Dit zijn inderdaad van die kleine dingen die gtst zo onecht maken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Waarom hebben Nick en Nina trouwens als enige broer en zus ooit in gtst nooit eens een normale broer en zus scene ? Zo als Jack en Sjors vlak daarvoor. Echt iedereen had dat Milan en Daantje.
Kim en Julian, Dian en Remco, Maar Nick en Nina zie je nooit eens familie dingen bespreken ofzo.
Zo raar vind ik dat. Zelfs toen Ludo schijndood was hadden ze geen scenes samen.
Die Jack zeg, wat een watje vergeleken bij zijn vader en die Nick is al even erg, waar blijven die echte bad guys nou eindelijk?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef suus21 het volgende:
ik dacht het leuk werd vandaag..
kijk, dat vind ik dan weer nergens op slaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:10 schreef Ticootje het volgende:
bejaardensex..
ok ok... Maar het was wel vies.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk, dat vind ik dan weer nergens op slaan.
sinds wanneer ben je tussen de 40 en 50 bejaard?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef suus21 het volgende:
bij barbara is het vies, als ludo en janine dat doen is het niet vies..
Helemaal mee eens. Ik mis sowieso de harde zakenwereld in GTST met oorlogen tussen bedrijven. Die zorgen altijd voor persoonlijke spanningen en gemene tactieken. Op dat gebied mag Jack wel een stuk gemener worden. Ik hoop nog steeds op een eigen, uniek kantoor voor hem en niet de kelder van Teluma of een kantoor van Sanders Inc. waar vanuit Jack Van Houten International zal leiden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:19 schreef MikeTuinstra het volgende:
Wow, eindelijk eens een forum waar ik mijn Barbara frustratie kwijt kan LOL!Ook ik vind het al jaren een vreselijk zeikpersonage dus wat mij betreft zijn de overbodige Floris en zeikwijf Barbara per definitie het nieuwe opzoutkoppel.
Er schijnen alleen her en der mensen te zijn die haar waarderen als zelfstandige vrouw van 40/50+ in het leven. Mijn advies is echter om gewoon een nieuw personage te introduceren of een Helen Helmink terug te halen.
En nu naar wat echt interessant is.Ik vind dat Jack zijn emoties teveel op de voorgrond liggen momenteel. Dit personage heeft naar mijn optiek alle uitgroeimogelijkheden tot een volwaardig bad guy van dien maar dan moeten er wel een aantal zaken drastisch veranderen. De eerste stap is de liefdesperikelen achterwege laten voor nu en hem laten concentreren op het harde zakenleven. Van Houten International maakt binnenkort zijn comeback dus dit is de ideale situatie om een vinger in de pap te krijgen in de zaken/onderwereld van GTST. Kortom richting vader Frits en opa Herman graag.
Met alle respect hoor, maar toen jij een jaar of 20 was, vond je het ook niet prettig om aan seks tussen 40/50-jarigen te denken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk, dat vind ik dan weer nergens op slaan.
sinds wanneer ben je tussen de 40 en 50 bejaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |