abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 21:54:40 #126
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62362962
dat gedeelte met barbara en die vent hadden ze wat mij betreft wel mogen schrappen.
dat heeft alleen maar zin als dit de inzet is tot het afscheid van allebei

nick die op het ene moment sjors staat te smeken of ze terug komt en als die niet wil, charlie vraagt om niet weg te gaan......
pi_62366715
Wow, eindelijk eens een forum waar ik mijn Barbara frustratie kwijt kan LOL! Ook ik vind het al jaren een vreselijk zeikpersonage dus wat mij betreft zijn de overbodige Floris en zeikwijf Barbara per definitie het nieuwe opzoutkoppel. Er schijnen alleen her en der mensen te zijn die haar waarderen als zelfstandige vrouw van 40/50+ in het leven. Mijn advies is echter om gewoon een nieuw personage te introduceren of een Helen Helmink terug te halen.

En nu naar wat echt interessant is. Ik vind dat Jack zijn emoties teveel op de voorgrond liggen momenteel. Dit personage heeft naar mijn optiek alle uitgroeimogelijkheden tot een volwaardig bad guy van dien maar dan moeten er wel een aantal zaken drastisch veranderen. De eerste stap is de liefdesperikelen achterwege laten voor nu en hem laten concentreren op het harde zakenleven. Van Houten International maakt binnenkort zijn comeback dus dit is de ideale situatie om een vinger in de pap te krijgen in de zaken/onderwereld van GTST. Kortom richting vader Frits en opa Herman graag.
pi_62366926
Barbara en Floris samen zijn tenekrommend inderdaad.
Ik vind het vooral jammer van Floris.
Van Barbara weten we al jaren dat het niets is maar Floris heeft ergens wel potentie.
Hij kan soms zo droog reageren op grappige dingen zo had hij een paar weken geleden een grappig moment met Rene, Er zit meer in die Floris dan wat er uitkomt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:59:09 #129
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62367680
Neuken?

Nee ik wil toch ineens niet.

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62369195
bejaardensex..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:18:08 #131
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62369332
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 09:10 schreef Ticootje het volgende:
bejaardensex..
kijk, dat vind ik dan weer nergens op slaan.
sinds wanneer ben je tussen de 40 en 50 bejaard?
pi_62369423
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ok ok... Maar het was wel vies.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:20:25 #133
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62372073
bij barbara is het vies, als ludo en janine dat doen is het niet vies..
fijn!
pi_62373304
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef suus21 het volgende:
bij barbara is het vies, als ludo en janine dat doen is het niet vies..
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:42:56 #135
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62374362
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:19 schreef MikeTuinstra het volgende:
Wow, eindelijk eens een forum waar ik mijn Barbara frustratie kwijt kan LOL! Ook ik vind het al jaren een vreselijk zeikpersonage dus wat mij betreft zijn de overbodige Floris en zeikwijf Barbara per definitie het nieuwe opzoutkoppel. Er schijnen alleen her en der mensen te zijn die haar waarderen als zelfstandige vrouw van 40/50+ in het leven. Mijn advies is echter om gewoon een nieuw personage te introduceren of een Helen Helmink terug te halen.

En nu naar wat echt interessant is. Ik vind dat Jack zijn emoties teveel op de voorgrond liggen momenteel. Dit personage heeft naar mijn optiek alle uitgroeimogelijkheden tot een volwaardig bad guy van dien maar dan moeten er wel een aantal zaken drastisch veranderen. De eerste stap is de liefdesperikelen achterwege laten voor nu en hem laten concentreren op het harde zakenleven. Van Houten International maakt binnenkort zijn comeback dus dit is de ideale situatie om een vinger in de pap te krijgen in de zaken/onderwereld van GTST. Kortom richting vader Frits en opa Herman graag.
Helemaal mee eens. Ik mis sowieso de harde zakenwereld in GTST met oorlogen tussen bedrijven. Die zorgen altijd voor persoonlijke spanningen en gemene tactieken. Op dat gebied mag Jack wel een stuk gemener worden. Ik hoop nog steeds op een eigen, uniek kantoor voor hem en niet de kelder van Teluma of een kantoor van Sanders Inc. waar vanuit Jack Van Houten International zal leiden.

Op slechterikengebied vind ik die René op het moment de beste. Die is lekker gemeen en zit wat zelfingenomen te lachen. Jammer dat hij geen prominente rol heeft.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_62378016
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Met alle respect hoor, maar toen jij een jaar of 20 was, vond je het ook niet prettig om aan seks tussen 40/50-jarigen te denken.
Een heer met stijl
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:25:35 #137
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62386356
Geweldige gast die Dex.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:26:16 #138
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62386369
Wedden dat Lorena zegt dat zij Vicky is.

Edit: Oh doet ze het zo....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:50:39 #139
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62386994
Dex is goed bezig, verder vond ik het een saaie aflevering.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:32:58 #140
123170 alors
zlata1234
pi_62390284
Dex
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:10:52 #141
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62393063
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef vencodark het volgende:

Dat ze een huiskamer weleens een make-over geven vindt ik prima maar al die scenes in de Rozenboom zijn gewoon niet meer leuk. Zeker niet in de fitnissruimte.
Af en toe in de Rozenboom dat snap ik (daar is dat hotel al jaren voor) maar niiet elke afspraak Die lui gaan alleen maar uit eten in dure restaurants.
Trouwens, de sapbar is ook al eeuwen niet meer in beeld. Wat is daar mee gebeurd?
Aaargh, om ons tegemoet te komen, verhuist Laura nu naar.... een suite in de Rozenboom!!!
Jezus, wat laat ze zich toch makkelijk inpakken door Noud. Die roept effe dat ze haar huis maar uit moet, en verdomd ze doet het.

En dat schilderij met Robert moet dan ook maar meteen weg... kweenie, ik vond het stuitend, ik walg van de overdaad aan Rozenboom behang scenes die je nu nog meer gaat krijgen... inderdaad, de Sap Oase was geen slechte locatie, fris en ruimtelijk..

Het was wel goed dat ze gisteren bij Anita thuis, toen Charlie voor het raam stond, door verkeergeluiden de indruk wekten van meer levendigheid van de omgeving.

Verder blijft het wel opmerkelijk dat men al 18 jaar ofzo vasthoudt aan tijdloosheid. Okee, je weet wel dat ze in hetzelfde jaargetijde spelen, maar nooit weet je welke dag het is, of zegt iemand: "hey zie je zaterdag". En als de 1 net zijn eten op heeft, is de ander moe en wil naar bed..

Ook leuk: Charlie en een geheim. Al dat je moet zeggen is: "Kom op Charlie, ik moet het weten."
pi_62393868
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:10 schreef Perico het volgende:

[..]

Aaargh, om ons tegemoet te komen, verhuist Laura nu naar.... een suite in de Rozenboom!!!
Jezus, wat laat ze zich toch makkelijk inpakken door Noud. Die roept effe dat ze haar huis maar uit moet, en verdomd ze doet het.
Ik heb de set van Laura's huis sinds het nieuwe seizoen niet meer in beeld gezien, het zou me niks verbazen als ze die al hebben weg gedaan
Een heer met stijl
pi_62393946
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 01:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb de set van Laura's huis sinds het nieuwe seizoen niet meer in beeld gezien, het zou me niks verbazen als ze die al hebben weg gedaan
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef vencodark het volgende:
Het stoorde me trouwens voorheen nooit echt maar het lijkt de laatste jaren ook erger geworden. Zeker dat bij elkaar intrekken en hotels.
En wat je ook zegt: al was het maar een klein hoekje. Had trouwens het huis van Barbara (voorheen weer Jef en Sylvia) totaal niet gemist.
Dat ze een huiskamer weleens een make-over geven vindt ik prima maar al die scenes in de Rozenboom zijn gewoon niet meer leuk. Zeker niet in de fitnissruimte.
Af en toe in de Rozenboom dat snap ik (daar is dat hotel al jaren voor) maar niiet elke afspraak Die lui gaan alleen maar uit eten in dure restaurants.
Trouwens, de sapbar is ook al eeuwen niet meer in beeld. Wat is daar mee gebeurd?
Helemaal mee eens, die Rozenboom is een soort dorpsplein geworden, in de dagen van weleer woonden ze in een stad, terwijl het nu Meerdijk dit en Meerdijk dat is, net zo een incestdorpje
De Rozenboom was vroegah een exclusief duur, chique restaurant, het gewone volk ging naar 'de cactus', 'de koning' en ietsje later 'hotel Denderomonde'.

Vroeger had je inderdaad meer sets, maar die waren veel eenvoudiger, bijvoorbeeld voor al die bedrijven in seizoen 1 waarbij gesolliciteerd werd was er een set, ongelooflijk eenvoudig, maar het droeg wel bij aan de realitieit, tegenwoordig denken ze dat een set helemaal op en top, trendy en hip moet zijn om op televisie vertoond te mogen worden. De grootste misvatting eersteklas.

De huidige (niet-horeca) sets zijn het Huygens Huis, Ludo's huis, Janines huis en Rik & Anita's huis, voor de rest is het allemaal horeca: of de Rozeboom of Teluma
Een heer met stijl
pi_62398211
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 01:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vroeger had je inderdaad meer sets, maar die waren veel eenvoudiger, bijvoorbeeld voor al die bedrijven in seizoen 1 waarbij gesolliciteerd werd was er een set, ongelooflijk eenvoudig, maar het droeg wel bij aan de realitieit, tegenwoordig denken ze dat een set helemaal op en top, trendy en hip moet zijn om op televisie vertoond te mogen worden. De grootste misvatting eersteklas.
Precies dat.
Hoeveel tijd en moeite kan het kosten om ff een klein lullig gespreks/scene ruimtetje te maken. Wat zei Sjors gister nou? Dat ze bleef wonen bij Bing enzo "tja, waarom niet"? zei ze...Nou Sjors, weet je waarom niet? Omdat je nondeju teert op andermans zak en huis en je gewoon zelfstandig moet zijn. Je bent 25 something en je moet gewoon eens niet zo hangen aan anderen!

Hoe dan ook. Ik wil een gtst renovatie. De verhaallijnen gaan enigsinds vooruit (op Floris + Barbara en Nick-Charlie-Jack-Sjors na). Rest is allemaal best te doen.

Nog iets trouwens...gister werd gesproken over the rosegarden? Volgens mij hoor ik dat voor het eerst...
  † In Memoriam † woensdag 15 oktober 2008 @ 11:52:06 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62399951
nee hoor, de rozenboom hoort bij the rosegarden groep oid.
rosegarden is een hotelketen.
t is een beetje knullig verzonnen, maar ach dat is wel meer bij gtst
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:51:53 #146
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62415365
ik heb iets gemist denk ik...waar is dat huis van Laura gebleven? Woont ze daar eigenlijk niet meer of wat...en waarom eigenlijk?
fijn!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:30:11 #147
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62422441
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef suus21 het volgende:
ik heb iets gemist denk ik...waar is dat huis van Laura gebleven? Woont ze daar eigenlijk niet meer of wat...en waarom eigenlijk?
Nu Dennis weg is uit huis bij Laura, en Noud en Vicki op zichzelf gingen wonen omdat Noud Dennis zo'n lul vond, woonde alleen Laura nog daar.

En waar het niet zo lang geleden nog boordevol was, met een man of 6 die er woonden, werd het nu dus een overbodige set voor maar 1 persoon. Dus stelde Noud voor dat Laura daar maar weg moest, omdat hij denkt dat ze dan niet meer eenzaam is. Hij dropt een paar folders, eist dat ze vertrekt zowat, trekt het schilderij van Robert en co. uit haar werkkamer en weg is ze, ook al zei ze dat ze er zoveel herinneringen had en de tuin zo mooi was etc.

En nu heeft ze dan "zelf beslist" dat ze in the Rosegarden (waar Nick eigenaar van hoopt te worden) een suite gaat betrekken, waar ze nooit het daglicht ziet.
pi_62423570
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef Perico het volgende:

[..]

Nu Dennis weg is uit huis bij Laura, en Noud en Vicki op zichzelf gingen wonen omdat Noud Dennis zo'n lul vond, woonde alleen Laura nog daar.

En waar het niet zo lang geleden nog boordevol was, met een man of 6 die er woonden, werd het nu dus een overbodige set voor maar 1 persoon.
2 personen, je vergeet sil
pi_62423600
quote:
Charlotte Besijn nog lang niet weg bij GTST

Al bijna tien jaar lang is zij te zien als Barbara Fischer in Goede tijden Slechte tijden. Hierdoor mag actrice Charlotte Besijn (46) zich rekenen tot de 'oude rotten' van de serie naast o.a Bartho Braat (Jef) en Jette van der Meij (Laura). Maar zal er ooit een einde komen aan haar loopbaan bij Neerlands langstlopende soapserie? Als het aan Charlotte ligt niét..

'In seizoen 17 kreeg Barbara borstkanker. Ineens schreeuwde iedereen op internet dat Barbara zou komen te overlijden in de cliffhanger. Grappig, want dat is helemaal nooit aan de orde geweest. Daarvoor is het karakter veel te belangrijk in de serie. Ze blijft toch het hoofd van de familie Fischer. Daarnaast zou ik zelf niet eens weg willen. Ik voel me bij GTST ontzettend veilig. Ik ken mijn medeacteurs al jaren, ik ken mijn alterego onwijs goed én ik durf voor mezelf op te komen op de set. Wat mij betreft plakken we er nog tien jaar aan vast.' aldus Charlotte Besijn in een artikel van de GTSTCourant
Ik moet me hier toch protesteren! Nog 10 jaar Barbara, is dat nou echt waar we op zitten te wachten mensen? Als we de GTST Courant reacties moeten geloven dus wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door MikeTuinstra op 16-10-2008 06:33:44 ]
pi_62425223
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 01:47 schreef janimie het volgende:

[..]

2 personen, je vergeet sil
Volgens mij vergeet gtst Sil ook. Zo'n huis als ze nu heeft is toch veel beter voor een kind dan een appartement of een hotelkamer?

Snap er niets van waarom die huizen, die al jaren een vertrouwd decor zijn in gtst, nu ineens weg moeten.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')