Als hij dit vaker gedaan zou hebben zou het programma dragelijker zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:34 schreef cosmick het volgende:
Hij draait wel leuke muziek vandaag tot nu toe (afgezonderd van SP natuurlijk).
D.Rosequote:90's Request vanaf vanavond een week lang op 3FM
3FM start vanavavond met '90's Request'. Een week lang kunnen luisteraars hun favoriete muziek uit de jaren 90 aanvragen en zijn er gasten uit de jaren 90 te gasten. De week wordt afgesloten met de '90's Request Top 100'
De de week start vanavond om 19.00 uur met 'Ekstra Weekend'. Michiel Veenstra en Gerard Ekdom hebben CB Milton te gast, hij scoorde in de jaren ’90 hits scoorde met 'Send Me An Angel' en 'It's A Loving Thing'.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7736
Het is waarschijnlijk niemand opgevallen, maar ik heb een tijdje wat minder gepostquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen ideedat ben jij, toch?
![]()
Bruce !
Serieus? Niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:13 schreef D.Rose het volgende:
Het is waarschijnlijk niemand opgevallen, maar ik heb een tijdje wat minder gepost
[3FM #669] Ja hoor, het is weer bijna .......... WEEKEND !! (1)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk niemand opgevallen, maar ik heb een tijdje wat minder gepost
Valt best mee, tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[3FM #669] Ja hoor, het is weer bijna .......... WEEKEND !! (1)
[3FM #757] Meneer Corton, wanneer komt uw boek uit? (2)
valt toch best mee, bijna 100 topics geleden
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:57 schreef D.Rose het volgende:
iemand toevallig gisteren de Beemster-sh...ehhh..Wie is de chef gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |