Ik heb de stem ook gewoon uit staan. Ik gebruik hem meer als routekaart en voor file informatie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word best zenuwachtig van tomtoms, doe het liever zonder ..
Helemaal flippen als je niet de aangegeven route rijdt
Wellicht moet je even wachten tot BT er is, die heeft meestal wel oren naar dit soort informatie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:51 schreef RickoKun het volgende:
Dan voel ik het echt zo vanuit mijn ballen eruit komen, echt diep vanuit mijn ballen dan he
quote:Via marktplaats ben ik in contact gekomen met ene Jozef Engels, hij verkoopt een nokia N95 vanwege het overlijden van zijn broer. Ik vroeg of ik hem op kon halen maar hij zei nee dat kan niet want het moet via de notaris. hij geeft wel zijn eigen rekeningnummer om het geld over te maken. nu mijn vraag, is dit betrouwbaar denken jullie?
quote:
quote:
Voor sommige mensen moet gedacht worden, dat kunnen ze blijkbaar niet zelf...quote:
In dat geval:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor sommige mensen moet gedacht worden, dat kunnen ze blijkbaar niet zelf...
!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Zulke mensen verdienen dat gewoon...
Je hebt een gangbang gehouden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn spieren trillen van de inspanning die ik de afgelopen dagen geleverd heb...
Komt in de buurt...quote:
je ruikt dat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ruik overigens een plaatsje in de dagcijfers![]()
(no-lifer die ik ben)
Die ene? D'r zit er wel altijd eentje op het strafbankjequote:
Ja, ik kan heel goed ruikenquote:
Tuttut, doe je het alweer verkeerd.quote:
Ze heeft zichzelf gevuist met 2 handen.quote:
Neequote:
We hadden het niet over een bowlingbal hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef Rhythm het volgende:
Je hebt je laten penetreren door diverse personen, in verschillende openingen?
Ja ik moet nog werken aan m'n taalgebruik, zodat het bij m'n sjieke usericon en ondertitel past.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Tuttut, doe je het alweer verkeerd.
Je hebt je laten penetreren door diverse personen, in verschillende openingen?
Franklin.Delano.Roosevelt.
quote:hallo, ik ben voor 300 euro opgelicht door die fabiomatarrino..
hij verkocht zogenaamd iphone's..
ik heb gelezen dat je niet achter zijn ip kan komen door zijn mail..
maar ik heb wel adresgegevens+ rekeningnummer enzo..
zou dat wel helpen?
quote:Heeft iemand een idee hoe ik mijn geld op een of andere manier terug kan krijgen uit china.
Wij hebben 2 WII spelcomputers besteld alles ging netjes tot dat ze het geld hadden ontvangen, en er in 1 keer nog even 208 euro extra wilden over maken. We kregen toen al een rare smaak na heel veel mailtjes over en weer zouden ze uit eindelijk de computers toch op sturen maar niks is waar nu hebben wij al meerder malen verzocht om het geld terug te sturen. Maar we horen of zien niks.
Wie heeft er nog tips voor ons. ons eigen bank wil ook niks doen.
De internet site van hun is www.BJCN21.com
quote:Hoi,
Ik ben gedupeerd via marktplaats.nl.
Ik was opzoek naar een Ipod en na wat speuren vond ik er één voor een goede prijs.
Voor ¤200,- kon ik namelijk een Ipod Touch krijgen, die in de winkel ¤330,- kost.
Dit is de originele advertentie (nu verwijderd door de plaatser uiteraard)De advertentie:
Aangeboden:
Ipod Touch !!!16GB)
Prijs:
¤ 180,00
Omschrijving:
Ipod touch 16 gb
bijna nieuw met doos . Inclusief bij behorende kabels en lerenhoesje met screenprotector.
Bent u geinterreseerd hierin dan kunt u mij e-mailen.
serieus bieden want nieuwprijs is 369,- euro
De ipod touch is ongeveer 1 maandje oud.
Verzending is gratis
Groep:
Audio, Tv en Foto
Rubriek:
Mp3-spelers | iPods
Datum plaatsing:
18-06-08
Advertentienummer:
176073787
Link naar advertentie:
Forum Opties | |
---|---|