nee juist helemaal niet, ik zeg alleen waar palin straks op afgerekend gaat worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:07 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Ben jij een beetje voor mccain?
ik vind biden dan heeeeeeel eng. hij lacht echt te fake. dat is zijn enige minpunt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:10 schreef darktower het volgende:
Geef toe BogardeRules, Biden is best leuk als hij lacht
Oe, ze gaf me een knipoog.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:11 schreef darktower het volgende:
Dat Palin zo recht in de camera kijkt... komt volgens mij nog doordat ze sportlezeres was..
En toen had ze een autocue?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:11 schreef darktower het volgende:
Dat Palin zo recht in de camera kijkt... komt volgens mij nog doordat ze sportlezeres was..
Privileged hoeft niet direct rijk te betekenen. Waar we vooral op hameren in de campagne is dat Obama voor 95% van de Amerikanen de belasting wil verlagen, en voor alleen de 5% allerrijksten de belasting wil verhogen. Na alle bonussen in de top van de zakenwereld hier de laatste jaren en de huidige stand van de economie vinden de meeste mensen dat hier niet zo erg denk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 04:10 schreef dvr het volgende:
Kirsten, als het over belastingen voor de rijken gaat hebben jullie het over 'the rich' en 'the affluent'. Is dat wel handig? Amerikanen hebben een instinctieve afkeer van belastingen, en een zekere sympathie voor rijken omdat de american dream nu eenmaal wil dat iedereen ooit rijk kan worden. Daardoor zullen m.i. zelfs arme en modale kiezers niet zondermeer positief staan tegen belastingverhogingen voor de rijken. Ik vraag me af of jullie niet beter het woord 'privileged' zouden kunnen gebruiken. Daarmee zouden die belastingverhogingen m.i. een stuk beter te verkopen zijn (en zou je meteen de terechte boodschap overbrengen dat er bij rijk worden meestal wat meer komt kijken dan alleen hard werken). Of denk ik nu te Europees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |