quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De enige die 'em gedraaid heeft is Giel, dus wat hij zei over een speciaal mapje zou zomaar kunnen kloppen.
En ja, ik vind het een mooi nummer.
Onderwegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ook wel eigenlijk...net als dat Abel gejammer![]()
*gaat ratenkooi soppen*
verdorie waarom zit ik hier en niet thuisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:36 schreef borisz het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen valt op de deurmat
Je moet toch zomaar ergens de volendam pop kunnen verstoppenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ook wel eigenlijk...net als dat Abel gejammer![]()
*gaat ratenkooi soppen*
Dan zal ie bij mij ook wel aankomen vandaagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:36 schreef borisz het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen valt op de deurmat
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:49 schreef on_air het volgende:
Compleet niet relevant, maar toen die ANWB dude net Wassenaar zei, moest ik opeens aan een '90's klassieker denken; Wassenaar...
Wat een niveau.
Of; Meisje Je Bent Zo Lelijk Als De Nacht
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:49 schreef on_air het volgende:
Compleet niet relevant, maar toen die ANWB dude net Wassenaar zei, moest ik opeens aan een '90's klassieker denken; Wassenaar...
Wat een niveau.
Of; Meisje Je Bent Zo Lelijk Als De Nacht
Ik moest met Ross optreden in Alkmaar.quote:
Ross & Ibaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moest met Ross optreden in Alkmaar.
Vanmorgen toch het verzendmailtje gehadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:54 schreef muisje-eliza het volgende:
jullie hebben toch via Bol besteld....daar staat dat t boek nogsteeds niet leverbaar is
Als we het toch over slechte rap hebben: herinnert u zich deze nog, nog, nog...quote:
Wanneer komt Claudia nu?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:16 schreef cosmick het volgende:
Hoorde ik daar )+ NINAnog even
.
REM was ook echt superrrrrrrrrrrrrr...
Nu echter weer even een dikke vette.
volgende weekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wanneer komt Claudia nu?
Ik kan niet wachten tot die Jansen-mongool eindelijk pleite is. Terug de vergetelheid in met die sukkel. Ben benieuwd wat de vara hem betaalt voor die 2 gruwelijke uren per week. Van onze belastingcenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |