quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:39 schreef Laton het volgende:
bespottelijke klacht, redheads heersen volledig en in alle opzichten.
Ja maar elke sproet is een kus van een engel!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:40 schreef Fascination het volgende:
Omg nu moet ik denken aan die southpark episode: ginger kids![]()
.
Ze zijn ook altijd zo vies wit en hebben sproeten, hoe onflatteus.
Niet altijd. Al is dat bij die met dat touwhaar wel vaak het geval.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:40 schreef Fascination het volgende:
Omdat dat kleuren zijn die tegenover elkaar staan in de kleurencirkel natuurlijk, duh!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef Allure_ het volgende:
HALLO, lees de OP.
Mijn vraag is waarom roodharigen altijd groen dragen?
Wat heb jij een ziek vette avatar!quote:
omdat oranje en groen het samen prachtig doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef Allure_ het volgende:
HALLO, lees de OP.
Groen past niet bij rood. Hoe kom je daarbij? Of is dat iets wat onder de roodharigen onderling is afgesproken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:42 schreef Deliah het volgende:
Groen past goed bij rood haar, net als blauw, grijs, bruin, ... enz er goed bij past.
Wat boeit het ...
Ja puik hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wat heb jij een ziek vette avatar!
Dat is een geheime code om de wereld over te nemenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Groen past niet bij rood. Hoe kom je daarbij? Of is dat iets wat onder de roodharigen onderling is afgesproken?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Groen past niet bij rood. Hoe kom je daarbij? Of is dat iets wat onder de roodharigen onderling is afgesproken?
Thank Godquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is een geheime code om de wereld over te nemen.
OMGGGG gelukkig heb ik een schuilkelder, er is nog wel plek voor je Allure_.
leer hoe kleuren werkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuke herfstbladeren kun je niet vergelijken met oranje en kotsgroen. Dat zie ik daar niet in terugquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:49 schreef Deliah het volgende:
[..]
Bepaalde bomen in de herfst: een deel van de bladeren is nog groen, een deel van de bladeren is rood verkleurd en het ziet er schitterend uit.
blonde doos, je bent gewoon jaloers met je saaie vlashaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thank God.
Alle roodharigen komen zich nu natuurlijk verdedigen in dit topic terwijl het daar niet eens over gaat. Wat een kuttopic
.
Ja, als ik langgenoeg zoek dan vind ik ook wel een plaatje van bijv. een blonde mongool.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:55 schreef Reki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn inderdaad niet moeders mooiste
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:55 schreef Reki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajoh, een note meer of minder maakt niet uit. Ik krijg een note voor iedere keer dat ik post.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:05 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Oh trouwens ze hebben ook van dat lelijke rode schaamhaarik weet niet of ik hier pics van mag posten
.
Serieusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ajoh, een note meer of minder maakt niet uit. Ik krijg een note voor iedere keer dat ik post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus?
Kijk en huiverOw bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kijk in je fobo.
*fapfapfap*quote:
quote:
Dat is de lelijkste helmjosti ooitquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:40 schreef Fascination het volgende:
Omg nu moet ik denken aan die southpark episode: ginger kids![]()
.
Dat.quote:
Meid toch, wat een problemen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:46 schreef Aventura het volgende:
Geen onbekende klacht. Mijn vriend vindt groen ook niet mooi staan bij mij. Ik heb zelf wel groen, maar dan de modekleuren die je nu ziet. Ik vermijd de obligate herfstkleuren. Ook andere kleuren zoals wit, roze/paars, geel, blauw, zwart etc. staan ons redheads goed, maar je moet het weten te combineren.
Dat dus.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:39 schreef Laton het volgende:
Zet jij maar eens een foto van jezelf in je fotoboek!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:49 schreef Deliah het volgende:
[..]
Bepaalde bomen in de herfst: een deel van de bladeren is nog groen, een deel van de bladeren is rood verkleurd en het ziet er schitterend uit.
Correctquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:39 schreef Laton het volgende:
* Het_hupt bitchfight roept en popcorn paktquote:
Koop jij ff wat breezers in de supermarkt en ga lekker coma drinken, 15 jarige kut van de verloren generatie. Je begrijpt de strekking van dit topic niet eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Rian. het volgende:
Je bent jalours aandachtshoer
Nee hoor, je vriend heeft daar geen mening over. Enige mogelijkheid is dat je tieten niet groot leken in het desbetreffende kledingstuk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:46 schreef Aventura het volgende:
Geen onbekende klacht. Mijn vriend vindt groen ook niet mooi staan bij mij. Ik heb zelf wel groen, maar dan de modekleuren die je nu ziet. Ik vermijd de obligate herfstkleuren. Ook andere kleuren zoals wit, roze/paars, geel, blauw, zwart etc. staan ons redheads goed, maar je moet het weten te combineren.
Hahaha, gemeenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee hoor, je vriend heeft daar geen mening over. Enige mogelijkheid is dat je tieten niet groot leken in het desbetreffende kledingstuk.
En anders zegt ie maar wat om je er over te laten ophouden.
lol, look who's talkin'quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:31 schreef bondgirl007 het volgende:
Zij kunnen er niets aan doen dat ze lelijk zijn.
Rooien en valen zijn donderstralenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
Rood met groen is boerenfatsoen
Niks viesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:06 schreef Tommeke het volgende:
Gingeritis
Van dat viezige droge haar en zo'n vieze witte huid
Het_hupt, laat me nu maar met rust, OK?quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:35 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Het_hupt, laat me nu maar met rust, OK?
Waarom voel je de drang om op alles wat ik zeg te reageren, alleen omdat ik zei dat ik slimmer was dan jij?
oww sry hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:35 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Waarom voel je de drang om op alles wat ik zeg te reageren, alleen omdat ik zei dat ik slimmer was dan jij?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:35 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Zij pmt terug:quote:Ga vooral in mijn fobo posten als ik niets terug kan posten
Maar om je stellling te beantwoorden:
Dat mag JIJ vinden
Ik pm haarquote:wat praat jij vaag
ik heb maar een bericht geplaatst, so fucking boeiend ben jij nu ook weer niet.
laat me met rust!!!!!!!
zij pmtquote:Wat lul jij kromjij reageert in mijn fobo en aangezien ik niet kan terug reageren doe ik het via de pm
ik laat jou met rust als jij mijn fobo niet vervuild
Wat een fucking triest wijf ben je eigenlijkquote:wat praat jij vaag
ik heb maar een bericht geplaatst, so fucking boeiend ben jij nu ook weer niet.
laat me met rust!!!!!!!
ik mis het stukje dat ze zo pocht über intelligent te zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
LEAVE ME ALONE!!![]()
Dat heb je ook in mijn pm box gezet
![]()
situatieschets:
Bondgirl007 zet in mijn fobo dat ik een kutuser ben oid, ik delete de reactie omdat ik niet kan reageren op haar fobo.
Dus ik pm haar:
[..]
Zij pmt terug:
[..]
Ik pm haar
[..]
zij pmt
[..]
Wat een fucking triest wijf ben je eigenlijk![]()
LAAT ME MET RUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
wat is dat voor een abominationquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:55 schreef Reki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, eerst met me aan proberen te pappen, en omdat ik er niet op inga ben ik 13 in een dozijn. Zet jezelf niet zo voor schut.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:04 schreef Het_hupt het volgende:
TS valt ook onder de categorie metertjeswerk hoor, 13 in een dozijn
da's mijn lot, ik weet hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, eerst met me aan proberen te pappen, en omdat ik er niet op inga ben ik 13 in een dozijn. Zet jezelf niet zo voor schut.
Neuk jij maar lekker roodharigen, iets anders zul je nooit krijgen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Topher Grace toch?
Wat een mooie vrouw
je voelt je wel wat he, op internetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, eerst met me aan proberen te pappen, en omdat ik er niet op inga ben ik 13 in een dozijn. Zet jezelf niet zo voor schut.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:24 schreef Nemain het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik zou trouwens die Milner-chick ook doen.
Redheads for the win!
past bij hun ogen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef Allure_ het volgende:
HALLO, lees de OP.
Ooit een kleurencirkel gezien?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef Allure_ het volgende:
HALLO, lees de OP.
inderdaad ....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, als ik langgenoeg zoek dan vind ik ook wel een plaatje van bijv. een blonde mongool.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef Allure_ het volgende:
Klacht: ik haat roodharigen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:07 schreef Samson het volgende:
Op dit moment is slechts 1 á 2 procent van de westerse wereld roodharig, van hen wonen de meesten in Ierland en Schotland.
Ze zijn gewoon jaloers, mên.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:05 schreef Yozzz het volgende:
Is er goddomme nou alweer een haattopic?
Redheads Rule!
* Yozzz rood is.
Zegt iemand die zelf een wandelende breezer is met haar 'getuite lipjes' foto'squote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Koop jij ff wat breezers in de supermarkt en ga lekker coma drinken, 15 jarige kut van de verloren generatie. Je begrijpt de strekking van dit topic niet eens.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik ook niks aan doen dat je rood haar hebt. Reageer het niet op mij af.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:00 schreef Yozzz het volgende:
[..]OMFG!
En nog een extra ':')' voor je fotoboekfoto's:
altijd die kankerbuitenlandersquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:07 schreef Samson het volgende:
Leef nog een paar honderd jaar en je "probleem" is voorbij![]()
Onderzoekers van het Oxford Hair Centre hebben gewaarschuwd dat het aantal roodharige mensen de komende halve eeuw waarschijnlijk nog kleiner zal worden. Op dit moment is slechts 1 á 2 procent van de westerse wereld roodharig, van hen wonen de meesten in Ierland en Schotland.
Dit zou komen door de toenemende multiraciale samenleving. Naarmate meer mensen van verschillende rassen samen kinderen maken, zal het aantal donkerharigen toenemen. Roodharigen zullen minder voorkomen omdat voor deze haarkleur zes specifieke genen nodig zijn, waarvan elke ouder er één moet leveren.
Ook blonde mensen zullen om een zelfde soort reden steeds minder vaak voorkomen. Er zijn echter veel meer blonde dan roodharige ouders, waardoor er voorlopig nog genoeg mensen zijn om de blonde genen door te geven.
Yozje ! Ik dacht dat je smaak had enzo tochquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:00 schreef Yozzz het volgende:
[..]OMFG!
Wat is er mis met die 2e foto?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:00 schreef Yozzz het volgende:
[..]OMFG!
De grap is alleen dat je zelf geen rood haar hoeft te hebben om die genen te bezitten. Van mijn ouders heeft alleen mijn vader rood haar (had, overigens, want zijn haar is nu gewoon bruin) maar toch heb ik rood haar.quote:
Same here. En ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ver je terug in de stamboom moet gaan om die genen terug te vinden. En nee, de melkboer had ook geen rood haar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:47 schreef Rock-shocker het volgende:
De grap is alleen dat je zelf geen rood haar hoeft te hebben om die genen te bezitten. Van mijn ouders heeft alleen mijn vader rood haar (had, overigens, want zijn haar is nu gewoon bruin) maar toch heb ik rood haar.
Klopt ik schijn geen ziel te hebben volgens enkelenquote:
Ben je ook zo wild in bed? Elk roodharig meisje is erg wild in bed hoor ik keer op keer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Klopt ik schijn geen ziel te hebben volgens enkelen.
En ik heb ook een groene jas in mijn kast hangen![]()
Wel een hele donkere kleur groen, mag dat wel?
Wat een slechte humor zeg, poeh poeh.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is een geheime code om de wereld over te nemen.
OMGGGG gelukkig heb ik een schuilkelder, er is nog wel plek voor je Allure_.
Wat is er mis met sletterig?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:11 schreef DFDuo het volgende:
*Meldt, half
Inclusief sproetjes, en ja ik heb ook groene kleding. Maar dan niet kotsgroen, gewoon donkergroen en felgroen. En in bed, ach ja, moet je niet aan mij vragen. Ik ben wel vrij opvliegend en soms een tikje agressief qwa karakter. Dus wees heel, heel bang
Trouwens, Laura Prepon is inderdaad geil, maar dus niet met dat blonde haar, dat maakt haar toch wel minder speciaal en meer sletterig, wat bah is.
Als ik iemand op het eerste gezicht knap én mooi vind (let op dat verschil ;p) dan past het woord sletterig er niet meer echt bij.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:39 schreef Laton het volgende:
Nu die vetzwarte randen om de ogen nog even rood maken en 't bastaardkind van Bassie is af.quote:
kom, zo erg is het ook weer nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nu die vetzwarte randen om de ogen nog even rood maken en 't bastaardkind van Bassie is af.
Mooi hoorquote:
Wtf boeit het dat het phony is dat hoef je echt niet te zeggen hoor dat snapt iedere mafkees wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:24 schreef Beauregard het volgende:
Geil topic.
En TS, probeer je nu werkelijk sensueel te kijken op die foto in je fotoboek, of kijk je altijd zo godvergeten onnozel uit je ogen? Tering. Wat een phony.
Duh, 't kind mag er wezen. Maar het heeft een buitenproportioneel grote smoel die niet in verhouding lijkt te zijn met de mate van intelligentie. Dat betreur ik.quote:
dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Duh, 't kind mag er wezen. Maar het heeft een buitenproportioneel grote smoel die niet in verhouding lijkt te zijn met de mate van intelligentie. Dat betreur ik.
Heb ik met de strontemmer gerammeld? Waar bemoei jij je mee? Ik vraag haar iets.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:40 schreef shroomer het volgende:
[..]
Wtf boeit het dat het phony is dat hoef je echt niet te zeggen hoor dat snapt iedere mafkees wel.
Wees blij dat er nog mokkeltjes zoals deze zijn.
Fok! Inzameling voor een pakje haarverf voor TS?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef McWurth het volgende:
[ afbeelding ]
het misstaat bij TS zelf ook niet echt
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Heb ik met de strontemmer gerammeld? Waar bemoei jij je mee? Ik vraag haar iets.
Voor zulke meisjes is het fijn dat er nog van die puberale trekpoppen als jij zijn. 't Menneke heeft vast een stramme kabouter in den broek na het aanschouwen van die foto.
Idd. En ze hebben vaak ook redelijk wat sproeten, en dat rood-oranje met groene kleren maakt het stoplicht-idee helemaal af. En ik haat stoplichten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uhm leest iedereen wel?Er staat in de OP dat het niet past bij groene kleren.
Jeetje, ineens die felle kritiek uitingen naar me, het zit je wel diep zeg. Maar waar baseer je je mening op?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Duh, 't kind mag er wezen. Maar het heeft een buitenproportioneel grote smoel die niet in verhouding lijkt te zijn met de mate van intelligentie. Dat betreur ik.
Op je toiletgedrag. Nee, wacht. Hij basseert het op de manier hoe je loopt. Of is het je avatar? Nee, wacht, het is de zonnebril.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jeetje, ineens die felle kritiek uitingen naar me, het zit je wel diep zeg. Maar waar baseer je je mening op?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik ook niks aan doen dat je rood haar hebt. Reageer het niet op mij af.
Over mijn uitingen in het algemeen heeft hij geen zak te zeggen. Hij mag natuurlijk wel kritiek leveren over mijn reacties in dit topic. Ik heb enkel gezegd dat ik de combinatie rood en groen niet begrijp bij onze roodharige medemens. En, dat ik een fobie heb voor roodharigen. Als hij dat ziet als 'grote smoel' hoop ik dat ie het zich heel erg aantrekt en in een hoekje gaat zitten huilen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:31 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Op je toiletgedrag. Nee, wacht. Hij basseert het op de manier hoe je loopt. Of is het je avatar? Nee, wacht, het is de zonnebril.
NEE MUTS! GebasSeerd op jouw uitingen!!!!!1!![]()
Fotoquote:
Lekkere schop, rooie rotzak.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:24 schreef DeRuphelman het volgende:
wat een domme klachtom nou negatief te oordelen op iemands haar kleur
Anders kick je even een topic van maanden terug, vuige redhead.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:24 schreef DeRuphelman het volgende:
wat een domme klachtom nou negatief te oordelen op iemands haar kleur
Redheads met een baard/snor!! !!1quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:29 schreef wazoomie het volgende:
Zo'n gast die ik ken heeft dat. Van die krullende halflange oranje-rode haren. Ook heeft hij een snor en een sik en lijkt hij op een piraat![]()
[ afbeelding ]
bah bah
Piraten !! Arrrr...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:29 schreef wazoomie het volgende:
Zo'n gast die ik ken heeft dat. Van die krullende halflange oranje-rode haren. Ook heeft hij een snor en een sik en lijkt hij op een piraat![]()
[ afbeelding ]
bah bah
quote:
speelde hij ook niet TSgt. Donald Malarkey uit BoB?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Redheads met een baard/snor!! !!1![]()
Omg dat ziet er zoooo niet uit.
[ afbeelding ]
Goeie kick trouwens.
jij bent zeker rood en joods?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:55 schreef Verluste het volgende:
mensen die stiekem jaloers zijn op redheads omdat ze met hun bruin/zwarte haar niet uniek voelen en dus op redheads gaan kankeren
Mensen hebben altijd een zondebok nodig.
Je zou mijn vriend moeten zien als hij zich een tijd niet scheertquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie kick trouwens.
Ik moest kotsenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:07 schreef hoerezooi het volgende:
red heads
[ afbeelding ]
gaat ff niet om het gezicht maar dat haar![]()
Ja, dat kan je echt in zijn algemeen zeggen! Blauw en paars staat mij bijvoorbeeld leuk, maar mijn zusje hoeft dat niet aan te trekken, terwijl we allebei haske blond zijn. De ene gozer kan makkelijk roze dragen en de ander met dezelfde haarkleur hoeft dat niet te doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Omdat groen vaak leuk staat bij roodharige.
Jij bent ook rood ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef ondeugend het volgende:
Eens even kijken wie mij niet moeten hier.
Rood haar is allerminst een Joodse eigenschap. Dat zou helemaal niet logisch zijn voor een arabisch ras.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij bent zeker rood en joods?
Haha, so true.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie kick trouwens.
Bij lezen topictitel dacht ik al aan haar. En 'in person' is ze nog zoveel geilerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is de lelijkste helmjosti ooit.
[ afbeelding ]
wauww
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |