Ook postmortum op je foes-lijst staan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
Ik zie geen klacht.
Wie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:20 schreef postmortum het volgende:
[...] terwijl ook dirty pretty things gestopt is
Ik zie alleen maar goed nieuws, dus ik snap de klacht niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:26 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ook postmortum op je foes-lijst staan?
waarom?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
pfffttt, verzin verdomme zelf een plaatje
Die negert is een puike drummer, johquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
DTP met token black guy
quote:
Ik ook, leuke muziek. Er zijn heeeel veel bands die ik minder zou missen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik vond Krezip anders een vrij goede Nederlandse bandBest jammer.
Dus ...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ik die gister ook al plaatste in klb... Kan het topique alleen niet meer vinden maar het is een schande..
Ze hebben ook jaren op dat ene bagger nummer van ze geteerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:03 schreef karr-1 het volgende:
Ik ken geloof ik 1 nummer van ze, dus het zal mij echt een rotzorg zijn.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:03 schreef renwan het volgende:
Ze zijn al 310 jaar te laat met uit elkaar gaan
Gaat altijd zo met dat soort bandjes. Ze scoren een megahit, die je vervolgens tot in lengte van dagen overal hoort. Nieuwe hits hebben ze nooit meer, ander materiaal is ook meestal niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben ook jaren op dat ene bagger nummer van ze geteerd.Andere nummers hoorde je nooit van ze
ik wist niet dat het al zoooooooooooooooooooooooooooo erg gesteld was met de Nederlandsche muziekscenequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Larry-Laffer het volgende:
Hm.. 2 oktober 2008 zal dan wel de boeken ingaan als een zwarte dag in de geschiedenis van de Nederlandsche popmuziek.
Tired of Englandquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die negert is een puike drummer, joh
En who cares about DTP, dat laatste album zoog toch keihard.
BWHAHAHAHAAquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Larry-Laffer het volgende:
Hm.. 2 oktober 2008 zal dan wel de boeken ingaan als een zwarte dag in de geschiedenis van de Nederlandsche popmuziek.
Eensch. Het lijkt meer een publiciteitstunt dan een break up. Hadden ze aandacht tekort of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:46 schreef Remzz het volgende:
Helemaal geen kutkick. Ik wou er al bijna een topic over openen. Zo kan ik het namelijk ook, bijna een jaar van te voren aankondigen dat je uit elkaar gaat. Ze hebben in de tussentijd nog een compleet album uitgebracht en op elk plekje in Nederland staan optreden... Krezip
Agreed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dat ze stoppen is niet genoeg. Ze moeten ook al hun cd's en clips verbranden.
Wat heb jij een kutlevenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dirty Pretty Things toen gezien in Nima024 toen ze bij RHCP kwamen optreden van te voren, wat een schijtband maar die drummert was wel tof opzich. Maargoed toen zoog die hele RHCP ook, jezus wat was dat een kankerdag, met kankerlelijke mensen om me heen, kankermuziek, kankerweer, kankergeur, alleen me vrienden waren tof.De dag werd wel iets beter toen ik zoeen kankerdikke emo neertrapten in zoeen schijtpit.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dat ze stoppen is niet genoeg. Ze moeten ook al hun cd's en clips verbranden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |