Dies lief!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:35 schreef Ynske het volgende:
Gister een middagje met Chacama, Fleur en Maud naar wat speeltuinen geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:51 schreef Fuente het volgende:
[..]
Da's een lekker ding!
mag ik dat wel zeggen?![]()
Vraag es of ie op vrouwen met kinderen valt!quote:
gekkert, kleine moeite groot plezierquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:20 schreef chacama het volgende:
En ik ben ook heeeel erg blij met de foto's van mijn mooie meiden
Nou idd! Precies hetzelfdequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat lijkt Maria op d'r vader!die lippen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:20 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een mooie kindjes allemaal weerDit is echt zo'n wegsmelt topic
Nog een paar Isisjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Vraag es of ie op vrouwen met kinderen valt!
Zie blogje hieronderquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:20 schreef bixister het volgende:
bluezz, mooie zoon en leuke foto!wanneer was je er? gaat 't goed met 'm?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pepijn had het druk vandaag
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, Aquafantasy. Deze keer extra leuk omdat Christan zijn zwemdiploma heeft en dus heerlijk van bijna alle glijbanen af mochtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef Jambo het volgende:
Weer naar Aquafantasy geweest Rewimo?
Wat is Christan al groot zeg!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Jambo het volgende:
Dat was helemaal geweldig natuurlijk, al die glijbanen! Fijn idee hoor dat hij z'n zwemdiploma heeft.
Melvin is net begonnen met zwemles en als het meezit mag hij in juni 2009 afzwemmen voor zijn A-diploma. Zou wel lekker zijn, net voor de zomervakantie.
quote:
Hij windt nu al iedereen om zijn vingersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef huuphuup het volgende:
Ik lurk hier meestal maar moet nu toch echt even een reactie achterlaten hoor
Wat een mooi ventje is Christan tochDat wordt toch een hartenbreker later, als ie dat niet al is
Die foto geeft een onwijs vakantie gevoel, zal wel komen door die mooie zon erop zo.
Mja, het is ook lastig om in die ruimte een goede scherpe foto te maken, maar het is wel de plek waar hij het vaakst vrolijk kijkt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Freecell, ik vind de foto's een beetje onscherp, is dat niet een beetje zonde van een canvas doek? De derde foto is het meest scherp dus zou ik persoonlijk voor die gaan (en anders gewoon nog even een paar kiekjes maken van je manneke) Ze zijn allemaal wel erg leuk
Leander op fotoshootquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:23 schreef freecell het volgende:
We doen na de volgende voeding nog een fotosessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |