Oja, want als je net een ongeluk hebt gehad moet je meteen niet meer durven rijden en het liefst een auto kopen die niet vooruit te branden is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:31 schreef T42 het volgende:
net ongeluk gehad en toch
Vlot, minimaal 180km per uur, rond 10 seconden naar de 100.
Nee je hebt gelijk, als je een ongeluk hebt gehad moet je meteen terugstappen naar een Hyundai Accident die de 100 met geluk kan halen na 3 jaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:31 schreef T42 het volgende:
net ongeluk gehad en toch
Vlot, minimaal 180km per uur, rond 10 seconden naar de 100.
Want na een ongeluk zou iedereen in een trage kutauto moeten rijden? De logica ontgaat me een beetje...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:31 schreef T42 het volgende:
net ongeluk gehad en toch
Vlot, minimaal 180km per uur, rond 10 seconden naar de 100.
nope jullie missen mijn punt met 4 km! bedoelde dus...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Want na een ongeluk zou iedereen in een trage kutauto moeten rijden? De logica ontgaat me een beetje...
Anyway, ik sluit me verder bij Mikkie hierboven aan. Zelf zou ik ook liever voor de A3 gaan denk ik, hoewel de BMW natuurlijk ook niet verkeerd is.
Edit: Ik had even moeten refreshen.Met 'hierboven' doelde ik eigenlijk op de reactie van 18:03.
De BMWquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:13 schreef Oksel het volgende:
Ford Focus CC ligt eruit.. de 1.6 was veelste traag.. de 2.0 is veelste duur. (Scheelt hier 5/6k).
Net de BMW 120i gereden.. niet verkeerd. De keuze gaat nu tussen een Audi A3 uit 2004, 1.9TDI, of een BMW 118d uit 2005. Allebei 90k op de teller. BMW meer opties, iets jonger.. maar 1600 euro duurder. Verbruikt iets meer, iets duurder in onderhoud en verzekering. Maar wel BMW..Ik zou voor de BMW gaan, maar geloof dat mijn vriendin liever de A3 heeft.. tja.
gek dat nog niemand anders 'm heeft ingekopt: alle auto's die te koop zijn zo veilig als bovenstaande A3quote:Eisen:
Minimaal net zo veilig als bovenstaande A3.
We hadden het over veilige auto's.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Praat d'r een Alfa GT aan.
[ afbeelding ]
Een Q7 gaat ook achterstevoren op het slipcircuit met alle veiligheid aangeschakeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:30 schreef chilipenn het volgende:
dit kan eventueel icm met een schrikreactie (dus remmen) of slecht weer, blokkerende achterwielen hebben veroorzaakt.
een a3 heeft abs en esp en weet ik veel wat meer aan veiligheidsvoorzieningen. behoudens technische mankementen ( kans < 2 %) geen blokkerende achterwielen....
Zijn vriendin is duits. Ik neem aan, dat hij vaker in Duitsland rijdt. Ik vind het best begrijpelijk, dat hij een auto met een bepaalde topsnelheid wil.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:57 schreef T42 het volgende:
[..]
nope jullie missen mijn punt met 4 km! bedoelde dus...
dat je metteen op de specs (top) van een auto afgaat plaats van "was effe schrikken dat ongeluk, ik koop een goeie auto (natuurlijk geen slome hoeft te zijn) en de top kan me effe nie schelen" (al koop je dan nog een porsche ik vond "IK" die eis van 180 efkes gek staan)
zo da was em.
Inderdaad. 180 is voor Duitsland toch wel het minimum. Mijn eigen auto is top 170, zo'n 180 op de teller, maar op de rustige stukken schiet dat nog voor geen meter op, aangezien je zo'n ding niet constant op de top wil/moet rijden, dus je houdt 150 - 160 max aan. M'n volgende auto moet er dan ook eentje worden die relatief gemakkelijk de 200 op de teller zet. En dan rij ik niet eens regelmatig enorme stukken in Duitsland...quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Zijn vriendin is duits. Ik neem aan, dat hij vaker in Duitsland rijdt. Ik vind het best begrijpelijk, dat hij een auto met een bepaalde topsnelheid wil.
Precies. Mijn Auto haalt volgens de specificaties 227 Km per uur. Ik rij zelf meestal tussen de 160 en 200 op de autobahn. En die snelheden haal ik tenminste redelijk vlot.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inderdaad. 180 is voor Duitsland toch wel het minimum. Mijn eigen auto is top 170, zo'n 180 op de teller, maar op de rustige stukken schiet dat nog voor geen meter op, aangezien je zo'n ding niet constant op de top wil/moet rijden, dus je houdt 150 - 160 max aan. M'n volgende auto moet er dan ook eentje worden die relatief gemakkelijk de 200 op de teller zet. En dan rij ik niet eens regelmatig enorme stukken in Duitsland...
Te laaaaatquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:04 schreef Oksel het volgende:
Het gaat een BMW 118d worden!Met seatheating (wil ze heel graag en gebruikt ze ongeveer fulltime in de auto's van de pa en ma), met parkingsensor (wil ze graag, het blijft een vrouw) en met armsteun in het midden (rijdt lekker). 13.000 voor een auto met 60k op de teller. Lang leven Duitsland.
Denk dat ze er gewoon uit gegaan is. Dik over kop gegaan ook. Doe die auto maar kus geven dat je vriendin er nog is. Ze kan ook rustig berm gepakt hebben, tegenstuur heeft ze nooit gegeven, of al helemaal niet doorgehad. Maakt ook helemaal niet uit. Geen idee wat er gebeurt is. Zij moet gewoon zeggen wat er gebeurde (als ze al doorhad), en de auto heeft zijn werk supergoed gedaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:42 schreef Oksel het volgende:
Ze reed niet te hard. Ik heb met die auto ook al een keer bijna achterstevoren gestaan.. We dachten aan de banden, maarja, genoeg profiel, en niet meer naar gekeken omdat er toch begin volgende week winterbandjes onder gingen.. Na de crash banden bekeken, meer dan genoeg profiel.. MEER dan genoeg. Ze denken aan iets met de as ofzo.
Je moet haar een slipcursus kado doen, heeft ze veel meer aan dan opties die elke duurdere slopel al sinds 1991 standaard heeft en totaal irrelevant zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:04 schreef Oksel het volgende:
Het gaat een BMW 118d worden!Met seatheating (wil ze heel graag en gebruikt ze ongeveer fulltime in de auto's van de pa en ma), met parkingsensor (wil ze graag, het blijft een vrouw) en met armsteun in het midden (rijdt lekker). 13.000 voor een auto met 60k op de teller. Lang leven Duitsland.
Zeg, verkoop jij slipcursussen of zo?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:23 schreef PNG het volgende:
Je moet haar een slipcursus kado doen, heeft ze veel meer aan
...
Doe jullie beiden een slipcursus kado. (...) Heeft ze een stuk meer aan.
...
Moet je zeker doen
...
zo niet, geef jullie beiden een slipcursus kado. Sowieso geen slecht idee.
Zo veilig ziet die A3 er helemaal niet uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:18 schreef Oksel het volgende:
Goed. Mijn vriendin reed gisteren door een flauwe bocht.. achterkant brak uit. Resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen schrammetje, lichte spierpijn. Maar wel een nieuwe auto nodig.
Eisen:
Minimaal net zo veilig als bovenstaande A3.
inderdaad, ziet er leuk uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mooie vriendin btw zeg!Kun je blij mee zijn..
N.a.v. je KLB topic
Je vriendin heeft een betere smaakquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:13 schreef Oksel het volgende:
Ford Focus CC ligt eruit.. de 1.6 was veelste traag.. de 2.0 is veelste duur. (Scheelt hier 5/6k).
Net de BMW 120i gereden.. niet verkeerd. De keuze gaat nu tussen een Audi A3 uit 2004, 1.9TDI, of een BMW 118d uit 2005. Allebei 90k op de teller. BMW meer opties, iets jonger.. maar 1600 euro duurder. Verbruikt iets meer, iets duurder in onderhoud en verzekering. Maar wel BMW..Ik zou voor de BMW gaan, maar geloof dat mijn vriendin liever de A3 heeft.. tja.
Flauw zegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:24 schreef Oksel het volgende:
Ze heeft hem.. met haar initialen in de nummerplaat. En 99 als cijfer. Ze wilde geen 69..
Focus ligt inderdaad lekker op de weg, maar ik vind de stoelen ronduit kut. Heb nu in een half jaar tijd dik 15.000 kilometer gereden en bij ieder rit langer dan anderhalf uur stap ik gebroken uit. Dit is echter het oude model Focus van 2004 geloof ik. Heb ook 2 dagen een nieuwe Focus als leenauto gehad, maar die vond ik ook niet lekker zitten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:10 schreef sander89 het volgende:
Waarom niet de gewone Ford Focus ipv de Cabrio?
Focus heeft erg fijne wegligging en voor de langere mensen zoals ik zelf heb je ook nog ruimte genoeg.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef Mikkie het volgende:
Je vriendin heeft goede smaak voor auto's (Audi) en haar vader heeft centen zat. Je hebt het goed voor elkaar
.
Je zou ook gewoon het topic kunnen lezenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef M-unit het volgende:
vertel....duits nummerbord?! duitser geraakt?
Heb je de dochter van een pornoboer ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ook nog eens bloedmooi, intelligent en lief is..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ook nog eens bloedmooi, intelligent en lief is..
een mooie e30 wat doe je!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef Sloper het volgende:
Je kunt mijn E30 325i wel overnemen:![]()
[ afbeelding ]
Tsja, maar daar noem je ook wel een auto hè....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:07 schreef piekartz87 het volgende:
wel een beetje roest maar rijd prima =) beter dan een veel nieuwere peug 205 bijv
Met 55km/u een flinke boom geknuffeldquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:07 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
een mooie e30 wat doe je!
wat heb je gekopt eigenlijkeen boom ofzo?
wel veilig voor zo';n oude auto zonder airbags e.d. =)
ik heb een oude e30 316(tja eerste auto)
wel een beetje roest maar rijd prima =) beter dan een veel nieuwere peug 205 bijv
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:38 schreef Oksel het volgende:
Je vergeet dat ze ook nog eens bloedmooi, intelligent en lief is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |