemmen, regardless.... Dus in hoeverre is dat relevant?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een goed punt van de Britse BBC. Steun uit onverwachte hoek.
Amerikanen kunnen zichzelf heel goed met Sarah Palin identificeren. Daarom was er ook zo veel aandacht voor haar toen ze van alle kanten werd aangevallen. Je kon gewoon voelen dat de rechtse lower & middle class zich aangevallen voelden, omdat ze zich in haar schoenen konden verplaatsen.
Die die mensen in het "publiek" interviewt? Die vind ik wel lekker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:56 schreef BogardeRules het volgende:
godverdomme weer die kut latina !!!
Neeeeeee die repukkke kut! ik haat dat wijf echt!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die die mensen in het "publiek" interviewt? Die vind ik wel lekker..
Wie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:58 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Neeeeeee die repukkke kut! ik haat dat wijf echt!!!
Zeer relevant! Die conservatieve Republikeinen hebben namelijk helemaal niets met John McCain, die ten slotte een halve Democraat is (net als Bush, maar dat terzijde). Voordat Palin in de race was, hadden zij geen interesse om op McCain te stemmen, en met haar wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn republikeinen die sowieso republikeins stemmen, regardless.... Dus in hoeverre is dat relevant?
Relevant omdat ook independents zo denken niet alleen repukesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn republikeinen die sowieso republikeins stemmen, regardless.... Dus in hoeverre is dat relevant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |