printers bij vullenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi Runx
Welkom bij GRTDOJW..
Wat voor werk doe je.. of omdat je zei dat je stage liep.. wat moet je doen voor je stage
quote:
Je grootmoeder op een houtvlotquote:
Neucke dan maar?quote:
Wat presenteer je dan? Word jij onze knuffelallochtoon?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:34 schreef Runx het volgende:
[..]
printers bij vullennee ik doe ic maar vind het geen reet aan maar moet nog een half jaar en dan ben ik klaar , en ga ik op HBo wat anders doen , verder ben ik ook presentator
Printers bijvullen op de Intensive Care?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:34 schreef Runx het volgende:
[..]
printers bij vullennee ik doe ic maar vind het geen reet aan maar moet nog een half jaar en dan ben ik klaar , en ga ik op HBo wat anders doen , verder ben ik ook presentator
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Printers bijvullen op de Intensive Care?
nog niks ik heb voor een website voor de zomer een screentest gedaan en ik ben aangenomen, laatste hebben we programma ideeën besproken en de rollen verdeeld en nu gaan hun een keuze maken uit de ideeën. de hoofdredacteur van goedemorgen Nederland zat daar ook bij de screentest ,maar daar heeft het programma niks mee te maken, ze kenden die gast .quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat presenteer je dan? Wordt jij onze knuffelallochtoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
topic gaat over schorpioenenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld, ik heb gewoon geen tijd meer om alles terug te lezen
Mannen drinken koffie, geen thee!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
O neej ik ben een vrouwik mag dat drinken
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef GilaMonyet het volgende:
Mm.. ik vind deze bankpas vetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor een allochtooN?
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
nee bij een fakking natuurmuseum ..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik drink droxz specials he!quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
een prestatie om een regel zo onleesbaar te maken!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
O djeez, ik ben even weg en kut collega maakt zo een call aan:
"heer kom donderdag terug reparatie safgaurd heeft niet geholpen. Maar de meneer had de laptop nodig dus heeft hem weer even mee."
iets met missen van leestekens
kom=komt
safguard=safeguard
Je zegt wel vaak fakkingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef Runx het volgende:
[..]
nee bij een fakking natuurmuseum ..:') en ik ben ge promoveert tot tonervuller
Briefje op z'n bureau leggen. "Nu bij de LOI! Cursus Nederlands met Foute Wouter!"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
"heer kom donderdag terug reparatie safgaurd heeft niet geholpen. Maar de meneer had de laptop nodig dus heeft hem weer even mee."
kom=komt
safguard=safeguard
quote:
damn ik wou het herschrijven, maar hier kan ik niks van makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
kom=komt
safguard=safeguard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |