anyways, vote Rick Astley!!quote:01/10/2008
We’ve been “Rickrolled!”
Over twenty years after his hit single went to No. 1 in 16 countries, 80s pop star Rick Astley has been nominated in the category Best Act Ever as his fans take his hit single ‘Never Gonna Give You Up’ literally and flock to write-in his name as a nominee.
Rick Astley – in his first ever nomination in the history of the MTV Europe Music Awards – will compete against Britney Spears, Christina Aguilera, Green Day, Tokio Hotel and U2 for Best Act Ever.
The finalists in the Video Star category were also revealed today as selected by MTV - with Madonna receiving her only EMA nomination this year for ‘4 Minutes’. She is battling for the Award against 30 Seconds to Mars, Santogold, Snoop Dogg and Weezer.
Here are all the nominees for Best Act Ever and Video Star:
Best Act Ever: Britney Spears, Christina Aguilera, Green Day, Rick Astley, Tokio Hotel, U2
Video Star: 30 Seconds to Mars – ‘A Beautiful Lie;’ Madonna feat. Justin Timberlake – ‘4 Minutes;’ Santogold – ‘L.E.S. Artistes;’ Snoop Dogg ‘Sensual Seduction;’ Weezer – ‘Pork and Beans.’
Vote now to determine who will win in Best Act Ever and watch on 6 November to see who MTV chose for Video Star.
Krijg je allemaal spam voor nepmerkkleding en van die homonektasjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef Knekwurst het volgende:
macro plugin? ga heus geen marokkaanse shit installeren gek
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Afgelopen weken hebben verschillende fora (voornamelijk 4Chan) als een gek lopen voten om Rick Astley terug te krijgen.
Hij is nu genomineerd in de categorie : Best Act Ever.
[..]
anyways, vote Rick Astley!!
http://ema.mtv.tv/news/
_________________________________________________________________________________
HOE AUTOMATISCH TE VOTEN
1. Open Firefox
2. Download de iMacros plugin voor Firefox
3. ga naar http://ema.mtv.co.uk/vote/#_
4. druk op Record
5. klik Best Act Ever, klik Rick Astley, klik Vote
6. druk op Stop
7. verander het aantal loops naar een teringgroot getal (9001 ofzo)
8. meer mag ook
9. druk op Play
10. ????
11. PROFIT!
Hoe snel gaat dat nou ongeveer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:11 schreef Nemesish3d het volgende:
hij staat aan![]()
![]()
rick MOET winnen van al die andere knakkers in die lijst
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:21 schreef Nemesish3d het volgende:
wtfze hebben de meest bezochte Rick Roll versie op Youtube verwijderd!!!!111! ( die had meer dan 22 million views)
removed due to terms of use violation.
ja vastquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:21 schreef Nemesish3d het volgende:
wtfze hebben de meest bezochte Rick Roll versie op Youtube verwijderd!!!!111! ( die had meer dan 22 million views)
removed due to terms of use violation.
Gerickrolledquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ja vast
EDIT: je hebt nog gelijk ook
i know, ik klikte ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
heul niet
de video is echt verwijderd
Geniaal!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoe vinden jullie de rickroll in m'n sig trouwens?
gaat net iets sneller dan 1x per seconde: 1 vote duurt ongeveer 0,8 seconde. Heb m'n desktop nu draaien en m'n servertjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe snel gaat dat nou ongeveer?
Ik zal vanavond thuis m'n pc de hele avond/nacht laten draaien
Oeh, nicequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:10 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
gaat net iets sneller dan 1x per seconde: 1 vote duurt ongeveer 0,8 seconde. Heb m'n desktop nu draaien en m'n servertjeservertje heb ik op 99999 x de loop gezet, ding draait toch 24/7
preciesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oeh, nice
Ik zal hem vanavond rond 8 uur ff aanzetten tot morgenmiddag 16:00
Da's 20 uur * 3600 seconden, 72000 votes... Aardige bijdrage toch?![]()
ITS OVER NINETHOUSAAAAAAAAAANDquote:
The force is strong with this onequote:Who would have thought that Rick Astley would receive a nomination for the Best Act Ever, at this year’s MTV Europe Music Awards. It has been 17-years since the pop star was nominated for an award.
The surprise inclusion for Rick Astley was voted for by MTV viewers, it might have something to do with ‘Rickrolling’. This was something that happened last year, where people were tricked to watch Astley’s video Never Gonna Give You Up. The video was watched by more than 25 million people.
I do not think for one moment that Rick Astley will walk away with the Best Act Ever MTV Europe Music Award, as he is up against some stiff competition. Other nominees include Britney Spears, Christina Aguilera, Green Day, Tokio Hotel and U2, but stranger things have happened.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
hej maarre wat is Gerickrolled eigenlijk
Tokio Hotel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef Homdeck het volgende:
Britney spears, christina aguilera, tokio hotel best act ever![]()
Wat bezielt die lui?
HAHAHA meesterlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:45 schreef David_Aames het volgende:
Een mooie site om mee op rick te stemmenhttp://www.bestactever.com/
En dat in vrij korte tijdquote:Thanks! You've voted for Rick 7961 times.
To help Rick win, leave this page open for as long as possible, it will vote five times every two seconds
100 votes per seconde ftwquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Je kunt die site gewoon zo vaak openzetten als je maar wilt! 10 keer openen = 10 keer zoveel stemmen = 50 stemmen per 2 seconden
[..]
En dat in vrij korte tijd
Je votes verdwijnen hier ergensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:29 schreef Fipotje het volgende:
volgens mij vote je met die site voor de poll op http://www.mtv.co.uk/news
1 |
ye zag ik ook wel das de poll op die site en niet voor nominaties lijkt mij maar who caresquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je votes verdwijnen hier ergens
[ code verwijderd ]
Het zal wel kloppen
Godver, heb ik net dus bijna 30k votes aan die poll besteed?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef Fipotje het volgende:
[..]
ye zag ik ook wel das de poll op die site en niet voor nominaties lijkt mij maar who caresrick ftw
30Kquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, heb ik net dus bijna 30k votes aan die poll besteed?
wat nep zeg, hier staat ie ook draaien 12.185x (and counting)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:19 schreef Cith het volgende:
MTV probeerde rick eruit te halen dmv een poll... nou...
[ afbeelding ]
wat zit jij op je werk te doen mannetjequote:
gewoon te briljant, je kan nergens meer heen gaan of naar kijken of je wordt wel geconfronteerd met rickquote:
van got, dit werkt wel (en doet niet enkel de poll)quote:[message=30834997,noline]Megamind schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:45[/message]:
http://ema.mtv.co.uk/artists/profile/115154625/#274130150 ;)
en dan dit in je adresbar zetten:
1 javascript:void(document.body.innerHTML="<big style=color:white>Votes: <span id=v>0</span></big><iframe style=visibility:hidden name=irick onload='document.frick.action=\"htt\"+\"p://ema.mtv.co.uk/vote/#!\";document.frick.submit();document.getElementById(\"v\").innerHTML-=-1'></iframe><form name=frick target=irick method=POST><input type=hidden name='fields[category]' value='Best Act Ever'><input type=hidden name='fields\[artist]' value='Rick Astley'><input type=hidden name='action\[suggestions]' value='Vote'></form>")
http://www.mtv.co.uk/chan(...)astley-debate?page=1quote:Does he deserve his MTV EMA nomination or has Rickrolling gone too far?
Rick Astley is up for Best Act Ever at the MTV Europe Music Awards this November and it’s certainly causing a lot of debate in offices around the country.
VOTE IN OUR RICK ASTLEY POLL HERE
Our poll on the issue has generated a ridiculous 20 million votes- suggesting that yet again we've fell victim to internet phenomenon 'Rickrolling'!
And the result is staggering- 99.98% of the votes say the Never Gonna Give You Up singer deserves to be in our prestigious category- alongside Britney Spears and Green Day.
In comments below this story many fans claim the nomination has nothing to do with Rickrolling. Some people say we should die for even suggesting it has.
Check out the madness below.
’Rickrolling’ started when people started posting his videos and now it has seemingly spread to voting for him to win prizes!
False links to youtube have tricked people into watching his classic 1987 hit Never Gonna Give you Up over 20 million times.
And with voting for the awards up to the public the Rick-rolling craze looks likely to continue. Who knows if he’ll be taking home one of our prestigious prizes in Liverpool on November 6!
Op IE7 en Google Chrome doet ie het bij mij nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:53 schreef David_Aames het volgende:
[..]
van got, dit werkt wel (en doet niet enkel de poll)
Ik heb het hier in firefox in ieder geval wel prima draaien. Is de snelste en efficiëntste manier om te stemmenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op IE7 en Google Chrome doet ie het bij mij niet
Soep?quote:
Fok!en.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
wat zit jij op je werk te doen mannetje
MTVquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:19 schreef Cith het volgende:
MTV probeerde rick eruit te halen dmv een poll... nou...
[ afbeelding ]
Zo'n anderhalf miljard stemmen. Evenveel stemmen dan Internetgebruikers op de wereld. Dat zou een mooi streven zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef julian6 het volgende:
Dit getal gaat echt astronomisch hoog worden. MTV pikt dit niet hoor, en stelt dat cijfer bij.. Desondanks gaat Rick vast wel winnen
bij 2 miljoen jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:27 schreef trancethrust het volgende:
Zometeen een integer overflow en worden de stemmen negatief.
10 tabs open, de hele dag alquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:45 schreef David_Aames het volgende:
Een mooie site om mee op rick te stemmenhttp://www.bestactever.com/
donker zwart krijg je te zien "voting" gevolgd door "thank you" (of visa versa, binnenstebuiten of omgekeerd)quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
Moet er iets bij server response komen te staan?
man, er zijn 2 python scripts, een c++ programma inderdaad, een mac-programma... alles te vinden op www.bestactever.comquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:40 schreef List-O-Anarchy het volgende:
Waren zelfs mensen op 4chan die complete programma's in C++ hadden geschreven voor optimale stem capabiliteiten.
HAHHAHAHAHAHAHAHA JA EGT KOEL MAN! DAT JIJ HEM DAN UITLAGT ENZO.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef BartBunny het volgende:
hahaha zo een sukkel op school zette eens die clip op de beamer op tijdens de les, heb hem hard uitgelachen
dit is helemaal geen goeie muziek
wie is hier nou de sukkelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef BartBunny het volgende:
hahaha zo een sukkel op school zette eens die clip op de beamer op tijdens de les, heb hem hard uitgelachen
EUY, pas op hè, je hebt het hier wel over Rick, De mensen die Rick beledigen zijn de sukkels!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef BartBunny het volgende:
ik mag zeggen wat ik wil want ik heb vrije meningsuiting.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
EUY, pas op hè, je hebt het hier wel over Rick, De mensen die Rick beledigen zijn de sukkels!!!
All hail Rick![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die rick beledigen horen niet thuis op Fok!
nee dan tokio hotelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:15 schreef BartBunny het volgende:
ja, de leraar was er nog niet en hij had de beamer aangezet en toen speelde hij die clip af. Hij en zijn vrienden heel hard aan het lachen maar niemand wist waar het over ging, dus ik vond het maar sukkels.
en het is geen goede muziek, ouwe troep is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:
LOL wie fixt wie hierquote:
Voor de andere kandidaten word dit ook gedaan hoor, maak je daar maar geen zorgen over.quote:
Als ze dat doen vallen ze gelijk door de mandquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:00 schreef Arnoutvanh het volgende:
[..]
Voor de andere kandidaten word dit ook gedaan hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
Maar ik denk toch wel dat rick gaat winnen, of ze dat gaan verdoezelen.. daar vrees ik dan wel weer voor
http://news.bbc.co.uk/new(...)_7648000/7648283.stmquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ze dat doen vallen ze gelijk door de mand
Ik wil trouwens wel eens weten wat Rick ervan vindt dat hij genomineerd isZal hij het stom vinden want domme hype, of kan hij de humor ervan in zien
Hij neemt het niet serieusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:37 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/new(...)_7648000/7648283.stm
zijn reactie
[ afbeelding ]
hij vote wel echt, maar voor zover ik heb begrepen vote ie via de server van MTV zelf welke automatisch eruit gefilterd worden. Onbruikbaar dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:47 schreef Arnoutvanh het volgende:
Onderstaande link schijnt automatisch te stemmen, geen idee of het waar is, maar wellicht zou iemand die meer kennis van dit soort dingen heeft dit nagaan? ik vind het er namelijk niet echt serieus uitzien
http://diablofan.110mb.com/rickvote.php
de volumeknop van die player gaat tot 11quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:37 schreef Nemesish3d het volgende:
http://news.bbc.co.uk/new(...)_7648000/7648283.stm
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
de volumeknop van die player gaat tot 11
"it's one louder"quote:
ik gok op de meeste votesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef powerlite het volgende:
wat een idee
maar hoe is hij ooit bij de genomineerden gekomen?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Tegenwoordig kun je bij zo'n bedrijf genaamd T.S.A. bepaalde platen bestellen die zichtbaar worden bij rontgenstraling (bij de douane bijvoorbeeld).
http://evan-roth.com/rhizome2008/
[ afbeelding ]
Dit kun je dan bijvoorbeeld in je tas stoppen.
Maar dit ook D:
[ afbeelding ]
Hij geeft zich ook geen kans om te winnenquote:
quote:
Wacht even.. deze datum is dus voor de Video Star. Wanneer wordt dan bekend of Rick Astley gewonnen heeft of niet?quote:Vote now to determine who will win in Best Act Ever and watch on 6 November to see who MTV chose for Video Star.
op 6 novemberis de uitreiking. rick is nu ook officieel uitgenodigd door MTV om daar aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wacht even.. deze datum is dus voor de Video Star. Wanneer wordt dan bekend of Rick Astley gewonnen heeft of niet?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef Nemesish3d het volgende:
op 6 novemberis de uitreiking. rick is nu ook officieel uitgenodigd door MTV om daar aanwezig te zijngaat heel goede kant op!!
Die is echt briljantquote:
[..]
op 6 novemberis de uitreiking. rick is nu ook officieel uitgenodigd door MTV om daar aanwezig te zijngaat heel goede kant op!!
[..]
EPIC ROLLquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Als Rick wint Rick Rollen we echt miljoenen mensen tegelijk!
Hé, wat doe jij nou weer met m'n usericonquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:53 schreef julian6 het volgende:
En als ze dan zeggen " And the winner is... RICK ASTLEY" dan hoor je zo Never gonna give you up door de zaal xD
paar duizend mensen gerickrolled rofllmaolooleinz
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:53 schreef julian6 het volgende:
En als ze dan zeggen " And the winner is... RICK ASTLEY" dan hoor je zo Never gonna give you up door de zaal xD
paar duizend mensen gerickrolled rofllmaolooleinz
jazekerquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is daar ook een officieel bericht van..?
Ik ga kapot als dat gebeurtquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:59 schreef Nemesish3d het volgende:
oja, was ook nog vergeten te melden dat Rick ook al gevraagd is om op te treden tijdens de uitreikingLees net op irc dat er zelfs 2 uitnodigingen waren. Ze zijn nog niet officieel bevestigd, maar een insider bij mtv heeft in ieder geval gemeld dat ze er mee bezig zijn
het wordt echt lekker groots aangepakt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:59 schreef Nemesish3d het volgende:
oja, was ook nog vergeten te melden dat Rick ook al gevraagd is om op te treden tijdens de uitreikingLees net op irc dat er zelfs 2 uitnodigingen waren. Ze zijn nog niet officieel bevestigd, maar een insider bij mtv heeft in ieder geval gemeld dat ze er mee bezig zijn
Astley returned to prominence this year when internet users were "tricked" into watching the video of his biggest hit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef Sm0keZ het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7646807.stm
Dat is gewoon bizar vetquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:59 schreef Nemesish3d het volgende:
EPIC ROLLquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
jazekerop zijn eigen website: http://www.rickastley.co.uk/
geweldig hoe ze het allemaal aanpakkenzit ook in irc channel van www.bestactever.com , prachtig hoe die nieuwe winrickvoter werkt
MTV verplaatste voorheen iedere 7 minuten de vote pagina zodat het programma steeds aangepast moest worden. Inmiddels is de laatste voter (0.17) adaptief en spoort automatisch de nieuwe pagina op en gaat verder met voten
nadat die versie uitgekomen was heeft mtv bijna al hun beveiligingsmaatregelen teruggedraaid: het lijkt erop alsof ze het opgegeven hebben tegen bestactever.com op te boksen
![]()
Men gaat nu zelfs een stap verder. Beheerder van bestactever.com heeft eventjes Google Adsense gebruikt om een (betaalde) voting voor rick te plaatsen. Gevolg:
http://fiction.tokiohotelfiction.com/
Kijk maar eens even goed aan de rechterkant wat daar staat (zet adblockplus uit als je die hebt). Komende weken zullen ze op HEEL VEEL websites gaan verschijnen (britney, christina etc.). Hilarisch allemaal
Dat bestand meer opzetten heeft alleen vandaag nut. MTV heeft een 5e webserver aangeschaft voor de enorme drukte die ze op de site verwachten tegen het einde van de poll. Voorheen had MTV gezorgd dat je per IP maximaal 1 keer per 3 seconde kon voten. Omdat ze op dit moment bezig zijn hun nieuwe DB te testen, hebben ze die beveiliging uitgezet omdat ze serieus ons als testpersonen gebruiken omdat wij heel veel voten. Op dit moment heeft het zin, vanaf morgen zit die beveiliging er waarschijnlijk weer op. Dan moet je gewoon 1 keer de winrickvoter openen: hoevaak dat programma stemt wordt via de site bestactever.com geregeld.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:27 schreef Sm0keZ het volgende:
WinRickVoter rules wel trouwens
http://www.bestactever.com/scripts/WinRickVoter.latest.zip
Dat exe bestandje even starten en zovaak mogelijk open zetten. Hier staat ie nu 28 keer open, en heeft bij elkaar waarschijnlijk al zo'n 3000 keer gestemd in 6-7 minuten tijd![]()
Ja!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Hij heeft nu al genoeg stemmen om te winnen.
Volgens mij echt 1 miljard votes ofzo, die man kan gelijk het Guiness Book of Records in
Maar de rickroll fans zijn over het algemene iets meer computerkenner dan de britney fans (quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Scarface...... Denk je nou echt dat Rick de enige is bij wie dit gebeurd, voor britney en tokio hotel wordt ook zo fanatiek gestemd hoor, maar ik denk inderdaad wel minder fanatiek
Duh.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Scarface...... Denk je nou echt dat Rick de enige is bij wie dit gebeurd, voor britney en tokio hotel wordt ook zo fanatiek gestemd hoor, maar ik denk inderdaad wel minder fanatiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
http://www.bestactever.com/quote:// Votes with WinRickVoter.
47,238,800 since October 15th.
+120 million from WebRickVoter previously.
Is dit echt?quote:
Wie z'n kloon is ditquote:
* Sinister-D- doet ook mee met de voterquote:geregistreerd op: dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:35
laatste bezoek: 2 uur, 35 minuten geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Ik hoop dat je in Shanghai woontquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb flink veel gestemd. Ik denk net zoveel als dat deze stad inwoners heeft
Rick Astley [ afbeelding ]
Geen tussenstand, dat houd MTV nog eventjes geheim... We hebben wel vanaf de 15de bijgehouden hoe veel votes er gedaan werden via de WinRickVoter, en die teller staat inmiddels op meer dan 80 miljoen. Je kunt hem rechtsbovenin de hoek vinden op bestactever.com.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef Corkscrew het volgende:
Is er eigenlijk ergens een tussenstand te vinden?
Ben geen kloon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wie z'n kloon is dit![]()
![]()
[..]
* Sinister-D- doet ook mee met de voter![]()
Nee, Lelystadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in Shanghai woont
Het is dat je het zelf zegtquote:
Thuis draait de WinRickVoter zo'n 25 keer tegelijkertijd, en hier op m'n werk staat ie ook al open. Gisteravond bij een vriendin had ik hem oko al een paar keer open gezet, welke nu nog steeds draaitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef BestActEver het volgende:
We zijn afgelopen nacht de 100 miljoen (Da's een 1 met 8 nullen) geregistreerde stemmen met de WinRickVoter gepasseerd, gefeliciteerd allemaal! De teller kun je rechts bovenin vinden op BestActEver.com.
Ook noemenswaardig: gisteren hebben we voor het eerst de 2 miljoen stemmen per uur gehaald! Met jullie hulp komen we er wel!![]()
Never gonna give Rick up,
Never gonna let Rick down,
Never gonna run and around, and desert him.
[ afbeelding ]
crys?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef BestActEver het volgende:
We zijn afgelopen nacht de 100 miljoen (Da's een 1 met 8 nullen) geregistreerde stemmen met de WinRickVoter gepasseerd, gefeliciteerd allemaal! De teller kun je rechts bovenin vinden op BestActEver.com.
Ook noemenswaardig: gisteren hebben we voor het eerst de 2 miljoen stemmen per uur gehaald! Met jullie hulp komen we er wel!![]()
Never gonna give Rick up,
Never gonna let Rick down,
Never gonna run and around, and desert him.
[ afbeelding ]
Je moet weten dat het meerdere keren open hebben van de WinRickVoter vanaf 1 IP niet werkt, als je vaker dan een bepaald aantal stemmen per seconden gemiddeld doet, worden al je votes gefilterd en niet geteld. De WinRickVoter is zo gemaakt dat hij zo vaak mogelijk stemt, zonder dat de votes gefilterd worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thuis draait de WinRickVoter zo'n 25 keer tegelijkertijd, en hier op m'n werk staat ie ook al open. Gisteravond bij een vriendin had ik hem oko al een paar keer open gezet, welke nu nog steeds draait
Maar zeg eens eerlijk, zelfs zónder dat we nu nog gaan stemmen wint Rick evengoed wel
Hoewel, ik hoorde dat Tokio Hotel nu ook van jullie een aangepaste versie van het script hadden gekregen?
Hm, okee, headliner vind ik best... Ik was even bang dat TH nu ook voor BestActEver zou meedingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:08 schreef BestActEver het volgende:
[..]
Je moet weten dat het meerdere keren open hebben van de WinRickVoter vanaf 1 IP niet werkt, als je vaker dan een bepaald aantal stemmen per seconden gemiddeld doet, worden al je votes gefilterd en niet geteld. De WinRickVoter is zo gemaakt dat hij zo vaak mogelijk stemt, zonder dat de votes gefilterd worden.
Verder is het programma dat de Tokio Hotel-fans hebben gekregen een aangepaste versie van de WinRickVoter. Hij stemt alleen niet in de categorie Best Act Ever, maar in de categorie Headliner, waar Tokio Hotel óók in meedingt. Als 'betaling' voor dit programma stemt de WinTHVoter na elke 9 keer voor Tokio Hotel 1 keer op Rick Astley in de Best Act Ever categorie.
Met andere woorden: Tokio Hotel heeft zich neergelegd bij hun verlies van de Best Act Ever categorie, en stemmen daar nu mee op Rick Astley als betaling voor het automatisch stemmen op Tokio Hotel bij Headliner.
En om antwoord te geven op je vraag: Ja, als we nu zouden stoppen met stemmen zou Rick Astley winnen. Maar dat geld alleen als MTV niet met de votes gaat klungelen, als MTV besluit dat ze iets doen om de stemtelling 'eerlijker' te maken dan hebben we elke stem hard nodig: dus doe mee!!
[ afbeelding ]
Met andere woorden, die homoband gaat nog wat winnen ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:08 schreef BestActEver het volgende:
Verder is het programma dat de Tokio Hotel-fans hebben gekregen een aangepaste versie van de WinRickVoter. Hij stemt alleen niet in de categorie Best Act Ever, maar in de categorie Headliner, waar Tokio Hotel óók in meedingt. Als 'betaling' voor dit programma stemt de WinTHVoter na elke 9 keer voor Tokio Hotel 1 keer op Rick Astley in de Best Act Ever categorie.
Met andere woorden: Tokio Hotel heeft zich neergelegd bij hun verlies van de Best Act Ever categorie, en stemmen daar nu mee op Rick Astley als betaling voor het automatisch stemmen op Tokio Hotel bij Headliner.
Ik zie geen editquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:51 schreef Nemesish3d het volgende:
- haal mijn comment weg omdat er serieus iemands baan op het spel staat bij mtv voor het vertellen van inside info-
ik ook niet, maar ik had em wel degelijk ge-edit. Zoals je wellicht gemerkt hebt op bestactever.com is er een voter voor Tokio Hotel gemaakt voor de Headliner awards. Veel mensen waren natuurlijk gefrustreerd en konden er met hun kop niet bij waarom men dat gedaan had. Uiteindelijk heeft V4R het hele verhaal op IRC verteld waarom, en geloof me het was geen leuk verhaal om te lezenquote:
Wat een soap zeg..en dat allemaal door Rickquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik had em wel degelijk ge-edit. Zoals je wellicht gemerkt hebt op bestactever.com is er een voter voor Tokio Hotel gemaakt voor de Headliner awards. Veel mensen waren natuurlijk gefrustreerd en konden er met hun kop niet bij waarom men dat gedaan had. Uiteindelijk heeft V4R het hele verhaal op IRC verteld waarom, en geloof me het was geen leuk verhaal om te lezenEnige wat ik kan zeggen is dat een belangrijk bedrijf veel druk uitoefent op MTV om de counters te resetten in verband met de aanvallen op TH sites. Meer zeg ik niet.
Kun je precies beschrijven wat er precies niet werkt? Dan kan ik je misschien helpen.quote:
Bovenaan de stempagina van MTV staat een (af)tellerquote:
V4R, eigenaar van BestActEver.com heeft het hele gebeuren uitgelegd op zijn blog.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik had em wel degelijk ge-edit. Zoals je wellicht gemerkt hebt op bestactever.com is er een voter voor Tokio Hotel gemaakt voor de Headliner awards. Veel mensen waren natuurlijk gefrustreerd en konden er met hun kop niet bij waarom men dat gedaan had. Uiteindelijk heeft V4R het hele verhaal op IRC verteld waarom, en geloof me het was geen leuk verhaal om te lezenEnige wat ik kan zeggen is dat een belangrijk bedrijf veel druk uitoefent op MTV om de counters te resetten in verband met de aanvallen op TH sites. Meer zeg ik niet.
Op dit moment zijn jullie de enigequote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:03 schreef Quyxz_ het volgende:
BestActEver, op hoeveel forums zit jij zo te posten?
Of zijn wij de enige?
Was iets met NET frame of zoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:39 schreef BestActEver het volgende:
[..]
Kun je precies beschrijven wat er precies niet werkt? Dan kan ik je misschien helpen.
[..]
Bovenaan de stempagina van MTV staat een (af)teller
[ afbeelding ]
wel weer een goedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja best wel hè, ik lees ook al de hele tijd met verbazing bestactevers posts te lezen; Is this guy for real
respect voor de eingenaar V4R! Alles betaald ie uit eigen zak, eergisteren heeft ie weer 1000 dollar apart gelegd voor de hele rick astley hype (de mudkips die weggegeven worden, de google ads voor op TH fan sites, de enorme traffic load op de site etc). Hij is een heldquote:
quote:// Votes with WinRickVoter.
172,873,700 since October 15th.
+120 million from WebRickVoter previously.
Hier werkt het dan gewoon nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:45 schreef Nemesish3d het volgende:
klote... MTV heeft wat verandert waardoor voten niet meer kan. Voten via de site wordt zelfs niet meer geaccepteerd. Bij iedereen geeft ie wel 'accepted' maar de return-header is een fail. Dus ook via de website stemmen nu heeft geen zin: ze worden niet geteld. Cliche is aan het uitzoeken hoe hij de votings weer aan de gang krijgt (we zijn er in ieder geval zeker van dat ze niet ip's aan het blocken zijn).
Maar hoor net van Cliche dat WinRickVoter ge-adapt is en dat die votes wel doorgaan.... dus gewoon die blijven gebruiken
-- Edit-- Als in de return header de content-length 9 is zit het goed, is deze 88 met een gzip encoding is het fout
I'm realquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja best wel hè, ik lees ook al de hele tijd met verbazing bestactevers posts te lezen; Is this guy for real
Inderdaad, V4R is echt briljant. Mensen zijn het wel eens oneens met hoe hij zich gedraagt of wat voor beslissingen hij neemt, maar om iemand op BestActEver.com te citeren:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
respect voor de eingenaar V4R! Alles betaald ie uit eigen zak, eergisteren heeft ie weer 1000 dollar apart gelegd voor de hele rick astley hype (de mudkips die weggegeven worden, de google ads voor op TH fan sites, de enorme traffic load op de site etc). Hij is een held
Ik neem aan dat dat de imacro methode is? Jammer joh, votes via de site worden momenteel niet geteld: al die stemmen zijn dus voor niets geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik ben even 99999 keer aan het stemmen![]()
duurt 0.4 sec per stem, dus als ik hem 'snachts aan laat, lukt het dan?
niet doen - heeft geen nut. Draai em gewoon 1 keer, ze hebben niet voor niets een functie ingebouwd dat bestactever.com van afstand kan bepalen hoeveel er gestemd wordt per seconde. Simpelweg omdat ze de MTV servers niet willen overbelasten en omdat bovendien MTV heeft ingesteld hoeveel votes per seconde gegeven mogen worden per IP-adres. Ook hier is het programma naadloos op afgesteld. Dus van die 33 open windows zijn er 32 overbodig omdat die votes toch niet geteld worden...quote:btw, bij mij loopt de winrickvoter nu 33 keer.
Zodra je WinRickVoter afsluitquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
wanneer houd het stemmen op eigenlijk?
en nu?quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:45 schreef raaavi het volgende:
VERSION BUILD=6071024 RECORDER=FX
TAB T=1
URL GOTO=http://ema.mtv.tv/vote/#_
TAG POS=1 TYPE=A ATTR=TXT:Best<SP>Act<SP>Ever
TAG POS=1 TYPE=STRONG ATTR=TXT:Rick<SP>Astley
TAG POS=49 TYPE=A ATTR=TXT:VOTE
Dat is niet normaal meer hoorquote:Status Update: General Update
3 comments // Oct 27th, 2008 // site messages // by Vote4Rick
We’re into the last week of our voting campaign and we’re seeing some additional traffic from Digg, so I thought I’d catch everybody up to where we’re at currently.
The Goal
Currently as I write this post we have 447 million confirmed votes (confirmed by MTV’s server messages) for Rick Astley and our first goal is 728 million.
That is one vote for every man, woman and child in Europe which is a pretty poetic target if you ask me. Ideally we’d love to get two votes per peson, but we’d settle for over a billion votes
quote:
http://www.bestactever.com/scripts/WinRickVoter.latest.zipquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:43 schreef Arnoutvanh het volgende:
de link naar de winrickvoter is dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |