Nee dan jouw moeder...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wacht, ik heb er 1:
Je moeder...
is een loeder...
Maar ook jij, zit binnenkort met een ban,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je hebt het fout, lang niet alle.
Ik kom hier nog steeds jullie pret vergalle.
Niet slecht hoor, je ontstijgt bijna je eigen niveauquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:33 schreef Fascination het volgende:
jenkie in de koelkast
op een boot zit een mast
takkie met chloor
en een drilboor![]()
geniaal al zeg ik 't zelf
Jaaa, bt for moderatorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar ook jij, zit binnenkort met een ban,
door sm-meesteres BT, als ze moderator wordt dan,
wanneer jij niet wilt, dat ze op je ballen gaat slaan,
met een zwiepende zweep, en een harde pannekoek-spaan.
yeah !quote:
Oh god dat zou wat zijnquote:
Hihihihihihihhihihihiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god dat zou wat zijn.
"Mag ik een unban?"
"NEUJ"
Ooh ooh BK, wat een pretquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:47 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens en meisjes, mannen en vrouwen.
Het is de hoogste tijd, ik ga slaapjes bouwen.
Slaap lekker, ik kom je zo wel ff gezelschap houdenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar, zoals jullie waarschijnlijk al aan het doen zijnga ik slapen! Welterusten
![]()
Mods kunnen geen unban doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god dat zou wat zijn.
"Mag ik een unban?"
"NEUJ"
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ooh BK, wat een pret
ook ik, ga stilletjes naar bed
maarja mot weer gaan snapie gangster moet morgeb vroeg op ene ja je weet wat ze zeggen je moet FRESH zijn GEkquote:
Slaapjes bouwen =quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:47 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens en meisjes, mannen en vrouwen.
Het is de hoogste tijd, ik ga slaapjes bouwen.
Hou het straat GT, hou het straat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
maarja mot weer gaan snapie gangster moet morgeb vroeg op ene ja je weet wat ze zeggen je moet FRESH zijn GEk
Jij ook man. Hou je rustig.quote:
geen ideequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:03 schreef Fascination het volgende:
haii rulerofdeathken ik jou niet ergens van
?
hej nachtdienst ofzo?quote:
In de zomervakantie was dat wel anders..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Waarom slaapt iedereen altijd al zo vroeg.
Dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de zomervakantie was dat wel anders..
Met plezier , ik hou er niet van !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:13 schreef Fascination het volgende:
Ja mensen die vroeg slapen zijn stom![]()
.
Oh ik ga de lapo pakken trouwens.
Ja best, maar we moeten dan nog wel even...quote:
moah .. tis bijna vol ..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja best, maar we moeten dan nog wel even...
Maar nog niet helemaalquote:
Niet gaan slapen dan hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja best, maar we moeten dan nog wel even...
Lol neenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Um NB, werk jij in een parkeergarage?
Ja, wat denk je zelfquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet gaan slapen dan he.
Zullen we hyves profielen gaan posten en lachen![]()
? Of mag dat niet
?
Nouehhhh, in een parkeergarage in Arnhem zit er steeds dezelfde gast, beetje zo'n metal -fan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol neen
wiezo ?
Ik heb 2 locaties.
1. Treinstation
2. Bedrijven complex
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nouehhhh, in een parkeergarage in Arnhem zit er steeds dezelfde gast, beetje zo'n metal -fan.
En ik dacht zo van... nou dat zou jij best kunnen zijn.
Maar ze zitten daar gewoon met een hele kliek vrienden, nachtwaker te zijn
Volgens mij is het ook niet helemaal de bedoelingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt een stuk gezelliger dan hier.
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet helemaal de bedoeling![]()
Nou, dat klinkt wel een beetje zielig hoor
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:25 schreef Fascination het volgende:
www.sharonsteghuis.nl
mooie foto's vind ikwat vinden jullie?
Ik moet bijna huilen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Zit hier elke nacht alleen.
Word vaak nat geregent![]()
Iedereen slaapt vaak.![]()
* kras kras *
bijna ? BIJNA ? !quote:
Dat ene meisje die als pop op de foto staat met die lolly ken ikquote:
quote:
ja sorryquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
bijna ? BIJNA ? !
En ik zit hier nog wel speciaal zo emo te doen voor jou.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |