vervolg van
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders, deel 65, we hadden het over afstuderen.
De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?
Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.
We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:51 schreef Deepfreeze het volgende:Beide.. Ik heb wel wat scriptie en onderzoek gedaan, maar ben daar echt nog niet mee klaar. En ben erg afhankelijk van anderen (bezig met zorgnetwerk rond patienten). En elke keer moet je weer een maand wachten op een afspraak met een arts, of een patient. Erg vermoeiend na zoveel tijd..
bah, dat schiet idd niet op. ik had vorig jaar het voordeel dat ik vastzat aan vaste data vanuit de opleiding (en een bedrijfsbegeleider die een dusdanige zak was dat ik daar zo snel mogelijk vanaf wilde gecombineerd met een opleidingscoach die me 100% steunde toen er mot van kwam t.o.v. de bedrijfsbegeleider). zo'n strakke planning geeft erg veel stress maar ook duidelijkheid. misschien kan je een schema opstellen, en dan naar anderen toe uitleggen dat je vast zit aan dat schema?
dat kan je ook toepassen als je er voor kiest om toch overnieuw te starten. helemaal stoppen zou ik niet doen, desnoods raffel je het af om af te studeren met een 6 ofzo. da's altijd nog beter dan helemaal stoppen. en als je de scriptie af hebt heb je helemaal de vrijheid (en een diploma) om te kiezen wat je wilt!
maar ik ben een groot voorstander van diploma halen, al is op je 36ste pas

het beste kan je gewoon lekker doen wat jij het prettigst vind hoor!
[ Bericht 22% gewijzigd door simmu op 02-10-2008 13:35:32 (disclaimer toegevoegd :)) ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh