kom jij weer met je fijne requests zeker?quote:
nou op dezelfde minuut n topic neerzetten als dat jij reageerd op pagina 13 is best knap tochquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Had je verwacht dat 't niet zo ging dan?![]()
[..]
Woei!!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom jij weer met je fijne requests zeker?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ting Tings!!![]()
Nog ff 'n inkoppertje: dat boek van Corton zal wel 'n kleurboek worden..![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:06 schreef DaMook het volgende:
Ik heb Britney, Christina, Des'ree en Fughees aangevraagd.
Mjah ik ga er vanuit dat het niet gaat lukkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De kaarten zijn natuurlijk snel verkocht na dat nieuws. Zal tof zijn als je nog wat kunt regelen via je werk, VIP is ook niet verkeerd natuurlijk.
Voor de 90's weekquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik ga er vanuit dat het niet gaat lukken, kan het alleen maar meevallen, maar ik denk dat ik pech heb
.
Hint nummer 2.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Brennel heeft nog n kaartje over voor Arnhem
Dat vind ik eigenlijk te verquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Brennel heeft nog n kaartje over voor Arnhem
Die eerste kon ik niet meer op reageren omdat het topic vol wasquote:
Hey, daarnet was The Feeling bezig op canvas. Daar heb ik langs gezapt. Shit, had het wel willen zien. Maar nu ga ik toch richting nest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit te kijken naar The Killers op Canvas.
Ik viel net binnen aan het begin van When You Were Young en heb een deel ervan opgenomen. Voortaan neem ik 'm automatisch op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hey, daarnet was The Feeling bezig op canvas. Daar heb ik langs gezapt. Shit, had het wel willen zien. Maar nu ga ik toch richting nest.
Jij ook. Of kom je straks weer langs?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:15 schreef Litton-Lane het volgende:
slaap lekker iedereen....
Ik ga het proberen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kippenvel bij Romeo and Juliet, prachtig!!![]()
Wat is dit voor band bij Corton?
Dat denk ik ook. Straks kun je iig nog ff genieten van Bløf in de herhaling..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee...denk dat er weinig plek is voor requestjes iig
ik peer m...ga mn film wel afkijkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Straks kun je iig nog ff genieten van Bløf in de herhaling..![]()
Whoohoo!! Kids!!Wat 'n track!!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
Jingle van: "Roosmarijn!", maar ik zie toch echtBert
op de webcam
Wat klinkt die Roosmarijn opeens als een kerel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
Jingle van: "Roosmarijn!", maar ik zie toch echtBert
op de webcam
Ah okquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vriendin van me die hier ook post![]()
doei iedereen die gaat slapen
Ach, hij zat alleen afgelopen middag, vanmiddag zit Bart er weer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:51 schreef DaMook het volgende:
Guis kan niet omdat ie overdag zit gok ik.
Ow was dat eenmaligquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, hij zat alleen afgelopen middag, vanmiddag zit Bart er weer.
Was ik niet gaan slapen?! De niegus...
meer labello gebruiken tegen barsten van je lippenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:02 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom doet zoute sjips toch zo n pijn aan je lippen...ik wil pijnloze zout
Mooi gezongen hoor, zeker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer dat het begin van dit nummer zoooo Mad World is. Ben niet de enige die dat denkt.
Verder is 't prima.
Van het weekend uit eten ivm verjaardag oma 80 jaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:38 schreef Sersjee het volgende:
Woensdagnacht om half twee thuis, nu weer vrij laat, morgen weer een feestje waarbij ik toch ietwat helder moet overkomen (m'n pa's verjaardagsfeest), dus misschien is het verstandig als ik nu maar naar bed ga. Zal m'n baas ook wel leuk vinden gok ik zo. Dussuh, doei!
klinkt lekker voor laatste dag van je vakantie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:38 schreef muisje-eliza het volgende:
rustig hier![]()
zometeen de rattenkooi onder handen nemen en eind vd middag pannekoekjes eten in de lage vuursche
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
klinkt lekker voor laatste dag van je vakantie.
Belachelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej ik heb de zaterdag nog![]()
*zondags moet ik werken*
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
$*#(@$( wat is het eerste uur toch weer snel voorbij gegaan
Ik had niet anders verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Staat Hero niet in de computer?! Schandalig!
De enige die 'em gedraaid heeft is Giel, dus wat hij zei over een speciaal mapje zou zomaar kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daar had ik het gister ook al over, want C&S wouden het ook draaien maar konden het nergens vinden..."iemand" hier zei dat het wel in de database van 3FM-fan stond *ofzo*
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De enige die 'em gedraaid heeft is Giel, dus wat hij zei over een speciaal mapje zou zomaar kunnen kloppen.
En ja, ik vind het een mooi nummer.
Onderwegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ook wel eigenlijk...net als dat Abel gejammer![]()
*gaat ratenkooi soppen*
verdorie waarom zit ik hier en niet thuisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:36 schreef borisz het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen valt op de deurmat
Je moet toch zomaar ergens de volendam pop kunnen verstoppenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ook wel eigenlijk...net als dat Abel gejammer![]()
*gaat ratenkooi soppen*
Dan zal ie bij mij ook wel aankomen vandaagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:36 schreef borisz het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen valt op de deurmat
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:49 schreef on_air het volgende:
Compleet niet relevant, maar toen die ANWB dude net Wassenaar zei, moest ik opeens aan een '90's klassieker denken; Wassenaar...
Wat een niveau.
Of; Meisje Je Bent Zo Lelijk Als De Nacht
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:49 schreef on_air het volgende:
Compleet niet relevant, maar toen die ANWB dude net Wassenaar zei, moest ik opeens aan een '90's klassieker denken; Wassenaar...
Wat een niveau.
Of; Meisje Je Bent Zo Lelijk Als De Nacht
Ik moest met Ross optreden in Alkmaar.quote:
Ross & Ibaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moest met Ross optreden in Alkmaar.
Vanmorgen toch het verzendmailtje gehadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:54 schreef muisje-eliza het volgende:
jullie hebben toch via Bol besteld....daar staat dat t boek nogsteeds niet leverbaar is
Als we het toch over slechte rap hebben: herinnert u zich deze nog, nog, nog...quote:
Wanneer komt Claudia nu?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:16 schreef cosmick het volgende:
Hoorde ik daar )+ NINAnog even
.
REM was ook echt superrrrrrrrrrrrrr...
Nu echter weer even een dikke vette.
volgende weekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wanneer komt Claudia nu?
Ik kan niet wachten tot die Jansen-mongool eindelijk pleite is. Terug de vergetelheid in met die sukkel. Ben benieuwd wat de vara hem betaalt voor die 2 gruwelijke uren per week. Van onze belastingcenten
Als hij dit vaker gedaan zou hebben zou het programma dragelijker zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:34 schreef cosmick het volgende:
Hij draait wel leuke muziek vandaag tot nu toe (afgezonderd van SP natuurlijk).
D.Rosequote:90's Request vanaf vanavond een week lang op 3FM
3FM start vanavavond met '90's Request'. Een week lang kunnen luisteraars hun favoriete muziek uit de jaren 90 aanvragen en zijn er gasten uit de jaren 90 te gasten. De week wordt afgesloten met de '90's Request Top 100'
De de week start vanavond om 19.00 uur met 'Ekstra Weekend'. Michiel Veenstra en Gerard Ekdom hebben CB Milton te gast, hij scoorde in de jaren ’90 hits scoorde met 'Send Me An Angel' en 'It's A Loving Thing'.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7736
Het is waarschijnlijk niemand opgevallen, maar ik heb een tijdje wat minder gepostquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen ideedat ben jij, toch?
![]()
Bruce !
Serieus? Niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:13 schreef D.Rose het volgende:
Het is waarschijnlijk niemand opgevallen, maar ik heb een tijdje wat minder gepost
[3FM #669] Ja hoor, het is weer bijna .......... WEEKEND !! (1)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk niemand opgevallen, maar ik heb een tijdje wat minder gepost
Valt best mee, tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[3FM #669] Ja hoor, het is weer bijna .......... WEEKEND !! (1)
[3FM #757] Meneer Corton, wanneer komt uw boek uit? (2)
valt toch best mee, bijna 100 topics geleden
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:57 schreef D.Rose het volgende:
iemand toevallig gisteren de Beemster-sh...ehhh..Wie is de chef gezien?
niet gelijk aan het schilderen geslagenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemiddag!
Vanmorgen sleutels opgehaald voor ons nieuwe appartementje![]()
Toen ben ik verf gaan kopen en 10 liter verf is best zwaar, en moeilijk mee te nemen achterop mn fietsje, hahaha!
En nu zit ik lekker op de bank, friends te kijken
Vrouw? Een meisje wat zich kleiner voordoet eerderquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou het nou een vrouw zijn die een klein kind nadoet
tja, vrouwen en humor..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:47 schreef borisz het volgende:
Die pippie nu bij LiA is Marlies Somers. Ook een wijf zonder humor.
Heel toevallig werkt die ook mee aan LiA hoor ik nuquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:47 schreef borisz het volgende:
Die pippie nu bij LiA is Marlies Somers. Ook een wijf zonder humor.
Volgende week is de 90s Top100, dus daarom zal vandaag wel de laatste LiA zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 weekje niet , dan komt ze wel, vertelde dolf 20 minuten geleden
Ben geen dolf fan, maar had hem een waardiger afscheid gegunt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:57 schreef 907 het volgende:die reclame door Dolf heen ....
Wel sneu eigenlijk
Je zou toch zeggen dat ze een beetje fatsoen konden opbrengen ...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben geen dolf fan, maar had hem een waardiger afscheid gegunt.
Ik ben bang dat we nog niet van 'm af zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben geen dolf fan, maar had hem een waardiger afscheid gegunt.
Had toevallig de cam aan en zag de reactie van Dolf.. Toen werd wel het e.e.a. duidelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:56 schreef morpheus_at_work het volgende:dolf en fijn dat je slotwoord onderbroken werd door de reclame.
heb het niet gezien, wat werd je duidelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had toevallig de cam aan en zag de reactie van Dolf.. Toen werd wel het e.e.a. duidelijk.
een vrouw pijpen valt niet mee natuurlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:05 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen wil graag eens een man pijpen, aldus een nieuwsbericht op Radio.nl. Dus...
Dat er niet al te zwaar moet worden getild dat de reclame begon terwijl Dolf nog aan het praten was.. Precies volgens plan. Afgaande op het beeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het niet gezien, wat werd je duidelijk
e.e.a.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het niet gezien, wat werd je duidelijk
hehequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een vrouw pijpen valt niet mee natuurlijk
andersom heeft hij al live op de radio ervaring mee gehad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een vrouw pijpen valt niet mee natuurlijk
Op dit moment is dat denk ik wel Kings of Leon en Human van de Killers.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:11 schreef D.Rose het volgende:
Wat is tegenwoordig trouwens een populair nummer onder de Fokkers?
Dus... ga je je opgeven als vrijwilliger?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:05 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen wil graag eens een man pijpen, aldus een nieuwsbericht op Radio.nl. Dus...
Kan het wel mooi naast zijn andere linkje in zijn signature komen te staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dus... ga je je opgeven als vrijwilliger?
uuhhm was het eigenlijk niet van planquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dus... ga je je opgeven als vrijwilliger?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan het wel mooi naast zijn andere linkje in zijn signature komen te staan.
Precies!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah, ok. KoL is wel aardig, stonden ook in het voorprogramma van Pearl Jamquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op dit moment is dat denk ik wel Kings of Leon en Human van de Killers.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit giel achter jequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:23 schreef D.Rose het volgende:
Er kriebelt een 5 cm lange neushaar in mijn nek.
Ik gok dat die niet van mij is
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Naar een eerder geplaatste opmerking door -Hans- wil Giel liever voor je zitten
Ik was niet weg, ik postte alleen ff niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
U is er ook weer (in deze reeks)
Dus de opmerkingen: "nooit meer wat van gehoord" zijn je niet onopgemerkt geblevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was niet weg, ik postte alleen ff niet meer
Nouja, ik las ook nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dus de opmerkingen: "nooit meer wat van gehoord" zijn je niet onopgemerkt gebleven
Ander werk zoeken danquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Koffie en Water. Geld is op, op kantoor
* Litton-Lane bezig isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ander werk zoeken dan
*ff zelf maar iets pakt
Hoe is het met die mooie auto van je. Staat die nog voor je deur?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nouja, ik las ook niet
Dus, bij deze een teken van leven
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane bezig is
moet je de pallet topics even terug lezen
Nee, die staat in de garagequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe is het met die mooie auto van je. Staat die nog voor je deur?
Ik ga hoogst waarschijnlijk verhuizen naar Ireland. Maandag is mijn contact persoon terug. Planning: december/ januari.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:50 schreef D.Rose het volgende:
Maar daar gaat het goed mee hoor, je krijgt de groetjes
Voor je werk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga hoogst waarschijnlijk verhuizen naar Ireland. Maandag is mijn contact persoon terug. Planning: december/ januari.
Is er alweer een nieuwe meet geweest?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is meer dan een jaar geleden dat ik die live heb gezien.
Waarschijnlijk in de ict/ projecten. Maar er is nog veel meer. En daar hoop ik maandag meer over te horen. Het is niet handig 2 contact personen (één hier en één in Ierland) die niet altijd samen tegelijk op kantoor zijn. Dus vandaar hoop ik maandag even telefonisch contact te hebben.quote:
We zijn met 5 man in de nacht bij de laatste uitzending van Martijn Muijs geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is er alweer een nieuwe meet geweest?
Ik ga weer even wat doen voor de baas, denk ik...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:00 schreef D.Rose het volgende:
whoohoo
en nu weer serieus, zoals ik altijd ben
Maar je hebt er wel zin in neem ik aan? Mooi landquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de ict/ projecten. Maar er is nog veel meer. En daar hoop ik maandag meer over te horen. Het is niet handig 2 contact personen (één hier en één in Ierland) die niet altijd samen tegelijk op kantoor zijn. Dus vandaar hoop ik maandag even telefonisch contact te hebben.
Echt heel veel zin in. Ben een beetje ongeduldig over de tijd die het duurt voor er duidelijkheid komtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel zin in neem ik aan? Mooi land
Jij was vrijgezellig toch? Dat scheelt natuurlijk
4 post achter elkaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
4 wat?
En we waren met 6 man bij Muijs...
En ze waren met zn 4en bij 2 jaar EkStra Weekend
Netjes!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, D.Rose, zo te zien ben je bekend hier, maar ik ken je niet, en jij wss mij ook niet.
Duschh, tijd voor een voorstelrondje!
Hoi, ik ben Janneke, sinds altijd gek op muziek, sinds een paar jaar gek van 3FM, sinds een paar maanden 3FM-FOK'er
Verder... uhm, ben 22 jaar oud, woon samen met mn vriend in omgeving Eindhoven
Favo programma's op 3FM: Met Michiel, EkStra Weekend, Weekend DNA (de wat vluggere programma's dus).
So... that's me! Wil jij je misschien ook even voorstellen?
Ik ben D.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, D.Rose, zo te zien ben je bekend hier, maar ik ken je niet, en jij wss mij ook niet.
Duschh, tijd voor een voorstelrondje!
Hoi, ik ben Janneke, sinds altijd gek op muziek, sinds een paar jaar gek van 3FM, sinds een paar maanden 3FM-FOK'er
Verder... uhm, ben 22 jaar oud, woon samen met mn vriend in omgeving Eindhoven
Favo programma's op 3FM: Met Michiel, EkStra Weekend, Weekend DNA (de wat vluggere programma's dus).
So... that's me! Wil jij je misschien ook even voorstellen?
Dus de kans is aanwezig dat het (nog) niet door gaat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Echt heel veel zin in. Ben een beetje ongeduldig over de tijd die het duurt voor er duidelijkheid komt![]()
Maar kan niet wachten inderdaad en ik ben weer vrijgezel.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://lh4.ggpht.com/roel(...)nA/s800/IMG_5410.jpg
Ierland.
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben D.
Bouwjaar '74, ook muziekgek (maar da's op zich niet vreemd hier) en 3FM is altijd al mijn favoriete station (daarvoor Radio 3 en Hilversum 3 natuurlijk) Vanaf het begin aanwezig in deze reeks, alleen de laatste maanden ff niet.
Getrouwd, en woon (met vrouw en 2 katten) een klein uur ten oosten van Eindhoven. Beetje vaag, maar dat ben ik ook, en dat is hier wel bekend
Die kans is er eigenlijk niet. Het gaat sowieso door. Kan "morgen" al naar Dublin. Maar ik wil naar Galway en dat kost iets meer moeite en tijd. (blijkbaar)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus de kans is aanwezig dat het (nog) niet door gaat?
Vaag mag, daar is t internet voorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben D.
Bouwjaar '74, ook muziekgek (maar da's op zich niet vreemd hier) en 3FM is altijd al mijn favoriete station (daarvoor Radio 3 en Hilversum 3 natuurlijk) Vanaf het begin aanwezig in deze reeks, alleen de laatste maanden ff niet.
Getrouwd, en woon (met vrouw en 2 katten) een klein uur ten oosten van Eindhoven. Beetje vaag, maar dat ben ik ook, en dat is hier wel bekend
Bart Arens.. tsja, ook niet echt mijn favo jock.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godsamme, wat is dit nu weer voor b-garnituur diskjockey? Eerst Dolf Janssen, nu dit weer.
Je gaat zo Rabbering toch weer wat meer waarderen.
Ben niet helemaal zeker, maar volgens mij ist Bart Arends...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godsamme, wat is dit nu weer voor b-garnituur diskjockey? Eerst Dolf Janssen, nu dit weer.
Wij hebben ook ooit 2 knaagdieren gehad, ook wel cavia's genoemd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vaag mag, daar is t internet voor
Dank je voor t voorstellen!
Vriendlief en ik hebben trouwens ook een kat en 4 tamme ratten en 2 (tijdelijk 3...) aquaria
Tainted love (y)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:22 schreef Jannekje7 het volgende:
(en ik dacht dat vrouwen konden zeiken)
vinnum wel lachen eigenlijk. Helemaal in stijl van de nwe Snoop Dogg.quote:
Haha, precies. Ik mis Rabbering wel een beetje; met zijn popweetjes [quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Je zei per ongeluk Koen en Sanderquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:24 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat betreft die DJ, inderdaad wat een bagger.
Sowieso zie ik het somber in voor 3fm als Ekdom, Veenstra, Koen en Sander, Corton en Stenders ooit stoppen...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ben niet helemaal zeker, maar volgens mij ist Bart Arends...
En volgens mij heb ik jou nog nooit zien posten hier zonder iets te klagen![]()
(en ik dacht dat vrouwen konden zeiken)
quote:
Zoooo mee eens!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het een beetje een drukke mix en het klinkt echt nergens naar
Wonderfull daysquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:28 schreef Sirolf het volgende:
En dan de grote vraag... wat zou de nieuwe MEE-GAA-HIT toch zijn...?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, precies. Ik mis Rabbering wel een beetje; met zijn popweetjes [] en fantastische goede dansplaatjes.
Ik moest twee keer lachenquote:
Jaja dat was mij ook al opgevallen. Leuk !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben t opvallend vaak met jou eens vandaag Hans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |