Godverquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
Het is ook werkelijk waar niet te gelovenquote:
En welke clubs hebben je voorkeur?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat we een leuke UEFA Cup-groep krijgen. Loting is pas dinsdag, toch?
Zolang we maar 1e worden in de groep ben ik tevreden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En welke clubs hebben je voorkeur?
Klote ja maar op dit moment zijn zijn kansen op het middenveld in Ajax 1 wel erg klein geworden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:00 schreef Houniet het volgende:
Beetje jammer van Jan-Arie van der Heijden.
Kopenhagenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En welke clubs hebben je voorkeur?
Daar hebben we nog wat tegoed.quote:
1e is wel het meest relax, en anders maar 3e in de poulequote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:49 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zolang we maar 1e worden in de groep ben ik tevreden.
Als 2e loot je straks weer een ploeg als Werder
Je bedoelt Dutch-friendly shoppen bij dat tankstation?quote:
Ik heb nog wat op mijn pas staanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je bedoelt Dutch-friendly shoppen bij dat tankstation?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je bedoelt Dutch-friendly shoppen bij dat tankstation?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoop op lekker veel doelpunten vanavond.hij zei neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
last van z'n rug toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:55 schreef Black-Death het volgende:
Wel opvallend trouwens dat Gentenaar volgens Ajax Netwerk geeneens op de bank zit.
Volgens Ajaxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |