Geniet er maar van..want dit komt niet zo heel vaak voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef GilaMonyet het volgende:
Sgele je bent snel vandaag
TVP, Fipo, etc
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef GilaMonyet het volgende:
Sgele je bent snel vandaag
TVP, Fipo, etc
Haha doe ik ook..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geniet er maar van..want dit komt niet zo heel vaak voor
ja roze was uitverkocht sorryquote:
Goed bezig dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, afdeling is in overleg, zo maar even verder met project
Zie mijn kut collega nu dus pas, en gelijk ruzie
M'n theequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja roze was uitverkocht sorry
droxz... ik geef je een hint.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, afdeling is in overleg, zo maar even verder met project
Zie mijn kut collega nu dus pas, en gelijk ruzie
Jij drinkt toch geen thee?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig dus![]()
![]()
[..]
M'n thee(ja je leest het goed...thee
)
M'n strot is als een staalborstelquote:
Ik dacht dat je griepvrij wasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n strot is als een staalborstelEn de koffie hier heeft nu dus een enorme ranzige na smaak
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
)
Nee die doen gewoon uberhaupt niksquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef Runx het volgende:
en ik maar denken dat alleen allochtonen niks te doen hadden
Eerhm... nee hoorquote:
Hij's fijn sensei!quote:
Anders drink ik gewoon even niks meerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee die doen gewoon uberhaupt niks
Oow excuse mequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm... nee hoordan heb jij niet helemaal goed gelezen vanmorgen...
nee dat was ikquote:
Het is je vergeven hoorquote:
Griepvrij..maar oh zo vieeessssssssquote:
Zie helemaal in de war...ikkequote:
patrick?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Griepvrij..maar oh zo vieeessssssss
Cute!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zie helemaal in de war...ikkekoorts he
<<<< check mijn rooie wangetjes
wtf spacend.. ook gewoon 2 van die beesten mee nemen uit Turkije.. dan ben je echt mallootquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz... ik geef je een hint.
miscchien dat je er zoeen kan kopen bij de TS en in de jas van je kutcollega kan doen?
iemand verstand van deze beesten?
WTF !!!! Thee!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig dus![]()
![]()
[..]
)
Puzzel eens met de lettersquote:
He hoeist nou...ben geen Engelsmanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF !!!! Thee!!!
dadelijk ga je nog vertellen , dat je ook nog melk in je thee wilt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij's fijn sensei!
[..]
Anders drink ik gewoon even niks meer![]()
![]()
Daarom zeg ik het ookquote:
quote:
Agree..alweerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Niks mis trouwens met thee en heerlijk verkade koekje
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF !!!! Thee!!!
dadelijk ga je nog vertellen , dat je ook nog melk in je thee wilt
quote:
Volgens de OP hoor jij HIER je jezelf voor te stellen..wij wachtenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef Runx het volgende:
kijken op mijn profiel een geen berichtje achter laten hé gierige Nederlanders.
x2quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens de OP hoor jij HIER je jezelf voor te stellen..wij wachten
Ik ben altijd goed bezig (met demotiveren)!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig dus![]()
![]()
[..]
)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Runx het volgende:
wat is de OP ? .....hallo ik ben Ramtin en veerkaasde allochtoon die twents praat ....ik ben 20 jaar en woon in het mooie Enschede , toen ik 7 was ben ik naar Nederland gekomen . ik spreek vloeiend Nederlands zonder accent
Hoi Runxquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Runx het volgende:
wat is de OP ? .....hallo ik ben Ramtin en veerkaasde allochtoon die twents praat ....ik ben 20 jaar en woon in het mooie Enschede , toen ik 7 was ben ik naar Nederland gekomen . ik spreek vloeiend Nederlands zonder accent
Geen idee wat je bedoeld, ik heb gewoon geen tijd meer om alles terug te lezenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz... ik geef je een hint.
miscchien dat je er zoeen kan kopen bij de TS en in de jas van je kutcollega kan doen?
iemand verstand van deze beesten?
printers bij vullenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi Runx
Welkom bij GRTDOJW..
Wat voor werk doe je.. of omdat je zei dat je stage liep.. wat moet je doen voor je stage
quote:
Je grootmoeder op een houtvlotquote:
Neucke dan maar?quote:
Wat presenteer je dan? Word jij onze knuffelallochtoon?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:34 schreef Runx het volgende:
[..]
printers bij vullennee ik doe ic maar vind het geen reet aan maar moet nog een half jaar en dan ben ik klaar , en ga ik op HBo wat anders doen , verder ben ik ook presentator
Printers bijvullen op de Intensive Care?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:34 schreef Runx het volgende:
[..]
printers bij vullennee ik doe ic maar vind het geen reet aan maar moet nog een half jaar en dan ben ik klaar , en ga ik op HBo wat anders doen , verder ben ik ook presentator
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Printers bijvullen op de Intensive Care?
nog niks ik heb voor een website voor de zomer een screentest gedaan en ik ben aangenomen, laatste hebben we programma ideeën besproken en de rollen verdeeld en nu gaan hun een keuze maken uit de ideeën. de hoofdredacteur van goedemorgen Nederland zat daar ook bij de screentest ,maar daar heeft het programma niks mee te maken, ze kenden die gast .quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat presenteer je dan? Wordt jij onze knuffelallochtoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
topic gaat over schorpioenenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld, ik heb gewoon geen tijd meer om alles terug te lezen
Mannen drinken koffie, geen thee!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
O neej ik ben een vrouwik mag dat drinken
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef GilaMonyet het volgende:
Mm.. ik vind deze bankpas vetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor een allochtooN?
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
nee bij een fakking natuurmuseum ..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik drink droxz specials he!quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
een prestatie om een regel zo onleesbaar te maken!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
O djeez, ik ben even weg en kut collega maakt zo een call aan:
"heer kom donderdag terug reparatie safgaurd heeft niet geholpen. Maar de meneer had de laptop nodig dus heeft hem weer even mee."
iets met missen van leestekens
kom=komt
safguard=safeguard
Je zegt wel vaak fakkingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef Runx het volgende:
[..]
nee bij een fakking natuurmuseum ..:') en ik ben ge promoveert tot tonervuller
Briefje op z'n bureau leggen. "Nu bij de LOI! Cursus Nederlands met Foute Wouter!"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
"heer kom donderdag terug reparatie safgaurd heeft niet geholpen. Maar de meneer had de laptop nodig dus heeft hem weer even mee."
kom=komt
safguard=safeguard
quote:
damn ik wou het herschrijven, maar hier kan ik niks van makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
kom=komt
safguard=safeguard
ik doe alleen fuckingquote:
+ GRATIS CURSUS FOTOGRAFIE ALS JE HEEL VISUEEL BENT INGESTELDquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Briefje op z'n bureau leggen. "Nu bij de LOI! Cursus Nederlands met Foute Wouter!"
Heb ook net een nieuwe met een plaatje van een imprezaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Runx het volgende:
oja verder heb ik veste bank pas van Nederland http://fotoboek.fok.nl/user/172194 naar onder scrollen
Fakking nie normaal!quote:
Deze valt nog meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een prestatie om een regel zo onleesbaar te maken!
Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Deze valt nog mee
Zal vanmiddag wat leuke creatie's posten,
nu weer verder met project?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ook net een nieuwe met een plaatje van een impreza
You know my answerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoe is het hier?Hebben we er nog een beetje in zin?
![]()
Ik heb er wel zin in vandaagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
Van sommige mensen wordt ik zo moe he.....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
Trouwens, check dezequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in vandaag!
Zin om je weer te rick rollen![]()
morgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
Hehe, volgens mij ken ik deze *clickt er op*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trouwens, check deze
MTV geRickRolled
En ik zweer bij deze plechtig dat ik je niet rickroll met die link
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trouwens, check deze
MTV geRickRolled
En ik zweer bij deze plechtig dat ik je niet rickroll met die link
Gekke-Mquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
pfftpage 2. Jullie gaan wel langzaam zo zonder mij
btw bezoek van gister was weer gezellie en dergelijke
ze vond in elk geval echt super leuk
en nu godver PIEEEEEEEEEEEEEEEP weer terug aan het werk, en niet te veel roddelen
btw debbie, ik zag je ergens met kaneelthee, heb je die nog ?
Ja die kreeg ik van Gekke Aap die heeft vast nog wel watquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
en nu godver PIEEEEEEEEEEEEEEEP weer terug aan het werk, en niet te veel roddelen
* GilaMonyet geeft Gekke-M wat kaneel thee en een lekker zout dropjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |