quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:
Een vriendin die je auto niet in de prak rijdt?
Hoe enorm veel te hard moet je rijden om dit voor elkaar te krijgen bij "een flauwe bocht"?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:
Een vriendin die je auto niet in de prak rijdt?
als je nieuwe wan-li banden koopt heb je ook profiel genoeg. zodra er echter regen valt hebben ze totaal geen grip. niet alleen blindstaren op profielquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:42 schreef Oksel het volgende:
We dachten aan de banden, maarja, genoeg profiel, en niet meer naar gekeken omdat er toch begin volgende week winterbandjes onder gingen.. Na de crash banden bekeken, meer dan genoeg profiel.. MEER dan genoeg. Ze denken aan iets met de as ofzo.
ja ik lees hier dat jij er echt verstand van hebt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:54 schreef mvdejong het volgende:
Ik rij ondertussen mijn 3e lease-Focus-station (2.0l benzine).
Daarin moet je heel hard werken om hem uit te laten breken, neem je een lichter gemotoriseerde versie dan begint het haast onmogelijk te worden. Zelfs met lage brede sloffen blijft dat ding maar aan de weg plakken.
De nieuwe Swift ziet er leuk uit.. zodoende. Opels zijn allemaal lelijk, dus daar beginnen we sowieso niet aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
Geen Opel willen, maar wel een Suzuki overwegen.![]()
Sorry hoor, maar je moet denk ik nog veel van autorijden leren.
Niet dat ik zo pro-Opel ben, maar een Suzuki is voor mij compleet uitgesloten. En ik spreek uit ervaring, wat dat betreft. Ik heb een behoorlijke tijd zo'n Suzuki-gedrocht als leaseauto gehad en als -ie aan één gevoel niet voldeed was het wel veiligheid...
Ik bedoelde : Zelfs met lage brede sloffen blijft dat ding zelfs op kletsnatte wegen maar aan de weg plakken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik lees hier dat jij er echt verstand van hebt!
Ooit eens een tikje gehad, half graadje uitspoor.... Moet jij nog maar eens een bocht proberen te pakken zonder dwars te gaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef kevin20vt het volgende:
Zo'n TDI heeft ivm de vacuumpomp en de grote rembekrachtiger erg veel remdruk, dit kan eventueel icm met een schrikreactie (dus remmen) of slecht weer, blokkerende achterwielen hebben veroorzaakt.
Of in de regen inderdaad een B-merk band waarbij de achterbanden minder profiel hebben dan de voorkant (na omruil van voor naar achteren bijv.)
Knappe meid als je dat dan nog tegen kunt sturen, dus er valt hier sowieso niet heel veel te verwijten.
maar dat het aan de achteras heeft gelegen kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Gewoon weer voor een Audi A3 gaan, zijn fijne auto's!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
is dat nou een Duitse kentekenplaat op die laatste foto TS?![]()
nofi, just asking
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:55 schreef omapietje het volgende:
Waarom rij jij met duitse nummerplaten ?
Wel opletten Flashquote:
Sorry, niet teruggelezen, mijn fout. No further questionsquote:
Ik heb het bij mijn vorige auto bijna een uitbreek schuiver gehad. VW Vento met (naar bleek) kapotte schokbrekers achter.. Dan zit je raar te kijken als je auto ineens dwars probeert een 50km/h bochtje door te komen. En Nee ik reed niet te hard.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Knap gedaan van je vriendin, een voorwielaandrijver zó aan gort rijden door het uitbreken van de achterkant.![]()
Ik sluit me aan bij één van de vorige posters, je overweegt wel een Suzuki maar je wilt absoluut geen Opel. (De Astra GTC is toch best mooi naar mijn mening), maar eerlijk, als je een Audi gewend bent dan is dat plastic fantastic van Suzuki echt niets voor je.
Waarom staat er geen Volkswagen in je shortlist? Een Golf V is ook niet verkeerd toch?
Maar als ik moest kiezen uit je lijstje zou ik ongetwijfeld voor de Focus kiezen, heerlijke wegligging, mooi interieur (bij de huidige Focus althans, niet bij de Focus I), betrouwbaar, en bij Ford krijg je meestal veel waar voor je geld.
Overigens een Mazda 3 niks? Deze staat op hetzelfde onderstel als een Focus maar is een stuk betrouwbaarder.
Ach een 318ti is zo mak als een lammetje..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:01 schreef DonJames het volgende:
Aangezien ze met een (voorwielaangedreven) veredelde Golf al dwars gaat, zou ik de 318ti maar laten staan
Oja, want als je net een ongeluk hebt gehad moet je meteen niet meer durven rijden en het liefst een auto kopen die niet vooruit te branden is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:31 schreef T42 het volgende:
net ongeluk gehad en toch
Vlot, minimaal 180km per uur, rond 10 seconden naar de 100.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |