In de OP staat niet hoeveel er in totaal in de bus zaten. Het is bekend dat ongewenst gedrag sneller voorkomt als men deel uitmaakt van een groep. Volgens mij is het niet eens belangrijk of de mensen in de groep elkaar kennen, wellicht versterkt het de stoerheid nog meer als je elkaar niet eens kent maar toch uit diezelfde cultuur komt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je jouw eigen OP nou eens even leest dan zie je dat het hier 2 jongens betreft. Erg effectieve maatregel vind je ook niet? En hoe ga je dat doen bij scholen?
De problematiek rondom dit soort jongeren is erg lastig. Je kunt proberen oorzaken als de gebrekkige opvoeding aan te pakken. Daarnaast kan een combinatie van lik-op-stuk beleid en strengere straffen misschien wel effectief zijn. Denken in ééndimensionale oplossingen is in ieder geval niet de oplossing, tenzij je zo rigoreus te werk gaat als ik hierboven voorstelde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
In de OP staat niet hoeveel er in totaal in de bus zaten. Het is bekend dat ongewenst gedrag sneller voorkomt als men deel uitmaakt van een groep. Volgens mij is het niet eens belangrijk of de mensen in de groep elkaar kennen, wellicht versterkt het de stoerheid nog meer als je elkaar niet eens kent maar toch uit diezelfde cultuur komt.
Maar je hebt gelijk. Als het met twee personen niet lukt zal de limiet op 1 moeten worden gezet.
Wat is jouw oplossing eigenlijk?
Inderdaad, ook de buschauffeur eruit halen, dan pak je het probleem tenminste bij de wortels aan!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:09 schreef Yildiz het volgende:
Gewoon geen mensen meer in de bus toelaten, dán wordt het pas rustig!
Dat doen ze zelf al. Probeer die maar niet te betreden. Dan word je verrot gestoken. Respek, jeweets.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:21 schreef Litso het volgende:
Ja goed plan, laten we gewoon achterin de bus een speciaal plekje voor ze apart houden.
hahahahquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:44 schreef JihadJoe het volgende:
De koning van Marokko inzetten als buurtvader.
Kinderverbod voor Blanken na vele incidenten met familie's drama'squote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Na alle ellende met de bussen in Gouda en weet ik veel waar, is het nu ook raak in Den Haag. Een Noord Afrikaantje van TWAALF JAAR OUD maakt ruzie, een ander jongetje komt erbij en ramt met de blote vuist op een meisje in.
In mijn tijd mochten maximaal twee scholieren tegelijkertijd de plaatselijke supermarkt in. Algemeen geaccepteerd en het hielp blijkbaar tegen diefstal.
Is het nu tijd om maximaal twee Noord Afrikanen t/m 18 jaar in de bus toe te staan?
je weet dat er jaarlijks meer eermoorden dan 'familiedrama's' plaatsvinden? daarnaast zijn net zo veel familiedrama's 'blank' als 'zwart'.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Kinderverbod voor Blanken na vele incidenten met familie's drama's
of uitgaans verbod voor dronkende Nederlanders na incidenten in de kroeg.
Wat vind jij eigenlijk van die patjakkers die bij de AH nog even wilden afrekenen na sluitingstijd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Kinderverbod voor Blanken na vele incidenten met familie's drama's
of uitgaans verbod voor dronkende Nederlanders na incidenten in de kroeg.
"Dit" incident.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef Meki het volgende:
Ik heb twijfel over deze incident. maar als het waar is dan moet er keihard opgetreden worden tegen deze a-sociale ezels. en ook keihard tegen de kutkrant Telegraaf.
Ze gaan er over liegen, lamlul.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef Meki het volgende:
Ik heb twijfel over deze incident.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef Meki het volgende:
Ik heb twijfel over deze incident. maar als het waar is dan moet er keihard opgetreden worden tegen deze a-sociale ezels. en ook keihard tegen de kutkrant Telegraaf.
Spreek je nu nog steeds over onvoorziene gebeurtenissen? Typischquote:Iinˇciˇdent het; o -en 1 onvoorziene gebeurtenis 2 storend voorval: er deden zich bij deze demonstratie geen ~en voor geen relletjes
Luidruchtige boerende, energie drank drinkende voortdurend vretende lange slungels die naar boem boem muziek luisterenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:50 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Die zijn moeilijker te herkennen dan de meeste Noord-Afrikanen...
Maakt het uit als je aan een of meer van die criteria voldoet, of telt het alleen als je aan alles voldoet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Luidruchtige boerende, energie drank drinkende voortdurend vretende lange slungels die naar boem boem muziek luisteren
Als ze er commcieel of politiek gebaat bij hebben, absoluut welquote:
Dit soort reacties zijn zowaar nog dommer dan de OP. Al het tuig wat zich niet kan gedragen zou toegang tot het OV ontzegt moeten worden. Dat jij nu op je teentjes getrapt wordt door een slechte grap/racistisch topic en dan dit soort dingen gaat uitkramen is zo onnozel. Wat wil je ermee bereiken? Reacties uitlokken? Succes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:41 schreef Devrim_ het volgende:
Ik wil een OV verbod voor boeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |