Ik ben blij dat ik niet (meer) lease. Vriend van me lease ook een nieuwe corsa. Zit in dezelfde sector, maar verdient door dat leasen wel ¤250 per maand minder dan mij netto per maandquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
Kom er net achter dat ik een BMW 1 serie met 3 hele deuren kan leasen
Neequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Dus je spreekt 's avonds af met vrouwelijke collega![]()
Wel goed van je. Meteen dat wijf zat voeren. Heeft ze ook nog wat van je saus geproeft ?
Maakt me niet uit. Heb wel een BMW voor de deur staan. Een Audi A3 zou ook kunnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet (meer) lease. Vriend van me lease ook een nieuwe corsa. Zit in dezelfde sector, maar verdient door dat leasen wel ¤250 per maand minder dan mij netto per maandDat zijn ¤3000 per jaar. Sorry hoor, maar die geef ik niet uit aan mijn eigen gekochte bak.
Ze houden niet van Ottomaanse Wiet liefdequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Stil hier
Weet iemand wat OTTIEPOTTIE LOVE betekent in dat nieuwe liedje (10.000 nights of thunder) van die gasten die ook Fasciation zongenDie eerste regel van dat liedje: I was not looking for ottiepottie love. WTF
En ik hoor dat 1000x per dag op die misselijke radio
Ik vond dit meer wat voor jou:quote:
Whehequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vond dit meer wat voor jou:
[ afbeelding ]
Wat zijn het toch een spuuglelijke dingen. Dat durf je zelfs niet als boodschappen wagen te gebruiken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vond dit meer wat voor jou:
[ afbeelding ]
Jij staat niet in de lijst.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:13 schreef RickoKun het volgende:
SACKBOY mijn neger, waar sta ik dan!!!
STERF!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:16 schreef Sackboy het volgende:
Even deze pagina opvrolijken.
[ afbeelding ]
BMW's zijn meestal wel puike karretjes, maar van al die typen heb ik ja bar weinig verstand van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
Maar wat moet ik dan wel leasen?
BMW 1
Audi A3
VW Golf
Volvo C30
Of iets anders.
Alsof die cijfers kloppen met de werkelijkheid!!!quote:
Op een ouwe fiets moet je het lerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NeeIk heb niet met haar afgesproken. Ik moet er niet aan denken. Vooral niet omdat ze 12 jaar ouder is dan mij
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Post eens wat van die jeugdige sletjesplaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |