wel weer een goedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja best wel hè, ik lees ook al de hele tijd met verbazing bestactevers posts te lezen; Is this guy for real
respect voor de eingenaar V4R! Alles betaald ie uit eigen zak, eergisteren heeft ie weer 1000 dollar apart gelegd voor de hele rick astley hype (de mudkips die weggegeven worden, de google ads voor op TH fan sites, de enorme traffic load op de site etc). Hij is een heldquote:
quote:// Votes with WinRickVoter.
172,873,700 since October 15th.
+120 million from WebRickVoter previously.
Hier werkt het dan gewoon nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:45 schreef Nemesish3d het volgende:
klote... MTV heeft wat verandert waardoor voten niet meer kan. Voten via de site wordt zelfs niet meer geaccepteerd. Bij iedereen geeft ie wel 'accepted' maar de return-header is een fail. Dus ook via de website stemmen nu heeft geen zin: ze worden niet geteld. Cliche is aan het uitzoeken hoe hij de votings weer aan de gang krijgt (we zijn er in ieder geval zeker van dat ze niet ip's aan het blocken zijn).
Maar hoor net van Cliche dat WinRickVoter ge-adapt is en dat die votes wel doorgaan.... dus gewoon die blijven gebruiken
-- Edit-- Als in de return header de content-length 9 is zit het goed, is deze 88 met een gzip encoding is het fout
I'm realquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja best wel hè, ik lees ook al de hele tijd met verbazing bestactevers posts te lezen; Is this guy for real
Inderdaad, V4R is echt briljant. Mensen zijn het wel eens oneens met hoe hij zich gedraagt of wat voor beslissingen hij neemt, maar om iemand op BestActEver.com te citeren:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
respect voor de eingenaar V4R! Alles betaald ie uit eigen zak, eergisteren heeft ie weer 1000 dollar apart gelegd voor de hele rick astley hype (de mudkips die weggegeven worden, de google ads voor op TH fan sites, de enorme traffic load op de site etc). Hij is een held
Ik neem aan dat dat de imacro methode is? Jammer joh, votes via de site worden momenteel niet geteld: al die stemmen zijn dus voor niets geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik ben even 99999 keer aan het stemmen![]()
duurt 0.4 sec per stem, dus als ik hem 'snachts aan laat, lukt het dan?
niet doen - heeft geen nut. Draai em gewoon 1 keer, ze hebben niet voor niets een functie ingebouwd dat bestactever.com van afstand kan bepalen hoeveel er gestemd wordt per seconde. Simpelweg omdat ze de MTV servers niet willen overbelasten en omdat bovendien MTV heeft ingesteld hoeveel votes per seconde gegeven mogen worden per IP-adres. Ook hier is het programma naadloos op afgesteld. Dus van die 33 open windows zijn er 32 overbodig omdat die votes toch niet geteld worden...quote:btw, bij mij loopt de winrickvoter nu 33 keer.
Zodra je WinRickVoter afsluitquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
wanneer houd het stemmen op eigenlijk?
en nu?quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:45 schreef raaavi het volgende:
VERSION BUILD=6071024 RECORDER=FX
TAB T=1
URL GOTO=http://ema.mtv.tv/vote/#_
TAG POS=1 TYPE=A ATTR=TXT:Best<SP>Act<SP>Ever
TAG POS=1 TYPE=STRONG ATTR=TXT:Rick<SP>Astley
TAG POS=49 TYPE=A ATTR=TXT:VOTE
Dat is niet normaal meer hoorquote:Status Update: General Update
3 comments // Oct 27th, 2008 // site messages // by Vote4Rick
We’re into the last week of our voting campaign and we’re seeing some additional traffic from Digg, so I thought I’d catch everybody up to where we’re at currently.
The Goal
Currently as I write this post we have 447 million confirmed votes (confirmed by MTV’s server messages) for Rick Astley and our first goal is 728 million.
That is one vote for every man, woman and child in Europe which is a pretty poetic target if you ask me. Ideally we’d love to get two votes per peson, but we’d settle for over a billion votes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |