HAHHAHAHAHAHAHAHA JA EGT KOEL MAN! DAT JIJ HEM DAN UITLAGT ENZO.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef BartBunny het volgende:
hahaha zo een sukkel op school zette eens die clip op de beamer op tijdens de les, heb hem hard uitgelachen
dit is helemaal geen goeie muziek
wie is hier nou de sukkelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef BartBunny het volgende:
hahaha zo een sukkel op school zette eens die clip op de beamer op tijdens de les, heb hem hard uitgelachen
EUY, pas op hè, je hebt het hier wel over Rick, De mensen die Rick beledigen zijn de sukkels!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef BartBunny het volgende:
ik mag zeggen wat ik wil want ik heb vrije meningsuiting.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
EUY, pas op hè, je hebt het hier wel over Rick, De mensen die Rick beledigen zijn de sukkels!!!
All hail Rick![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die rick beledigen horen niet thuis op Fok!
nee dan tokio hotelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:15 schreef BartBunny het volgende:
ja, de leraar was er nog niet en hij had de beamer aangezet en toen speelde hij die clip af. Hij en zijn vrienden heel hard aan het lachen maar niemand wist waar het over ging, dus ik vond het maar sukkels.
en het is geen goede muziek, ouwe troep is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:
LOL wie fixt wie hierquote:
Voor de andere kandidaten word dit ook gedaan hoor, maak je daar maar geen zorgen over.quote:
Als ze dat doen vallen ze gelijk door de mandquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:00 schreef Arnoutvanh het volgende:
[..]
Voor de andere kandidaten word dit ook gedaan hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
Maar ik denk toch wel dat rick gaat winnen, of ze dat gaan verdoezelen.. daar vrees ik dan wel weer voor
http://news.bbc.co.uk/new(...)_7648000/7648283.stmquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ze dat doen vallen ze gelijk door de mand
Ik wil trouwens wel eens weten wat Rick ervan vindt dat hij genomineerd isZal hij het stom vinden want domme hype, of kan hij de humor ervan in zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |