Tot hoe laat duurt het? Misschien kan ik wat tijd vrijmaken maar ik moet wel weer om max 4 uur aan het werk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef Xilantof het volgende:
23 oktober is er in amsterdam de DVD release van Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.
Hieromheen zit een show die, naar het schijnt, nogal spectaculair gaat zijn. Hier kunnen we een fotograaf heen sturen. Is er toevallig iemand overmorgen vrij en/of in de buurt?
Stuur mij dan even een PM dan gaan we direct contact opnemen met de organisatie om je naam op de perslijst te krijgen.
Betreft 23 oktober om 12.45 uur.
Fame, Kalverstraat 2-4, Amsterdam.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:21 schreef Xilantof het volgende:
Fotograferen van de Millenniumschoen Award uitreiking!
---- 8< ---- knip
De Millenniumschoen Award 2008 wordt op 24 oktober, de Dag van de Verenigde Naties, om 21.00 uur uitgereikt door minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.
Wie wil hier heen om het verslag van foto's te voorzien?!
O.a. Wicked Jazz Sounds dat al op Lowlands stond.quote:Een avond met muziek, debat, comedy, live cartoons, film, theater en fotografie.
Zou ik niet durven schatten. Maar mijn gok is dat je tegen die tijd wel klaar zou kunnen zijn daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurt het? Misschien kan ik wat tijd vrijmaken maar ik moet wel weer om max 4 uur aan het werk.
Hier weet ik niets van. Ik kan dus ook niet bevestigen of men direct vanaf het andere evenement hier toegang tot heeft...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:00 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Allen,
Xil vraagt nu specifiek om de Millenniumschoen Award uitreiking, maar er is tussen 19:00 en 02:00 uur veel meer te doen/zien dan dat:
[..]
O.a. Wicked Jazz Sounds dat al op Lowlands stond.
Zie het volledige programma.
Of de organisatie het toestaat weet ik niet, maar misschien dat daar wel meer dan een fotograaf heen kan? (al dan niet op eigen titel, i.p.v. als Fok!Fotograaf; toegang aan de deur: EUR 7,50.)
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:41 schreef Erasmo het volgende:
Ok ik ben terug van de fame: Leuk zo'n bak van 1 bij 1 meter met daarom heen 5 fotografen, 2 cameraploegen, medewerkers van de Fame en dan ook nog mobieltjespubliek
ik pass, gister heeft me teveel energie gekost, k trek vanaaf niet, sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef Ynske het volgende:
Klinkt op zich wel interessant... k geloof wel dat ik graag nog wat info zou willen hebben van wat voor soort foto's er verwacht worden. adh daarvan wil ik dan wel besluiten of ik daar naar toe kan/wil gaan
Sorry. De foto's zijn exclusief voor 3FM. Kan ze dus niet aan FOK! geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef Xilantof het volgende:
@Siegfried:
Beide graag!
Als we daarvan wat foto's kunnen krijgen zou dat zeker erg leuk zijn!
Is er iemand die dit leuk lijkt?quote:In November (release 6 Nov) zal de nieuwe James Bond film "QUANTUM OF SOLACE" te zien zijn in de Nederlandse bioscopen.
BOND is BOND en geheel in stijl zal op dinsdag 4 Nov. de GALA PREMIERE plaatsvinden in het Tuschinski Theater te Amsterdam,
met als speciale gast BOND-GIRL Olga Kurylenko
RODE LOPER
Naast de Bond-Girl, zullen er uiteraard vele BN'ers aanwezig zijn bij deze premiere.
ONSTAGE PHOTOCALL
Voorafgaand aan de film is er nog een onstage photocall. Geef aan of hier ook gebruik van gemaakt wenst te worden.
Foto's maken ging echt niet, neem bv. de zwarte onderdoek waar de objecten op lagen, met daar omheen een wit terrarium, probeer dan maar eens te flitsen.quote:
Heb ze ontvangen en doorverzonden t.b.v publicatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Foto's maken ging echt niet, neem bv. de zwarte onderdoek waar de objecten op lagen, met daar omheen een wit terrarium, probeer dan maar eens te flitsen.
Ik ben zelf ook niet echt tevreden met de foto's. Xil, heb je ze ontvangen/kon je er wat mee?
Ja ik!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:31 schreef Xilantof het volgende:
UITNODIGING: RODE LOPER / PHOTOCALL - 4 Nov. '08
[..]
Is er iemand die dit leuk lijkt?
*meldt*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:31 schreef Xilantof het volgende:
UITNODIGING: RODE LOPER / PHOTOCALL - 4 Nov. '08
[..]
Is er iemand die dit leuk lijkt?
Dat alle fotografes in sexy lingerie gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik!
Wat is een onstage photocall?
Dat je tussen alle paparazzi-fotografen op het podium BN-ers kan fotograferen vermoed ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik!
Wat is een onstage photocall?
Hmmm....het is dat je erbij zegt alle fotografes. Ik kreeg even visioenen van parazzi-fotografen en lingeriequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat alle fotografes in sexy lingerie gaan
Oh okquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat alle fotografes in sexy lingerie gaan
Okquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat je tussen alle paparazzi-fotografen op het podium BN-ers kan fotograferen vermoed ikEn de bond-dame die ook komt. Althans...dat is meestal wat er gebeurt als je op het podium mag fotograferen
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |