Hoor ik hier nu een journalist kletsen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:51 schreef darktower het volgende:
McCain wist niet eens wie Zapatero was!
Ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:53 schreef LouLou het volgende:
[..]
Volgens mij moet die Biden vannacht flink afreageren vanwege het feit dat hij zich nu zo vreselijk moet inhouden
30 seconde, hence de DUbelle hoofdletters soms.. Of een > achter een?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:54 schreef neegij het volgende:
De ondertiteling is lekker op tijd. Zit een tijdsvertraging op van een minuutje of 5?
Ik zit hier niet als journalist, maar als medewerker van Obama. Verwacht dus GEEN onpartijdig commentaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:55 schreef neegij het volgende:
[..]
Hoor ik hier nu een journalist kletsen?
ja natuurlijk, hoe denk je dat het zo vrij is van spelfouten??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:54 schreef neegij het volgende:
De ondertiteling is lekker op tijd. Zit een tijdsvertraging op van een minuutje of 5?
Nee, hij wist het echt niet. Hij zei letterlijk dat ie niet met Zapatero wilde zitten, in de veronderstelling dat ie leider van een bananenrepubliek uit Zuid-Amerika was.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:55 schreef neegij het volgende:
[..]
Hoor ik hier nu een journalist kletsen?
Nee, als journalist ben je vanaf nu ook compleet ongeloofwaardig hierzo. Kun je nagaan, ik zou ook op Obama stemmen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:56 schreef darktower het volgende:
[..]
Ik zit hier niet als journalist, maar als medewerker van Obama. Verwacht dus GEEN onpartijdig commentaar.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:56 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
ja natuurlijk, hoe denk je dat het zo vrij is van spelfouten??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
Vind het niet echt een debat, Biden debatteerd, Palin houdt een spreekbeurt.quote:
Paling: Have a nice dayquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:58 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vind het niet echt een debat, Biden debatteerd, Palin houdt een spreekbeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |