Dat is gelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:12 schreef PM-girl het volgende:
Maud en Fleur, wat een leuke foto's!!
En Lis heeft een geweldige verjaardagstaart gehad zie ik, wauw!
Troel, wat heeft Ruben geweldig leuk pluishaar!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is gelVoor op de foto van de "schoolfotograaf"
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:25 schreef beefcake het volgende:
Had Maud zelf haar luier uit gedaan?![]()
![]()
RubenIs zijn haar geknipt?
Edit: Ah het is gel, ik moet het venster ook niet zo lang open laten voordat ik een reactie plaats!
Dus jij heet Snoopy Estella?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef snoopy het volgende:
Guuzewuus, wat grappig bijna nog een Lis. En een van mijn voornamen is Estella. Dat is bijna Stella. Toevallig
ja het is echt een aanrader!! Amber heeft het zo naar haar zin gehad... M. en ik hadden donderdagochtend echt een rotgevoel dat het weer voorbij was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:45 schreef Lois het volgende:
Ah Webkim![]()
Amber wat ziet dat er geweldig uit!!! Het is dus echt een aanrader Vicky? Ik wil ook
Die laarsjes!quote:
Oeps, sorry, iemand was je net voor met PMquote:Op zondag 5 oktober 2008 08:19 schreef Troel het volgende:
Viev, als die laarsjes te klein zijn weet ik nog wel iemand
En wat een poepie is het toch en een heerlijk jochOm op te vreten!
Mooi, die ogen en die badring! (Klinkt een beetje stom maar you catch the drift tochquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:46 schreef Webkim het volgende:
Dean is een heus model.![]()
![]()
En Thomas gaat in bad.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef Vivi het volgende:
Lily, wat heb je toch twee stukken in huis, en je oudste kijkt er ook nog eens zo zwoel bij, hij heeft iets heel mannelijks, nu al! En je jongste is zo'n heerlijke pluis, ik zie hem als zo'n jongetje wat de hoofdrol speelt in een Fantasyfilm ofzo, zo'n heerlijk dromerig snuitje.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef Vivi het volgende:
Lily, wat heb je toch twee stukken in huis, en je oudste kijkt er ook nog eens zo zwoel bij, hij heeft iets heel mannelijks, nu al! En je jongste is zo'n heerlijke pluis, ik zie hem als zo'n jongetje wat de hoofdrol speelt in een Fantasyfilm ofzo, zo'n heerlijk dromerig snuitje.
dat is wel grappig dat je dit zegt want ik vind hun vader eigenlijk best op Patrick Dempsey lijkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
Lily, jij hebt twee McDreamy's in de dop!![]()
Ik meende het ook echt, vooral bij het zien van je oudste, met die blik... ik dacht meteen aan McDreamy!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:49 schreef lily het volgende:
[..]
dat is wel grappig dat je dit zegt want ik vind hun vader eigenlijk best op Patrick Dempsey lijken
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef Madelieve het volgende:
Doet me denken aan There's something about Mary
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef Madelieve het volgende:
O. Ik zag dat de laatste reactie van Renzell was dus ik dacht dat er verse foto's van Julius te bewonderen waren. Maar niet dus
. Jammer. Echt heel jammer.
LOl ik hoorde te laat van hyves:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:21 schreef bixister het volgende:
desiredbard, wat een lekker boefje is brian.(maar wat heeft 't met hyves te maken?)
Die krijgt een stilletje, en gaat zijn geweer schoonmakenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef chacama het volgende:
[ afbeelding ]
Sssssssssssssstttt, nog niet aan papa vertellen
Knap kind!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is alweer even geleden dat ik mijn kleintjes hier postte. Deze foto van mijn zoontje van 5 lijkt geposeerd, maar is geknipt uit een foto waar hij in een overdekt 'speelparadijs' op een driewieler aan het racen is. Hij komt hier net uit de bocht en ziet dan opeens mij staan met het fototoestel. Racen kan ie als de beste, hij scheurt mij er vierkant uit in computerspel Trackmania.
[ afbeelding ]
"Opa?"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:30 schreef lily het volgende:
Ik kwam net deze nog tegen
David vindt een relaxt plekje om zijn liga op te eten:
[ afbeelding ]
Standaard!? En ik heb het laatst verdorie moeten kopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:50 schreef Webkim het volgende:
Guuzewuus, dat stripje is met ComicLife gemaakt, een programma dat standaard op de Mac zit.
Dies lief!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:35 schreef Ynske het volgende:
Gister een middagje met Chacama, Fleur en Maud naar wat speeltuinen geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:51 schreef Fuente het volgende:
[..]
Da's een lekker ding!
mag ik dat wel zeggen?![]()
Vraag es of ie op vrouwen met kinderen valt!quote:
gekkert, kleine moeite groot plezierquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:20 schreef chacama het volgende:
En ik ben ook heeeel erg blij met de foto's van mijn mooie meiden
Nou idd! Precies hetzelfdequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat lijkt Maria op d'r vader!die lippen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:20 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een mooie kindjes allemaal weerDit is echt zo'n wegsmelt topic
Nog een paar Isisjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Vraag es of ie op vrouwen met kinderen valt!
Zie blogje hieronderquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:20 schreef bixister het volgende:
bluezz, mooie zoon en leuke foto!wanneer was je er? gaat 't goed met 'm?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pepijn had het druk vandaag
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, Aquafantasy. Deze keer extra leuk omdat Christan zijn zwemdiploma heeft en dus heerlijk van bijna alle glijbanen af mochtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef Jambo het volgende:
Weer naar Aquafantasy geweest Rewimo?
Wat is Christan al groot zeg!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Jambo het volgende:
Dat was helemaal geweldig natuurlijk, al die glijbanen! Fijn idee hoor dat hij z'n zwemdiploma heeft.
Melvin is net begonnen met zwemles en als het meezit mag hij in juni 2009 afzwemmen voor zijn A-diploma. Zou wel lekker zijn, net voor de zomervakantie.
quote:
Hij windt nu al iedereen om zijn vingersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef huuphuup het volgende:
Ik lurk hier meestal maar moet nu toch echt even een reactie achterlaten hoor
Wat een mooi ventje is Christan tochDat wordt toch een hartenbreker later, als ie dat niet al is
Die foto geeft een onwijs vakantie gevoel, zal wel komen door die mooie zon erop zo.
Mja, het is ook lastig om in die ruimte een goede scherpe foto te maken, maar het is wel de plek waar hij het vaakst vrolijk kijkt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Freecell, ik vind de foto's een beetje onscherp, is dat niet een beetje zonde van een canvas doek? De derde foto is het meest scherp dus zou ik persoonlijk voor die gaan (en anders gewoon nog even een paar kiekjes maken van je manneke) Ze zijn allemaal wel erg leuk
Leander op fotoshootquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:23 schreef freecell het volgende:
We doen na de volgende voeding nog een fotosessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |