Show mequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een dikke tante van mij wilde niet op de foto en verstopte zich achter het gordijn...
Dus nu hebben we een foto van iemand die zich achter een gordijn verstopt
quote:
Ik heb caáfjes, net als GT, jwzquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:35 schreef BigKahuna het volgende:
Heudivo? Leg uit.
Of naaktpics postenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:36 schreef gers het volgende:
owja fascination je moet wel hier af en toe klagen niet alleen maar slowchatten![]()
het moet toch een beetje klb zijn
Ohjaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:36 schreef gers het volgende:
owja fascination je moet wel hier af en toe klagen niet alleen maar slowchatten![]()
het moet toch een beetje klb zijn
Ze moeten 2 keer zoveel betalenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:35 schreef gers het volgende:
owja dikke mensen in het vliegtuig die klagen dat ze krap zittenNO SHIT DIE STOEL IS NIET GEMAAKT VOOR IEMAND DIE 140 kg weegt en 1 meter breed is
Van andere mensen toch?quote:
Haha dan jaag ik jullie allemaal wegquote:
rouwranden ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohjanou ik heb genoeg klachten hoor
.
Ik heb serieus een fobie voor mensen met afgebeten nagels of rouwranden eronder![]()
![]()
.
Nee verkeerd gedachtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef BigKahuna het volgende:
oh HOOOOOOOOOI
ik dacht HOI
zo van HALLO.!
Bedankt voor je aanwezigheid...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga trekken doei!!!!!
quote:Enkele jaren geleden heb ik via Universitynetwork.nl een Amerikaans diploma "gekocht", met toezending van mijn CV, opleiding en werkervaring. Toen ik het "diploma" ontving, heb ik erkenning aangevraagd bij de "Informatie Beheer Groep" te Groningen. Mijn teleurstelling was groot: het diploma werd zowel in Amerika als in Nederland niet erkend, en het voeren van de titel is zelfs strafbaar.
Hebben meer mensen hier ervaringen mee? Je ziet op internet inmiddels steeds meer zgn. diploma-aanbieders. Het kost je een hoop geld, maar uiteindelijk heb je een "kat in de zak" gekocht die niks voorstelt. Graag jullie reacties.
Als je een lekker zusje of een lekkere moeder hebt is dat ook een mogelijkheid jaquote:
weet je wat je eens moet proberenquote:
Die is wel ergquote:
Hahahahahahahahahahahahaahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
weet je wat je eens moet proberen
een condoom over een pot jam doen en dan in de magnetron
lijkt net op een strak kutje
Van die zwarte randen onder de nagels, van dat vuil. Kon zo snel geen plaatje vindenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef gers het volgende:
[..]
rouwranden ?
ik ben een man wtf zijn rouwranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |