precies. en biden hakt er op in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:33 schreef Caesu het volgende:
"i don't want to argue about the causes"
hoe wil je het dan oplossen
Vertel mij dan eens waarom na 8 rampjaren Bush, Obama niet gewoon op 80-20% voorsprong staat in de polls. Amerikanen zijn wél dom, of liever gezegd: conservatief. Denk dat Palin nog behoorlijk goed uit het debat gaat springen, volgens de normale burgers dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo dom zijn alle Amerikanen nou ook weer niet. Vergeet niet dat Biden echt prima antwoord geeft. Helder, to the point en duidelijk..
Neuh, kan mij niet voorstellen dat stupiditeit ervoor zorgt dat er een touw vast te knopen valt aan dat gelul.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:36 schreef APK het volgende:
Pfew, ik vind het pijnlijk om haar te bekijken, maar de Amerikanen zullen er misschien anders over denken
Welke quotes in het journaal worden herhaald.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:36 schreef darktower het volgende:
het debat zelf is minder belangrijk dan hoe het direct na afloop door de media wordt geinterpreteerd.
Omdat het een neger is natuurlijk. Als het een blanke man was geweest, was het een landslide overwinning geworden,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:37 schreef Daverz het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waarom na 8 rampjaren Bush, Obama niet gewoon op 80-20% voorsprong staat in de polls. Amerikanen zijn wél dom, of liever gezegd: conservatief. Denk dat Palin nog behoorlijk goed uit het debat gaat springen, volgens de normale burgers dan.
omdat amerikanen racistisch zijn, en conservatief. en in dit geval is het verschil niet belangrijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:37 schreef Daverz het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waarom na 8 rampjaren Bush, Obama niet gewoon op 80-20% voorsprong staat in de polls. Amerikanen zijn wél dom, of liever gezegd: conservatief. Denk dat Palin nog behoorlijk goed uit het debat gaat springen, volgens de normale burgers dan.
oeps. Biden pakte haar er niet op!!! God verdomme!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:37 schreef darktower het volgende:
Palin zei gister dat een van haar beste vrienden homoseksueel is, en dat ze die CHOICE waardeerde...
Juistem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke quotes in het journaal worden herhaald.
Dude, dat IS tradidioneel in alaska.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:39 schreef tong80 het volgende:
Ze steunt alleen het tradidionele huwelijk.
Haar dochter is toch ongehuwd zwanger ?
gisteren pauw en witteman gekeken zeker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:37 schreef Daverz het volgende:
[..]
Denk trouwens dat die Biden het ook niet verkeerd had gedaan als presidentskandidaat. Misschien beetje saai, maar hij komt erg rustig, betrouwbaar en ervaren over.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat het een neger is natuurlijk. Als het een blanke man was geweest, was het een landslide overwinning geworden,
Nee, ging het daar ook daarover dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
gisteren pauw en witteman gekeken zeker?
Dat komt omdat hij dat ook is. En hij is ook heel charmant en grappig, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:40 schreef Daverz het volgende:
[..]
Denk trouwens dat die Biden het ook niet verkeerd had gedaan als presidentskandidaat. Misschien beetje saai, maar hij komt erg rustig, betrouwbaar en ervaren over.
toch geloof ik ook wel dat de dems een beetje zich hebben laten verblinden door het idee van Obama, of misschien door het idee van HRC/Obamaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:40 schreef Daverz het volgende:
[..]
Denk trouwens dat die Biden het ook niet verkeerd had gedaan als presidentskandidaat. Misschien beetje saai, maar hij komt erg rustig, betrouwbaar en ervaren over.
Op 'ons' wel ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:40 schreef Daverz het volgende:
'Wir willen der totaler krieg'quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ha! Die troepen willen niet weg uit Irak, die willen een 100% 'overwinning'!
Hij lijkt te veel op Kerry.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:40 schreef Daverz het volgende:
[..]
Ik was voor Richardson oorspronkelijk. Maar ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:43 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
toch geloof ik ook wel dat de dems een beetje zich hebben laten verblinden door het idee van Obama, of misschien door het idee van HRC/Obama
Waar zijn die cijfers te vinden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:43 schreef LouLou het volgende:
Wederom algemeenheden van Palin, surge, victory etc....
Over dit onderwerp gaan de cijfers van de uncommited voters trouwens omlaag bij Palin en zeer hoog bij Biden.
Lucille Werner waar ben je ?quote:
The Daily Showquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:49 schreef BogardeRules het volgende:
hebben jullie die foto gezien van Kissinger en Palin als Jabba de Hutt en Leia??![]()
![]()
![]()
Die zie ik ook niet. CNN is zo groot.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:48 schreef LouLou het volgende:
[..]
geen cijfers, het grafiekje onder in beeld bij CNN.
Jammer dat Biden dar niet op inhaakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:50 schreef LouLou het volgende:
Mooi uit haar mond " tolerance en women's rights"
gewoon op tv, weet niet of ze het ook op de stream geven...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die zie ik ook niet. CNN is zo groot.
Linkje?.
Sterke, en vooral eigen punten zijn beter dan aanvallen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat Biden dar niet op inhaakt.
Maar ja dat is te gevaarlijk
Volgens mij moet die Biden vannacht flink afreageren vanwege het feit dat hij zich nu zo vreselijk moet inhoudenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat Biden dar niet op inhaakt.
Maar ja dat is te gevaarlijk
Hoor ik hier nu een journalist kletsen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:51 schreef darktower het volgende:
McCain wist niet eens wie Zapatero was!
Ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:53 schreef LouLou het volgende:
[..]
Volgens mij moet die Biden vannacht flink afreageren vanwege het feit dat hij zich nu zo vreselijk moet inhouden
30 seconde, hence de DUbelle hoofdletters soms.. Of een > achter een?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:54 schreef neegij het volgende:
De ondertiteling is lekker op tijd. Zit een tijdsvertraging op van een minuutje of 5?
Ik zit hier niet als journalist, maar als medewerker van Obama. Verwacht dus GEEN onpartijdig commentaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:55 schreef neegij het volgende:
[..]
Hoor ik hier nu een journalist kletsen?
ja natuurlijk, hoe denk je dat het zo vrij is van spelfouten??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:54 schreef neegij het volgende:
De ondertiteling is lekker op tijd. Zit een tijdsvertraging op van een minuutje of 5?
Nee, hij wist het echt niet. Hij zei letterlijk dat ie niet met Zapatero wilde zitten, in de veronderstelling dat ie leider van een bananenrepubliek uit Zuid-Amerika was.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:55 schreef neegij het volgende:
[..]
Hoor ik hier nu een journalist kletsen?
Nee, als journalist ben je vanaf nu ook compleet ongeloofwaardig hierzo. Kun je nagaan, ik zou ook op Obama stemmen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:56 schreef darktower het volgende:
[..]
Ik zit hier niet als journalist, maar als medewerker van Obama. Verwacht dus GEEN onpartijdig commentaar.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:56 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
ja natuurlijk, hoe denk je dat het zo vrij is van spelfouten??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
Vind het niet echt een debat, Biden debatteerd, Palin houdt een spreekbeurt.quote:
Paling: Have a nice dayquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:58 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vind het niet echt een debat, Biden debatteerd, Palin houdt een spreekbeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |