Ik had hier niet meer gelezen, maar YPPY, wat moeilijk, om dat inzicht te hebben zo!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:34 schreef YPPY het volgende:
Met mij gaat het wisselend, ik merk dat ik anders naar mezelf moet gaan kijken. Een paar maanden terug voelde ik me echt goed. Toen ging ik de medicijnen afbouwen. Het gaat nu minder goed, maar als ik oude dagboeken teruglees, ben ik nu ongeveer hetzelfde als ik 'vroeger' was. Ik denk dus dat het niet bij mij 'hoort' om zo goed te zijn als een paar maanden geleden. En daar moet ik mee leren omgaan. Dat is wel moeilijk, maar wel beter. De psycholoog vroeg of ik dan niet weer terug wilde naar de hogere dosis medicijnen, maar dat wil ik ook niet. Dus nu ben ik aan het leren mezelf goed te vinden zoals ik ben. En daar vrede mee te hebben, dat het bij me hoort om zo te zijn. En dan in januari weer verder afbouwen (laatste dosis).
Heel herkenbaar dat gevoel. Als je lief dan ook ja zegt wordt het toch wel weer echt ofzo...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Hier wordt eigenlijk druk overlegd over een 2e.
-knip-
En nu twijfel ik dus weer. Het was wel heel veilig om te roepen dat ik best een 2e wilde maar dat M. niet wilde. Maar nu hij toch voor een 2e wilt gaan komt het best wel dichtbij.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd iets waar ik me geen zorgen over maak.
We hebben nu ons leven ingericht op het hebben van een kindje en als het zo eens bekijk schuiven we daar moeiteloos een tweede bij.
De vraag is idd alleen 'wanneer'. En dat is zoiets heel persoonlijks. Jij hebt idd voor jezelf nog de bv grens als eerst en dan nog het medische gebeuren eromheen...
Ik hink hier op 2 gedachten. Ik wil eigenlijk wachten tot Sasha minimaal 1 jaar is (geen idee waarom precies, maar da's gewoon gevoelsmatig) en ik wil nog wat gewicht kwijt voor ik weer zwanger raak.
Dus ja... dan wachten tot Sasha 1 jaar is. Maar ja... het duurde de vorige keer ook iets van 16 maanden dus ja... het kan we eens lang gaan duren... dus mss dan toch nu maar al? Maar ja, wat nou als het toch gelijk in 1 keer raak is etc. etc.
Gelukkig is F. er stelliger in, die wil echt nog even wachten, en dus heb ik niet veel te willen.
En jij zit in vele harten hier op FOK, Sugar. En dat zijn er veel...heel veel, want moederharten kloppen door in de hartjes van hun kinderen. En wij OUD(ers) hebben een heleboel kinderen die wij onwijs lief hebben,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:09 schreef Sugar het volgende:Kapitein_Pannekoek
![]()
Het gaat wel met me. Lief dat je naar me vraagt.
En nu je het vraagt: ik kom hier minder, omdat ik eens even echt moet stilstaan. Bij mezelf, mijn gezin, bij wat ik echt wil en vooral voel. Ik vlucht nogal in de pc en alle lijntjes die ik daar telkens uitgooi, dat is een veel te groot deel van mijn dag aan het worden. Niet eens echt in tijd, maar wel ook in hoeveel waarde ik hecht aan reacties. Dat gaat te ver nu en brengt me steeds verder weg van mezelf en waar het echt om draait.
Een dikke kus voor iedereen hier, ik heb veel van jullie best in mijn hart zitten en hoop dat het met allemaal gewoon snel heel erg goed gaat en blijft gaan.
F. en ik zeiden vanmorgen, om 5.45, over het hoofdje van Sasha heen, nog tegen elkaar 'Mooi he!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier wilde ik ook echt geen 2de toen ik nog zwanger was van Maarten maar nu ben ik er voor bijna 100% zeker van dat ik nog echt wel een 2de wil![]()
Lijkt mij prachtig nog een kindje erbij. Ook erg vermoeiend maar ook zo mooi![]()
Het zal druk zijn maar die onzekerheden die ik met Maarten had tijdens de zwangerschap, bevalling en daarna zullen veel minder zijn.
Als we voor een 2de gaan wacht ik wel tot in ieder geval tot volgend jaar. Eerst opladen na al die tijd van vermoeidheid.
in mijn optiek, hetzelfde als het topic van vivi.. begrijp me neit verkeerd, ben blij voor der, maar om openlijk mensen te bedanken die haar achter de deuren gesteund hebben, roept ook veel vragen op lijkt mij ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes vraagt zich altijd af wat toch de toegevoegde waarde is van hier posten dat je iemand gaat PM-en met dingen die je blijkbaar hier niet wil posten.
Behalve dan het stiknieuwsgierig maken van andere mensen.![]()
Eensch, behalve dan dat zij uiteindelijk wel nog het verhaal postte.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
in mijn optiek, hetzelfde als het topic van vivi.. begrijp me neit verkeerd, ben blij voor der, maar om openlijk mensen te bedanken die haar achter de deuren gesteund hebben, roept ook veel vragen op lijkt mij ?
Maar goed dat kan misschien wel een rare gedachten kronkel van mij zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |