abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62097931
ja er is een vP ontslagen een democraat, en toen verloren ze ook, slecht dat ze dat niet paraat hebben.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 04:47:44 #152
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_62097939
Beste Darktower

Aangezien je in het campagneteam van Obama zit....
Een tip... laat het niet alleen gaan over de middelklasse, maar laat Obama het ook ( in een adem) hebben over de onderklasse. Deze onderklasse voelt zich al tijden lang niet gesteund door de democraten. Niet voor niets laten ze de moed zakken, en schrijven zich niet in voor de verkiezingen.

Door alleen deze groep in een adem te noemen met de middenklasse, bereiken jullie miljoenen kiezers extra... gooi er desnoods extra folderaars tegen aan om mensen die hun woning zijn kwijtgeraakt te overtuigen... laat Obama bijvoorbeeld het Nederlands- Europees ziektekosten systeem als voorbeeld nemen, zodat dit 10 keer minder kost voor de kiezer... Die mensen hebben niets meer, en worden ook niet genoemd in de verkiezingen... benoem ze, en werk aan plannen om deze mensen opnieuw op te nemen in de toekomst plannen. Doen jullie dit niet, dan is de democratische partij bij voorbaat verloren... alleen Clinton wist deze mensen nog te bereiken (maar deed helaas ook te weinig voor hun'.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_62097942
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op CNN Int. wordt ze echt flink door de mangel gehaald .
Op BBC-World hebben zijn ze toch positief over haar (bijna onverwachte) 'performance'.

Quote van één van de correspondenten:
"He spoke to the middle class; she spoke as somone of the middle class."
 FR
pi_62097943
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:37 schreef Salva het volgende:
Obama hoeft naar mijn inziens alleen maar te laten zien hoe hij banen gaat creeren om te winnen:

Tijd voor een oorlogstrategie/oorlogsindustrie: ipv. cold war kiezen voor een green coldwar: wapenwedloop welk land als eerste de afhankelijkheid van olie/steenkool/aardgas heeft verloren.

- alternatieve vormen van energie
- besparingen: lichtere/sportievere automobielindustrie
- stop spoiling energy: public responsibility
- minder dollars naar olielanden = manier om tax cuts te betalen.

Misschien dat je dit mee kunt nemen Darktower?
Goede punten

Er zijn ZULKE goede ideeen hierover. De Club van Rome had o.a. het idee om in woestijnen met spiegel-cirkels de warmte en het licht op te vangen in een centraal punt en daar energie in te winnen door hitte om te zetten in stoom. Ook kan je enorm lange zonnestrips uitrollen in woestijnen en zo AL je energie behoeftes vervullen

Dan hebben we het nog niet eens over de fusie experimenten in Cadarache, Frankrijk -- energie onafhankelijkheid is een reeel doel, het dient een hele belangrijke behoefte en het lost de milieuproblemen definitief op en maakt ruimte voor ongelimiteerde en onschadelijke win-win progressie.
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 oktober 2008 @ 04:48:45 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_62097945
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:46 schreef BogardeRules het volgende:
ja er is een vP ontslagen een democraat, en toen verloren ze ook, slecht dat ze dat niet paraat hebben.
En Dan Quaele met zijn potatoo ?

Oh ja ik ging slapen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62097946
weer zo'n lekker repub wijf op CNN!!

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 04:49:04 #157
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62097947
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:45 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik mag dat spontane wel. 't is gewoon een leuk mens. Als VP een lichtgewicht, maar ze zou er in kunnen groeien. Denk overigens niet dat McCain/Palin nog een kans maken.
Een spontaan leuk mens lijkt mij niet echt kritieke kwalificaties voor een VP. En de functie is m.i. net iets te belangrijk om de gok te nemen of iemand zou kunnen groeien.
-
pi_62097948
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:49 schreef BogardeRules het volgende:
weer zo'n lekker repub wijf op CNN!!
Maar kan niet zo goed uit haar woorden komen

pi_62097951
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:47 schreef Paginabeheerder het volgende:
alleen Clinton wist deze mensen nog te bereiken (maar deed helaas ook te weinig voor hun'.
Een van goede dingen die Clinton (samen met de Republikeinen van Gingrich) gedaan heeft, is de onderklasse aan het werk geholpen. Ik geef toe, vaak met twee of drie kutbaantjes, maar eenmaal werkende is het gemakkelijker om een echte baan te vinden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 04:50:12 #160
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62097954
Samenvatting: Aardig debat, leuker dan Obama-Mccain, voornamelijk omdat je beide kandidaten iets minder goed kent en ze iets 'feller' zijn.

Inhoudelijk kwam Palin dik tekort. Ze beantwoordde vaak de vragen niet, kwam niet met duidelijke plannen over wat ze anders gaan doen dan de laatste 8 jaar met Bush, ze bleef hameren op de fabel dat Obama taxes omhoog zou gooien, wat al door iedereen meerdere malen is tegengesproken.

Ik vond BEIDEN zeer zwak wanneer het ging over Israel. Amerika's 'beste vriend', met een zogenaamd lange reputatie van 'peacemakers' De VN zal daar iets anders over denken, maar deze 2 figuren hadden geen enkel kritisch woord over Israel en de onderdrukking van de palestijnen. Dat viel me zwaar tegen.

Biden was rustig, verloor nooit de controle, kwam WEL met inhoudelijke antwoorden en duidelijke plannen. Gaf ook duidelijk aan wat de bedoeling is van Obama mbt de 'war on terror' (focus naar afghanistan en pakistan, etc etc.

Palin ging niet op haar bek, maar objectoef gezien maakte ze ook geen sterke indruk. Verwachtingen waren dusdanig laag dat we bang waren dat ze zou gaan huilen als Biden even fel van leer zou trekken, maar natuurlijk bleef dat uit. Maar als je inhoudelijk gaat kijken, heeft Palin niets bijzonders weten te melden. Niets qua plannen etc.

ook een zwaktebod was dat Palin Biden een paar keer aanviel op ;' je kijkt teveel terug Joe!'
Vreemd he!? De laatste 8 jaar zijn de OORZAAK van de huidige problemen, en nu moeten we allemaal doen alsof het niets was, en ons daar niets meer van aantrekken!? Zeer zwak. Of denk je dat de republikeinen het verleden er niet bij zouden halen als de democraten 8 jaar lang hadden lopen kloten!?

Duidelijke overwinning voor Biden, maar Palin is wel overeind gebleven. Niet inhoudelijk, maar gewoon in het debat waar ze geen overduidelijke blunders of dommigheden maakte.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 04:50:34 #161
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62097955
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:48 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Op BBC-World hebben zijn ze toch positief over haar (bijna onverwachte) 'performance'.

Quote van één van de correspondenten:
"He spoke to the middle class; she spoke as somone of the middle class."
Maar de middle class wil je niet als VP. En BBC-world = gelukkig Brits.
-
pi_62097961
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

En Dan Quaele met zijn potatoo ?

Oh ja ik ging slapen.

nee die VP kandidaat werd vervangen door zijn eigen running mate VOOR de verkiezingen door een ander, ik denk in 1968 of 72

pi_62097966
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar de middle class wil je niet als VP. En BBC-world = gelukkig Brits.
Ik vind dit toch wel een goed punt van de Britse BBC. Steun uit onverwachte hoek.

Amerikanen kunnen zichzelf heel goed met Sarah Palin identificeren. Daarom was er ook zo veel aandacht voor haar toen ze van alle kanten werd aangevallen. Je kon gewoon voelen dat de rechtse lower & middle class zich aangevallen voelden, omdat ze zich in haar schoenen konden verplaatsen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_62097968
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:50 schreef Yi-Long het volgende:
ook een zwaktebod was dat Palin Biden een paar keer aanviel op ;' je kijkt teveel terug Joe!'
Vreemd he!? De laatste 8 jaar zijn de OORZAAK van de huidige problemen, en nu moeten we allemaal doen alsof het niets was, en ons daar niets meer van aantrekken!?
Maar dit is dus een ontzettend gemiste kans voor Biden!!! Lees Maureen Dowd morgen maar!

vrijdag 3 oktober 2008 @ 04:55:13 #165
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_62097969
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:50 schreef Yi-Long het volgende:
-knip-

Duidelijke overwinning voor Biden, maar Palin is wel overeind gebleven. Niet inhoudelijk, maar gewoon in het debat waar ze geen overduidelijke blunders of dommigheden maakte.
Triest toch dat geen blunders maken gelijk staat aan overeind blijven m.b.t. Palin...
Oh.
Ok.
pi_62097971
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar de middle class wil je niet als VP.
Het ging natuurlijk over hun visie van hoe het Amerikaanse volk een en ander op zou pikken.
quote:
En BBC-world = gelukkig Brits.
I know, I know.
 FR
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 04:56:19 #167
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62097974
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:55 schreef LouLou het volgende:

[..]

Triest toch dat geen blunders maken gelijk staat aan overeind blijven m.b.t. Palin...
Kop > spijker.
En je punt werd net door een aantal analisten op CNN ook al gemaakt.
-
pi_62097976
godverdomme weer die kut latina !!!

vrijdag 3 oktober 2008 @ 04:57:05 #169
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62097978
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:54 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik vind dit toch wel een goed punt van de Britse BBC. Steun uit onverwachte hoek.

Amerikanen kunnen zichzelf heel goed met Sarah Palin identificeren. Daarom was er ook zo veel aandacht voor haar toen ze van alle kanten werd aangevallen. Je kon gewoon voelen dat de rechtse lower & middle class zich aangevallen voelden, omdat ze zich in haar schoenen konden verplaatsen.
Ja, maar dat zijn republikeinen die sowieso republikeins stemmen, regardless.... Dus in hoeverre is dat relevant?
-
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 04:57:34 #170
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62097979
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:56 schreef BogardeRules het volgende:
godverdomme weer die kut latina !!!
Die die mensen in het "publiek" interviewt? Die vind ik wel lekker. .
-
pi_62097981
Begala: she helped herself in 2012! en het rijmt ook nog!!

pi_62097982
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die die mensen in het "publiek" interviewt? Die vind ik wel lekker. .
Neeeeeee die repukkke kut! ik haat dat wijf echt!!!

vrijdag 3 oktober 2008 @ 04:59:41 #173
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62097983
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:58 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Neeeeeee die repukkke kut! ik haat dat wijf echt!!!
Wie? .
-
pi_62097984
quote:

[..]

Ja, maar dat zijn republikeinen die sowieso republikeins stemmen, regardless.... Dus in hoeverre is dat relevant?
Zeer relevant! Die conservatieve Republikeinen hebben namelijk helemaal niets met John McCain, die ten slotte een halve Democraat is (net als Bush, maar dat terzijde). Voordat Palin in de race was, hadden zij geen interesse om op McCain te stemmen, en met haar wel.
pi_62097987
quote:

[..]

Relevant omdat ook independents zo denken niet alleen repukes

Maar ja, independent in america = closet-repuke. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Bradley_Effect

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')