kijk, dat vind ik dan weer nergens op slaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:10 schreef Ticootje het volgende:
bejaardensex..
ok ok... Maar het was wel vies.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk, dat vind ik dan weer nergens op slaan.
sinds wanneer ben je tussen de 40 en 50 bejaard?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef suus21 het volgende:
bij barbara is het vies, als ludo en janine dat doen is het niet vies..
Helemaal mee eens. Ik mis sowieso de harde zakenwereld in GTST met oorlogen tussen bedrijven. Die zorgen altijd voor persoonlijke spanningen en gemene tactieken. Op dat gebied mag Jack wel een stuk gemener worden. Ik hoop nog steeds op een eigen, uniek kantoor voor hem en niet de kelder van Teluma of een kantoor van Sanders Inc. waar vanuit Jack Van Houten International zal leiden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:19 schreef MikeTuinstra het volgende:
Wow, eindelijk eens een forum waar ik mijn Barbara frustratie kwijt kan LOL!Ook ik vind het al jaren een vreselijk zeikpersonage dus wat mij betreft zijn de overbodige Floris en zeikwijf Barbara per definitie het nieuwe opzoutkoppel.
Er schijnen alleen her en der mensen te zijn die haar waarderen als zelfstandige vrouw van 40/50+ in het leven. Mijn advies is echter om gewoon een nieuw personage te introduceren of een Helen Helmink terug te halen.
En nu naar wat echt interessant is.Ik vind dat Jack zijn emoties teveel op de voorgrond liggen momenteel. Dit personage heeft naar mijn optiek alle uitgroeimogelijkheden tot een volwaardig bad guy van dien maar dan moeten er wel een aantal zaken drastisch veranderen. De eerste stap is de liefdesperikelen achterwege laten voor nu en hem laten concentreren op het harde zakenleven. Van Houten International maakt binnenkort zijn comeback dus dit is de ideale situatie om een vinger in de pap te krijgen in de zaken/onderwereld van GTST. Kortom richting vader Frits en opa Herman graag.
Met alle respect hoor, maar toen jij een jaar of 20 was, vond je het ook niet prettig om aan seks tussen 40/50-jarigen te denken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk, dat vind ik dan weer nergens op slaan.
sinds wanneer ben je tussen de 40 en 50 bejaard?
Aaargh, om ons tegemoet te komen, verhuist Laura nu naar.... een suite in de Rozenboom!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef vencodark het volgende:
Dat ze een huiskamer weleens een make-over geven vindt ik prima maar al die scenes in de Rozenboom zijn gewoon niet meer leuk. Zeker niet in de fitnissruimte.![]()
Af en toe in de Rozenboom dat snap ik (daar is dat hotel al jaren voor) maar niiet elke afspraakDie lui gaan alleen maar uit eten in dure restaurants.
Trouwens, de sapbar is ook al eeuwen niet meer in beeld. Wat is daar mee gebeurd?
Ik heb de set van Laura's huis sinds het nieuwe seizoen niet meer in beeld gezien, het zou me niks verbazen als ze die al hebben weg gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:10 schreef Perico het volgende:
[..]
Aaargh, om ons tegemoet te komen, verhuist Laura nu naar.... een suite in de Rozenboom!!!
Jezus, wat laat ze zich toch makkelijk inpakken door Noud. Die roept effe dat ze haar huis maar uit moet, en verdomd ze doet het.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb de set van Laura's huis sinds het nieuwe seizoen niet meer in beeld gezien, het zou me niks verbazen als ze die al hebben weg gedaan
Helemaal mee eens, die Rozenboom is een soort dorpsplein geworden, in de dagen van weleer woonden ze in een stad, terwijl het nu Meerdijk dit en Meerdijk dat is, net zo een incestdorpjequote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef vencodark het volgende:
Het stoorde me trouwens voorheen nooit echt maar het lijkt de laatste jaren ook erger geworden. Zeker dat bij elkaar intrekken en hotels.
En wat je ook zegt: al was het maar een klein hoekje. Had trouwens het huis van Barbara (voorheen weer Jef en Sylvia) totaal niet gemist.![]()
Dat ze een huiskamer weleens een make-over geven vindt ik prima maar al die scenes in de Rozenboom zijn gewoon niet meer leuk. Zeker niet in de fitnissruimte.![]()
Af en toe in de Rozenboom dat snap ik (daar is dat hotel al jaren voor) maar niiet elke afspraakDie lui gaan alleen maar uit eten in dure restaurants.
Trouwens, de sapbar is ook al eeuwen niet meer in beeld. Wat is daar mee gebeurd?
Precies dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vroeger had je inderdaad meer sets, maar die waren veel eenvoudiger, bijvoorbeeld voor al die bedrijven in seizoen 1 waarbij gesolliciteerd werd was er een set, ongelooflijk eenvoudig, maar het droeg wel bij aan de realitieit, tegenwoordig denken ze dat een set helemaal op en top, trendy en hip moet zijn om op televisie vertoond te mogen worden. De grootste misvatting eersteklas.
Nu Dennis weg is uit huis bij Laura, en Noud en Vicki op zichzelf gingen wonen omdat Noud Dennis zo'n lul vond, woonde alleen Laura nog daar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef suus21 het volgende:
ik heb iets gemist denk ik...waar is dat huis van Laura gebleven? Woont ze daar eigenlijk niet meer of wat...en waarom eigenlijk?
2 personen, je vergeet silquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef Perico het volgende:
[..]
Nu Dennis weg is uit huis bij Laura, en Noud en Vicki op zichzelf gingen wonen omdat Noud Dennis zo'n lul vond, woonde alleen Laura nog daar.
En waar het niet zo lang geleden nog boordevol was, met een man of 6 die er woonden, werd het nu dus een overbodige set voor maar 1 persoon.
Ik moet me hier toch protesteren!quote:Charlotte Besijn nog lang niet weg bij GTST
Al bijna tien jaar lang is zij te zien als Barbara Fischer in Goede tijden Slechte tijden. Hierdoor mag actrice Charlotte Besijn (46) zich rekenen tot de 'oude rotten' van de serie naast o.a Bartho Braat (Jef) en Jette van der Meij (Laura). Maar zal er ooit een einde komen aan haar loopbaan bij Neerlands langstlopende soapserie? Als het aan Charlotte ligt niét..
'In seizoen 17 kreeg Barbara borstkanker. Ineens schreeuwde iedereen op internet dat Barbara zou komen te overlijden in de cliffhanger. Grappig, want dat is helemaal nooit aan de orde geweest. Daarvoor is het karakter veel te belangrijk in de serie. Ze blijft toch het hoofd van de familie Fischer. Daarnaast zou ik zelf niet eens weg willen. Ik voel me bij GTST ontzettend veilig. Ik ken mijn medeacteurs al jaren, ik ken mijn alterego onwijs goed én ik durf voor mezelf op te komen op de set. Wat mij betreft plakken we er nog tien jaar aan vast.' aldus Charlotte Besijn in een artikel van de GTSTCourant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |