Heb ze ontvangen en doorverzonden t.b.v publicatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Foto's maken ging echt niet, neem bv. de zwarte onderdoek waar de objecten op lagen, met daar omheen een wit terrarium, probeer dan maar eens te flitsen.
Ik ben zelf ook niet echt tevreden met de foto's. Xil, heb je ze ontvangen/kon je er wat mee?
Ja ik!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:31 schreef Xilantof het volgende:
UITNODIGING: RODE LOPER / PHOTOCALL - 4 Nov. '08
[..]
Is er iemand die dit leuk lijkt?
*meldt*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:31 schreef Xilantof het volgende:
UITNODIGING: RODE LOPER / PHOTOCALL - 4 Nov. '08
[..]
Is er iemand die dit leuk lijkt?
Dat alle fotografes in sexy lingerie gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik!
Wat is een onstage photocall?
Dat je tussen alle paparazzi-fotografen op het podium BN-ers kan fotograferen vermoed ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik!
Wat is een onstage photocall?
Hmmm....het is dat je erbij zegt alle fotografes. Ik kreeg even visioenen van parazzi-fotografen en lingeriequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat alle fotografes in sexy lingerie gaan
Oh okquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat alle fotografes in sexy lingerie gaan
Okquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat je tussen alle paparazzi-fotografen op het podium BN-ers kan fotograferen vermoed ikEn de bond-dame die ook komt. Althans...dat is meestal wat er gebeurt als je op het podium mag fotograferen
Jaquote:
Tofquote:Op woensdag 5 november 2008 @ 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, alle FOK!fotografen die foto's hebben geleverd krijgen (met terugwerkende kracht) een tag.
Woei!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, alle FOK!fotografen die foto's hebben geleverd krijgen (met terugwerkende kracht) een tag.
Ik zeker niet?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt er al eentjequote:
Ja, dat dacht ik al namelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt er al eentjeen zoeen kleur
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Edit: oh damn, ik ben helemaal vergeten om het NK Afstanden (schaatsen) aan te melden voor de FP. Dat was afgelopen weekend en ik ben daar geweest...
Ik zette een knipoogquote:Op woensdag 5 november 2008 15:23 schreef LeXX het volgende:
Ik heb geen tagje, ondanks mijn Polo Trophy foto's
Sally, naast blauw ook nog een fotograaf-tagje? Jij bent ook niet gauw tevree...
Ik ook nog niet. Gewoon even geduld hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:23 schreef LeXX het volgende:
Ik heb geen tagje, ondanks mijn Polo Trophy foto's
Sally, naast blauw ook nog een fotograaf-tagje? Jij bent ook niet gauw tevree...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |