Just beat me to it!quote:
quote:
He?quote:Het geluid als je weer eens met je hoofd in een spinnenweb loopt.
Huilende bomen dan!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een gillend konijn is ook niet erg prettig om te horen.
Een soort krakend geluid van het spinnenweb dat 'scheurt'. Dat m'n hele hoofd dan onder spinnenweb zit vind ik eigenlijk erger dan het geluid, maar ik vond dat ie er ook wel bij kon.quote:
Dat was ook het eerste wat me te binnen schootquote:
Boor van tandarts die tand aan gort boord.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat me te binnen schoot
FYI: Konijnen kunnen echt gillen. Is ongeveer te vergelijken met een kat in het nauw, maar dan een tikkeltje hoger. Echt niet leuk.quote:
Gelukkig is dat van mij getyptquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die hardop "wat vindt jij" zeggen, dat klinkt echt kut.
d, t en dt spelling is niet mijn sterkste puntquote:
Hier staat het:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
d, t en dt spelling is niet mijn sterkste punt![]()
En volgens mij heb ik deze site verkeerd toegepast...
Daar zat ik vorige week over te bitchen, en nu ben ik strontverkouden en blijft het ook constant lopen. Karma is a bitchquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:35 schreef honda1990 het volgende:
Als iemand verkouden is maar geen zakdoek bij heeft AAAAAAHHHHH!!!!
Wel over een lekkere stoep he, vooral zo'n oude grove stoeptegelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef honda1990 het volgende:
Geen geluid, maar de gedacht als ik zomers op blote voeten loop en ik er aan denk dat mijn teennagel over de grond schraapt
Zo kun je nog wel ff doorgaan. Brekende nekken klinken ook niet heel erg lekker, behalve als het de nek van Jamba personeel betreft.quote:
ja, sorry hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo kun je nog wel ff doorgaan. Brekende nekken klinken ook niet heel erg lekker, behalve als het de nek van Jamba personeel betreft.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:24 schreef abnormaal het volgende:
met een mes of vork op een bord dat piepgeluid![]()
Die hoor ik echt nooit >.<quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
De sirene op de eerste maandag van de maand gaat me door merg en been.
kut babys en kinderen onder de 15 in restaurants en andere horeca.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:18 schreef marcel-o het volgende:
Krijsende babies
ook zoiets
gaat door merg en been!!!
mijn flat staat tegenover zo`n toeterquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
De sirene op de eerste maandag van de maand gaat me door merg en been.
Haha ja, wel leuk dat heel veel mensen dat hebben. Gelukkig hoef ik meestal niet mn eigen gejank aan te horenquote:
Joh, als de ene een irritant geluid niet kan horen is er géén probleemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:32 schreef honda1990 het volgende:
Is het trouwens zo dat voor de 1 een geluid irritant is en voor de ander niet omdat je oren sommige frequenties niet kunnen horen?
Dat heb ik wel eens gehoord toen een konijn in het tijgerterrein van de Beekse Bergen kwam. Twee tijgers grepen hem en speelden ermee zoals een poes met een muis doet. Krijsen dat konijn! Tot die tijgers het zat waren en z'n kop eraf beten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een gillend konijn is ook niet erg prettig om te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |