quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:27 schreef darktower het volgende:
a toxic crisis on main street that is affecting wallstreet zegt ze
ze bedoelde het andersom denk
Neuh, je kan maar zoveel uit je hoofd leren in een paar weken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:29 schreef Caesu het volgende:
als even van haar talkingpoints af raakt zie je haar meteen in de war raken en wegkijken van de camera.
in direct weer terugduiken in haar talkingpoints.
dat houdt ze denk ik geen 90 minuten vol.
Of het was gewoon het knopje van haar pen dat het niet deed natuurlijk...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:30 schreef Bora-Bora het volgende: leek ze op een paar knoppen te drukken...
Absoluut! De pers duikt hier 100% zeker opquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:30 schreef NumberNine het volgende:
Palin slalomt echt van het ene onderwerp naar het andere, dat moet toch iedereen wel opvallen.
Het leuke is alleen dat de pers niet stemt, of in ieder geval niet bepaalt wie er wint. Wel de mensen op 'main street'. En met deze domme, onnozele, uit het hoofd geleerde standaardzinnetjes en haar aanvallen op Biden en Obama kan ze nog best wel eens mensen aan haar zijde krijgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de tactiek is. Zoveel lullen dat het nergens meer over gaat.
Ze wordt echt afgemaakt in de pers morgen. Mjummie.
Hele transcript ligt daar volgens mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Absoluut! De pers duikt hier 100% zeker op.
DarkTower. Kan jij niet wat mensen laten spieken om te kijken wat ze daar verbergt?.
Zo dom zijn alle Amerikanen nou ook weer niet. Vergeet niet dat Biden echt prima antwoord geeft. Helder, to the point en duidelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:33 schreef Daverz het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat de pers niet stemt, of in ieder geval niet bepaalt wie er wint. Wel de mensen op 'main street'. En met deze domme, onnozele, uit het hoofd geleerde standaardzinnetjes en haar aanvallen op Biden en Obama kan ze nog best wel eens mensen aan haar zijde krijgen.
En geloof me, ik heb ook liever Obama in t Witte Huis, zeker als je bedenkt dat McCain niet onsterfelijk is en deze dame dan president wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |