woepsquote:Dit is de op 1 na giftigste schorpioen ter wereld, op de death stalker (leiurus sp.) na.. Er is maar 1 soort die even giftig is als de Australis en dat is de amerikaanse centroides gracilis De sypthomen van een steek zijn,duizeligheid,pijn,oedeemvorming,verlies van bewustzijn,tunnelvizie en soms de dood. Daarnaast zijn deze schorpioenen ZEER aggersief en zeer snel.
Ze hadden die beesten in een flesje gestopt, en in de ruimbagage gedaan zeiden zequote:Op zondag 28 september 2008 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niemand vraagt zich hier af HOE ze die schorpioenen hebben meegenomen? Bij deze TS antwoorden bitte.
Een hele tijd doodziek zijn was inderdaad de 3e optie, maar of iemand daar nu op zit te wachten.quote:Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef Bob-B het volgende:
Schorpioenen zijn niet per definitie dodelijk. Alleen als je oud ben, erg jong bent, of een slecht hart hebt. Een volwassen persoon kan prima een schorpioen steek koppen. Durf discovery channel te kijken.
kan dodelijk zijn is niet per definitie hetzelfde als dodelijk, wat ik al zei, oude mensen, jonge kinderen of als je iets aan je hart hebt, dat zijn de categoriën die zo'n prikje niet terug gaan koppen.quote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef moonmovies het volgende:
op internet wordt overal verteld dat deze schorpioen de op een na dodelijkste is en dat een beet dodelijk kan zijn...
Ja, doen.quote:Op zondag 28 september 2008 17:38 schreef moonmovies het volgende:
volgens zijn het 2 Yellow Desert Scorpions, en deze zijn zeer dodelijk, maar een reptielen opvang lijkt mij het beste
Mijn chloor opmerking was aardig serieus, aangezien het mij een zaak lijkt zo snel mogelijk van deze wezentjes af te komenquote:Op zondag 28 september 2008 19:22 schreef Klonk het volgende:
Even een opruimslotje, daarna gaat ie door naar F&F
Ik zou die beesten echt geen 2 uur in huis willen hebben. Ik weet niet of ze beschermd zijn, maar ik zou er toch zo snel mogelijk op een dergelijke manier van af zien te komen dat niet 1 van de buurkinderen ze ook nog in de zandbak tegen kan komenquote:Op zondag 28 september 2008 19:26 schreef Klonk het volgende:
neuh, zolang er fatsoenlijke opties zijn zoals die opvang is het doden van dieren geen oplossing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |